Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Lokatie > Locatie

Nederlandse Taalunie: klik

lo·ca·tie, de[v.], lo·ca·ties

Dikke Van Dale: klik

lo·ca·tie (de ~ (v.), ~s)

  1. plaats waar een gebeurtenis plaatsvindt
  2. plaats waar mineralen geëxploiteerd worden

En verder Onze Taal. (Hierin wordt het uitgelegd)

Is sinds een 2005 of 2006 veranderd.

Te vinden op de pagina's:

Zoekopdrachtje

klik

Je hebt geheel gelijk Preddy. Lokatie is niet met een k maar met een c. Alleen is het veranderen op WikiGTA niet zo heel eenvoudig, aangezien het woord nogal veel voorkomt in de titel van een aantal pagina's. En dát is lastig te veranderen omdat er verschillende links naar en van die betreffende pagina's richting anderen lopen. Zodra ik even tijd heb zal ik beginnen met het veranderen hiervan, maar geef me even wat ruimte nog :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Na wat rond gekeken te hebben kwam ik erachter dat de pagina over de PSP drastisch verouderd is:

Er word alleen info gegeven over de Value Pack en de Giga pack(die momenteel bijna niet meer te koop is). Ook word er gezegd dat er alleen een wite + zwate PSP is maar er is inmiddels ook al een roze.

Daarnaast word ook niet gezegd over combi packs (Value pack + game).

Zoals je ziet zijn er dus een heleboel dingen daarover verouderd,

Ikkes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat op de pagina over san andreas een fout staat. er staat:

Eerst Grand Theft Auto III, toen Vice City en dan nu San Andreas om de trilogie van de drie originele locaties af te ronden. Een nieuw hoofdstuk in deze legendarische serie. Grand Theft Auto kwam eerst weer exclusief op de Playstation 2 en lag op 26 oktober 2004 in de Amerikaanse winkels en in Europa op 29 oktober 2004. Op 10 juni 2005 waren de PC en Xbox versies beschikbaar in Europa, in Amerika waren ze dat 3 dagen eerder (7 juni 2005)

Misschien klein maar wel een detail

Het moet zijn: Grand Theft Auto: San Andreas kwam....

anders zouden n00bs aan GTA 1 kunnen denken, snappie

Link to comment
Delen op andere websites

Na wat rond gekeken te hebben kwam ik erachter dat de pagina over de PSP drastisch verouderd is:

Er word alleen info gegeven over de Value Pack en de Giga pack(die momenteel bijna niet meer te koop is). Ook word er gezegd dat er alleen een wite + zwate PSP is maar er is inmiddels ook al een roze.

Daarnaast word ook niet gezegd over combi packs (Value pack + game).

Ik zag dat SummerBase de PSP voor het grootste deel ge-update heeft. Ik heb enkel nog het Base Pack toegevoegd. Eigenlijk zijn er dus 3 packs. Over die acties als 'PSP Value/Giga Pack + Game', dit lijkt me niet nodig. Zo kunnen we eeuwig bezig zijn dan :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Might of the Hunter: Iemand vliegt rond in een Hunter (Apache helikopter) en de rest moet hem te pakken zien te krijgen. Wie het langst in de tank rijdt wint.

In de missie moet je met een hunter rondvliegen, en als je het langst in de tank rijdt dan heb je gewonnen.. klopt niet helemaal he ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor het melden 'the gtasafan', dit is inderdaad waar, want ik heb erover geschreven in mijn en Pietje II's VCS-Nieuws topic. Dit moet inderdaad ook gedaan worden en dat ga ik dan ook 'nu' aanpassen. Maar ik weet niet of dit het geschikte topic is voor ik bedoel: 'Toevoegingen' aan onderwerpen, dat zal ik even na vragen. In ieder geval heel erg bedankt en als je nog meer dingen ziet; Rest het jezelf niet om het te melden! _O_

Ik heb een typfoutje gevonden op WikiGta. Als je bij GTA LCS bij vindplaatsen kijkt en dan bij wapen lokaties staat er boven de map: Voertuigen van GTA Liberty City Stories, maar dat moet wapens worden anders gaan de mensen verkeerd doen :Y

Wapen lokaties (GTA Liberty City Stories

Ook dit heb ik even aangepast. Echt harstikke bedankt voor het melden! _O_

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een typfoutje gevonden op WikiGta. Als je bij GTA LCS bij vindplaatsen kijkt en dan bij wapen lokaties staat er boven de map: Voertuigen van GTA Liberty City Stories, maar dat moet wapens worden anders gaan de mensen verkeerd doen :Y

Wapen lokaties (GTA Liberty City Stories)

Edit: Ik zie dat het gewijzigd is!

Bewerkt: door DdJDean
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog een tip gevonden voor de missie Turismo van el buro in gta 3

je kan ook de Rhino gebruiken om mee te racen. Het klinkt misschien gek maar 1 je bent bestand tegen kogels (bv. als je deze missie doet nadat je op staunton island terechtkwam, zoals ik :D ) 2 je kan je tegenstanders laten ontploffen, maar let op, laat ze alleen onploffen wanneer de race gestart is !!! en dus race je daarna tegen niemand :D 3 je krijgt wel politie achter je aan, maar wanneer je race gedaan hebt verdwijnen de sterren :? 4 je moet wel een cheat gebruiken of aan een rhino komen. :D anders is deze missie onmogelijk

edit: (dit is misschien geen foutje, maar anders moest ik een nieuw topic openen :D)

MASTERMIND

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik heb een foutje ontdekt en wel op Deze pagina.

Hier staat:

GTA Vice City Stories zal op 16 oktober uitkomen op de PSP. Dit spel speelt zich evenals GTA Vice City in de stad Vice City af, maar dan twee jaar eerder, in 1984. In navolging van GTA Liberty City Stories zal ook deze GTA multiplayer bevatten.

Dit moet zijn:

GTA Vice City Stories is op 3 november uitgekomen op de PSP.

Ikkes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook iets gevonden dat je als een foutje kunt rekenen. Hier staat informatie over alle savehouses die je in Vice City kunt kopen, inclusief de pick-ups en wapens rondom het huis. Bij Skumole Shack staat echter dat er geen wapens rond het huis liggen, maar dat is niet helemaal waar. Onderaan de trap naar het 'huis' ligt namelijk een Uzi, dus eigenlijk zou die Uzi dan moeten staan bij de wapens van Skumole Shack.

Nog een:

Bij de voertuigen uit VCS staan onder de 4-deurs de Setinel en de Setinel XS. Tenzij deze twee auto's een naamwijziging hebben ondergaan in VCS moet dit Sentinel en Sentinel XS zijn.

>>> Door Lantyz: Beide gefikst. Bedankt, ook aan diegene die me voor de Uzi had gePB'd<<<

Bewerkt: door Lantyz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...