Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Minimale systeemeisen

Nog een foutje bij de systeemeisen van San Andreas:

Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

Geheugen: 256MB RAM

DVD-Speler: 8x DVD-ROM

Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Toetsenbord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Aanbevolen systeemeisen

Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter)

Geheugen: 384(of meer) MB

DVD-speler: 16x DVD-ROM

Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card

Toetsenbord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Zoals je ziet staat er bij minimale systeemeisen 'of nieuwer'. Minimaal is toch altijd wat je sowieso moet hebben en niet het advies??

Bewerkt: door VWO-er
  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Timothy

149

• ASPHALT

121

• _KoE_Mzungu

119

• GTA-Sheep

95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij de Outfits van VCS onbreekt er één. 'Smart Suit' namelijk, je krijgt deze na dat je de 'Robbery' missies hebt voltooid :)

Ik heb hem er even tussen gezet. Bedankt voor het melden. :)

Bewerkt: door Bling

Ik heb ook nog een foutje gevonden op deze pagina: http://nl.wikigta.org/index.php/Checklist_...TA_Vice_City%29

Het gaat om de honderd procent checklist van GTA: Vice City er staat bij beloning dit:

• Maximum health gaat naar 200%
  • Maximum armor gaat naar 200%
  • Je kogels gaan nu nooit meer op, als je schiet gaat er één van je magazijn af, en komt er één bij het restant op.
  • Voertuigen kunnen twee keer zoveel schade aan wanneer Tommy ze bestuurt.
  • Tweede Hunter in de Army Base of het Helipad in Washington Beach, afhankelijk van waar de eerste stond.
  • Franky Outfit in het Vercetti Estate.
  • Drie bodyguards die je in kunt huren bij het Vercetti Estate.

Het dikgedrukte stukje over de tweede hunter klopt niet. Je krijgt er 1 na het halen van de storyline (bij mij is dat altijd in de army base geweest), en de tweede kreeg ik na de 100 hidden packages verzamelen.

Ik heb hier een aantal screens die dat bewijzen:

Deze screens zijn in deze Savegame gemaakt:

Daarin heb ik niet gecheat en ook geen mods gebruikt

Bewerkt: door Bassiej26
Geplaatst:

Tussen de Easter eggs van San Andreas wordt de dildo in het politiebureau van Los Santos - Pershing Square vermeld maar niet de dildo die in het politiebureau ligt van Dillimore. Deze 2 P.B. hebben hetzelfde interieur (gebruiken waarschijnlijk hetzelfde Hidden Interior).

Geplaatst:

Ik heb een paar foutjes gevonden bij de GTA VCS wapenvindplaatsen:

Fout 1: Als je op de verrekijker klikt kom je krijg je boven in beeld Binoculairs te zien. Dat moet waarschijnlijk verrekijker zijn.

Fout 2: Als je op SPAZ 12 klikt, krijg je boven in beeld SPAZ 12 met alleen de S als hoofdletter (Spaz 12.)

Fout 3: Als je op Scorpian klikt krijg je Scorpion te zien. Welke van de 2 fout is weet ik niet.

gta-freak2

Geplaatst:
Ik heb een paar foutjes gevonden bij de GTA VCS wapenvindplaatsen:

Fout 1: Als je op de verrekijker klikt kom je krijg je boven in beeld Binoculairs te zien. Dat moet waarschijnlijk verrekijker zijn.

Fout 2: Als je op SPAZ 12 klikt, krijg je boven in beeld SPAZ 12 met alleen de S als hoofdletter (Spaz 12.)

Fout 3: Als je op Scorpian klikt krijg je Scorpion te zien. Welke van de 2 fout is weet ik niet.

gta-freak2

Ik heb de eerste twee aangepast, want die waren naar mijn weten inderdaad niet correct genoteerd, voor de laatste fout weet ik het antwoordt ook niet ik zal het vannacht even aankaarten bij mijn collega Lantyz, die weet er vast meer van. :puh: In ieder geval enorm bedankt voor deze bijdrage aan het verbeteren van deze foutjes. _O_

Geplaatst:
Ik heb de eerste twee aangepast, want die waren naar mijn weten inderdaad niet correct genoteerd, voor de laatste fout weet ik het antwoordt ook niet ik zal het vannacht even aankaarten bij mijn collega Lantyz, die weet er vast meer van. :puh: In ieder geval enorm bedankt voor deze bijdrage aan het verbeteren van deze foutjes. _O_

Het lijkt me beter als we de notatie gebruiken zoals het in het spel gebruikt wordt (Binoculars dus ipv Verrekijker).

Klein foutje:

In de bars is op de muur...

In de bars zijn op de muren

In de hele zin kan het beter iets als dit worden, voor de duidelijkheid:

In de bars zijn op de muren afbeeldingen van de Cerberus Foot Officer uit Manhunt te zien.

Bewerkt: door Moonbeam

Wat: Schrijffout

Waar: Deze pagina

Screen: foutenub7.th.gif

GTAforum moet GTAForum worden en GTAgames moet GTAGames worden.

Edit: Zelfde schrijffout op deze pagina

Edit2: Zelfde schrijffout op deze pagina

Edit3: Eerste schrijffout opgelost, bedankt hiervoor!

Bewerkt: door thundercover
Geplaatst:

Ik heb een paar foutjes gevonden:

Fout 1: Bij de cutscene Ransom staat er dit: Op de rug van Miquel Miquel moet Miguel zijn.

Fout2: Bij de missie: The Exchange staat helemaal ergens in het begin van de tekst dit: Waar zij vraagt of je komt voor Maria of voor Catlina Catlina moet Catalina zijn.

Fout 3: Weer bij de missie The Exchange staat er dit: Stap uit en pak de Sniper die achter een boom ligt Sniper moet sniper zijn.

Fout 4: Als je naar de stad Vice city gaat, zie je bij het stuk van Washington Beach dit: Het kleinere gebied tussen Ocean Beach en Vice Point heet Washinton Beach Washinton moet Washington zijn!

gta-freak2

Geplaatst:
Ik heb een paar foutjes gevonden:

[..Tekst..]

Ik heb de slordigheden zodanig aangepast dat ze nu geheel moeten kloppen. Bedankt voor het melden, gta-freak2. ;)

Geplaatst:

Ik zat wat tussen de 'Gangs' te kijken en zag bij de 'Diablos' toch een raar foutje staan:

Ze komen hoogstens één keer voor in een missie, namelijk in de missie Calm Before The Storm.

Dit is echt maar een lutteloze seconde maar in de missie 'Sindacco Sabortage' moet je een hele Gang War met ze uit vechten! Dit is niet een "Zóóó, klaar is kees" missie dus deze mag dan wel vernoemd worden. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...