Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Ik zat wat tussen de 'Gangs' te kijken en zag bij de 'Diablos' toch een raar foutje staan:

Ze komen hoogstens één keer voor in een missie, namelijk in de missie Calm Before The Storm.

Dit is echt maar een lutteloze seconde maar in de missie 'Sindacco Sabortage' moet je een hele Gang War met ze uit vechten! Dit is niet een "Zóóó, klaar is kees" missie dus deze mag dan wel vernoemd worden. :)

Daar heb je een punt! De info van GTA Advance mag er trouwens ook eens bijgezet worden. Maar ik pas het aan, bedankt voor het melden. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik was aan het rond neuzen en kwam bij Trash Dash uit. Nu zag ik er staan dat je op elk eiland $1.000 kreeg. Ik heb de missie zelf even geleden gedaan en ik wist zeker dat ik $3.000 heb kregen. Ik heb een Save Game gepakt en heb even elk eiland afgelopen:

De Foto's zijn van baggere kwaliteit maar het is redelijk te lezen

trashplfx6.th.jpg

Deze is van Portland, de beloning is helaas niet zo goed te lezen door de flits maar het is nog redelijk te lezen.

trashsixo7.th.jpg

Deze is van Staunton Island.

trashssvcc8.th.jpg

Deze is van ShoreSide Vale.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was aan het rond neuzen en kwam bij Trash Dash uit. Nu zag ik er staan dat je op elk eiland $1.000 kreeg. Ik heb de missie zelf even geleden gedaan en ik wist zeker dat ik $3.000 heb kregen. Ik heb een Save Game gepakt en heb even elk eiland afgelopen:

De Foto's zijn van baggere kwaliteit maar het is redelijk te lezen

trashplfx6.th.jpg

Deze is van Portland, de beloning is helaas niet zo goed te lezen door de flits maar het is nog redelijk te lezen.

trashsixo7.th.jpg

Deze is van Staunton Island.

trashssvcc8.th.jpg

Deze is van ShoreSide Vale.

Bedankt; dat heb je goed gezien. Ik heb inderdaad bij Trash Dash ook niet $1000 per missie dus ik heb het maar direct aangepast. Mocht je nog eens fouten tegen komen dan kun je het altijd zeggen, want dat is dit topic uiteraard voor. In ieder geval enorm bedankt voor je bijdrage! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Tussen de Easter eggs van San Andreas wordt de dildo in het politiebureau van Los Santos - Pershing Square vermeld maar niet de dildo die in het politiebureau ligt van Dillimore. Deze 2 P.B. hebben hetzelfde interieur (gebruiken waarschijnlijk hetzelfde Hidden Interior).
Ik heb dit 'n aantal dagen geleden gepost en vind 't raar dat hier geen reactie op gekomen is. Is dit nog niet gechecked of is alleen de dildo in 't P.B. in LS 'n e.egg en die andere niet? Of heeft dit te maken met de melding op wiki dat de pagina nog valt onder "werk in uitvoering". Ik had op z'n minst wel 'n antwoord verwacht.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog een foutje gevonden op deze pagina: http://nl.wikigta.org/index.php/Checklist_...TA_Vice_City%29

Het gaat om de honderd procent checklist van GTA: Vice City er staat bij beloning dit:

  • Maximum health gaat naar 200%
  • Maximum armor gaat naar 200%
  • Je kogels gaan nu nooit meer op, als je schiet gaat er één van je magazijn af, en komt er één bij het restant op.
  • Voertuigen kunnen twee keer zoveel schade aan wanneer Tommy ze bestuurt.
  • Tweede Hunter in de Army Base of het Helipad in Washington Beach, afhankelijk van waar de eerste stond.
  • Franky Outfit in het Vercetti Estate.
  • Drie bodyguards die je in kunt huren bij het Vercetti Estate.

Het dikgedrukte stukje over de tweede hunter klopt niet. Je krijgt er 1 na het halen van de storyline (bij mij is dat altijd in de army base geweest), en de tweede kreeg ik na de 100 hidden packages verzamelen.

Ik heb hier een aantal screens die dat bewijzen:

Deze screens zijn in deze Savegame gemaakt:

Daarin heb ik niet gecheat en ook geen mods gebruikt

Waarschijnlijk hebben jullie er een keer overheen gelezen.. Maar kijk er eens naar :)

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Het kan gebeuren dat we ergens overheen lezen. In ieder geval heb je wel gelijk: De politiebureau's van Dillimore en Los Santos gebruiken hetzelfde interieur. In feite is het maar één egg, maar een die je op twee manieren kunt bereiken.

Bedankt voor het melden, aangepast.

Is het misschien niet de moeite waard om de twee bolletjes toe te voegen op de Dildo locatie map? Er staat namelijk nog geen één aangegeven (omdat het in een interieur ligt en derhalve niet te vinden is op de manier waarop andere wapens wel gevonden zijn).

@Bassiej... Ik zag ooit eens eenzelfde iets door de Vice City Kenner, Baffie gepost worden.

Krijgen we dit probleem weer, het zit zo:

Je krijgt een Hunter na 100 Hidden Packages

Je krijgt een Hunter na Keep Your Friends Close...

  1. Als je de Hidden Packages nog niet hebt gehaald, en je haalt Keep Your Friends Close, dan staat deze op de legerbasis.
  2. Als je de Hidden Packages wel hebt gehaald, maar vóór je naar het tweede eiland zou kunnen (dus via vreemde omwegen) dan staat de Hunter op de legerbasis.
  3. Als de Hunter op de legerbasis staat, verschijnt de volgende op de Helipad in Ocean Beach
  4. Als de Hunter op de Helipad staat, verschijnt de volgende op de legerbasis
  5. Als je de Hidden Packages hebt gehaald, vóór Keep Your Friends Close, maar na Phnom Penh'86 verschijnt de Hunter als eerste op de helipad in Ocean Beach

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

@Bassiej... Ik zag ooit eens eenzelfde iets door de Vice City Kenner, Baffie gepost worden.

Krijgen we dit probleem weer, het zit zo:

Je krijgt een Hunter na 100 Hidden Packages

Je krijgt een Hunter na Keep Your Friends Close...

  1. Als je de Hidden Packages nog niet hebt gehaald, en je haalt Keep Your Friends Close, dan staat deze op de legerbasis.
  2. Als je de Hidden Packages wel hebt gehaald, maar vóór je naar het tweede eiland zou kunnen (dus via vreemde omwegen) dan staat de Hunter op de legerbasis.
  3. Als de Hunter op de legerbasis staat, verschijnt de volgende op de Helipad in Ocean Beach
  4. Als de Hunter op de Helipad staat, verschijnt de volgende op de legerbasis
  5. Als je de Hidden Packages hebt gehaald, vóór Keep Your Friends Close, maar na Phnom Penh'86 verschijnt de Hunter als eerste op de helipad in Ocean Beach

Dat zou kunnen, hoewel op WIKIGTA het toch echt (nog steeds) fout staat, en deze heb ik zelf gevonden hoor, zoals je kunt zien zat ik daar op 98% en aangezien ik benieuwd was wat ik nou allemaal zou krijgen na die 100% keek ik daar en zag ik dat de 'Hunter' er ook bij stond, en ik toch zeker wist dat ik er al twee had!

Link to comment
Delen op andere websites

Is het misschien niet de moeite waard om de twee bolletjes toe te voegen op de Dildo locatie map? Er staat namelijk nog geen één aangegeven (omdat het in een interieur ligt en derhalve niet te vinden is op de manier waarop andere wapens wel gevonden zijn).

Helemaal eens ja :Y Het toeval wil dat we dit ook voor de brandblussers (die bij de restaurants liggen) wilden doen. Maar de link naar de kaart van de dildo geeft nu 2 mooie knipperende oranje bolletjes :)

Dat verhaal van die 2 helicopters in Vice City laat ik even voor wat het is, want ik zou eerlijk gezegd niet weten wat nu de goede versie is. Daar moet Baffie of iemand anders met veel verstand van VC maar even naar kijken....

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zit dat met de vindplaatsen v/d Jetpack? Op dit kaartje van wiki (met alle wapens) is bijvoorbeeld een Jetpack aangegeven bij het savehuis op Verdant Meadows, ik heb die tot op heden nooit gevonden en vroeg mij af of die "missie-afhankelijk" is. Daarnaast zou het prettig zijn als er ook 'n apart kaartje voor de Jetpack-vindplaatsen komt en als die er al is dan heb ik 'm iig nog niet gevonden.

Zal waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat de Jetpack niet ergens is in te delen, 't is geen wapen en als voertuig is die niet op te slaan in 'n garage (toch?). Als vergelijking misschien zoals met het bodyarmor, dus aparte link en kaart.

succes 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Ik heb een fout ondekt op WikiGTA.

http://nl.wikigta.org/index.php/Hoofdmissi..._London_1969%29

Hier staat dat als Je een missie niet haald dat Je dan de missie niet meer opnieuw kunt doen. Maar dat kan wel want Ik heb een missie niet gehaald en kon die missie gewoon wel overnieuw doen. :Y

Over welke missie hebben we het hier? Misschien is dit uitzonderlijk bij Hoofdstuk 1, maar bij de rest zweer ik dat die telefoon niet meer rinkelt als je de missie gefaald hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij hoofdstuk 2. :{ Als ik Mission Failed heb en daarna me spel afsluit en weer opstart kan ik die missies van hoofdstuk 2 gewoon weer doen een fout dus denk ik. :?

Nee, geen fout, want als je je spel afsluit en terug opstart is je level gewoon gereset. Je hebt Hoofdstuk 2 nog niet uitgespeeld en als je dan terug heropstart, dan kan je natuurlijk terug die missies gaan doen waarin je de vorige keer faalde. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...