Multi-gunner Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik heb er misschien nog eentje (want ik heb gta 3 niet,, wel lcs) , maar op jullie map voor gta 3 waar je zo alle voertuigen, wapens en police bribes kunt vinden, daar spawnen zo 2 shotguns, een uzi en een police bribe in het water volgens jullie, fout of klopt dit ? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Bij de missie Deconstruction wordt bij Hints eerst gesproken over de Dozer en later wordt dit een Shovel, een shovel in het spel is een schep (wapen). Zorg ervoor dat er niemand in je Dozer kan komen als je aan het slopen bent. Als dat toch gebeurd, zit diegene constant achter je aan. Dit kun je het beste voorkomen door eerst zoveel mogelijk bouwvakkers te vermoorden, of door over ze heen te rijden. Zorg er bij de laatste methode wel voor dat je niet stil gaat staan, anders wordt je Shovel alsnog gestolen.Bij de missie Photo Opportunity staat dat je na de eerste 2 foto's naar links moet met de camera om de andere 2 te fotograferen, dit is fout, je moet namelijk naar rechts voor de laatste 2 foto's.Nu komen er 4 personen. Eerst komt Ryder met een Ballas gozertje, fotografeer het hoofd van Ryder. Niet lang daarna komt T-Bone Mendez langs, fotografeer ook zijn hoofd. Ga nu snel naar links met je fotocamera om Toreno te fotograferen. Als laatste komt Jizzy even langs en ook weer moet je zijn hoofd fotograferen. Bij de missie Jizzy staat: "Rij er naartoe en stop in de corona, ..." corona moet marker zijn. Verderop staat: "Wanneer je begonnen was met schieten, is hij zeer snel beginnen rijden." als het woord beginnen wordt vervangen door het woord gaan wordt het een correct nederlandse zin.Bij de missie Snail Trail mis ik bij Tips de tip dat je alvast voor de trein uit kan rijden naar Market Station i.p.v. de trein te achtervolgen. Bij de missie Ice Cold Killa staat bij Tips: Als je aankomt bij de Pleasure Dome Club, kan je de banden kapot schieten van de Broadway waarmee Jizzy wegvlucht, dan zal de achtervolging een stuk makkelijker worden.Behalve de banden kan je de auto ook zover kapot schieten totdat er (grijze) rook uit de motorkap komt, dit maakt de achtervolging nog makkelijker.Ten slotte staat er bij de missie Pier 69 in de 3de regel het woord dooschiet dit moet natuurlijk doodschiet zijn. succes Bewerkt: 7 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
deagle Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 3 kleine foutjes maar toch wilde ik het even melden : 1ste foutje Op deze pagina over de VCS Wintergreen. Staat er dat de Wintergreeg geen vindplaats heeft. Maar niets is minder waar , aangezien de Wintergreen geparkeerd staat op de parking van de Malibu Club . 2e foutje Op deze pagina over de VCPD Wintergreen staat er dat hij geen vindplaats heeft. Jawel toch , want hij staat geparkeerd aan ieder politie-bureau . 3e foutje Op deze pagina staat bij " Beloning " gewoon het dollarteken. Ik weet juist niet de juiste beloning maar ik denk dat je door SB of Pietje II wel zal geholpen kunnen worden . Verder heeft WikiGTA me doorheen de beginmissie's van GTA : VCS geholpen! Bedankt daarvoor! Reageren
Mastertuner Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Hey mensen, heb eigenlijk ook een foutje opgemerkt op WikiGTA. Namelijk hier. Er staat bij downloads: Via 'Downloads' kun mods, tools en andere downloads voor GTA vinden.... Achter kun zou er eigenlijk je of men moeten bijgeplaatst worden. Niet dat het mij ergert hoor... Reageren
.Levi. Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Hey mensen,heb eigenlijk ook een foutje opgemerkt op WikiGTA. Namelijk hier. Er staat bij downloads: Via 'Downloads' kun mods, tools en andere downloads voor GTA vinden.... Achter kun zou er eigenlijk je of men moeten bijgeplaatst worden. Niet dat het mij ergert hoor... Verholpen > Klik. Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik zat net de pagina te bekijken over mensen die in meerdere gta's voorkomen, en zag dat bij Maria staat, dat ze in GTA III word doodgeschoten door Claude, maar dat is toch helemaal niet zeker wat er met haar gebeurt? Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Crash! Bij Tip 4 staat: Met veel vaart maar je meer crashen, [moet iets tussen] dus ook meer geld. Een aantal fouten: 'maar' - Dit moet zijn maak. 'crashen' - Dit is een werkwoord en moet dus 'crashes' zijn. 'dus ook meer geld' - Vreemde zin ... Je maakt/maart toch geen geld ? Hier moet dus wat tussen... Mijn nieuwe zin: Met veel vaart maak je meer crashes, en krijg je dus ook meer geld. EDIT: En daar is Preddy al ... En nu weer niet . Reageren
Jorair Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) Ik heb nog een foutje gevonden, meerbepaald in het vcs gedeelte bij de specificaties van de hunter. Daar staat: Gebaseerd op: Harley davidsonn. Volgens mij is een legerhelikopter nog steeds niet afgeleid van een motor .De Hunter is afgeleid van de APACHE. (Oh ja, de armadillo en de air ambulance zijn afgeleid van de Huey, en de sparrow van de Bell 47) screen: Bewerkt: 9 januari 2007 door Jorair Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Crash!Bij Tip 4 staat: Met veel vaart maar je meer crashen, [moet iets tussen] dus ook meer geld. Een aantal fouten: 'maar' - Dit moet zijn maak. 'crashen' - Dit is een werkwoord en moet dus 'crashes' zijn. 'dus ook meer geld' - Vreemde zin ... Je maakt/maart toch geen geld ? Hier moet dus wat tussen... Mijn nieuwe zin: Met veel vaart maak je meer crashes, en krijg je dus ook meer geld. EDIT: En daar is Preddy al ... En nu weer niet . Ik heb nog een foutje gevonden, meerbepaald in het vcs gedeelte bij de specificaties van de hunter.Daar staat: Gebaseerd op: Harley davidsonn. Volgens mij is een legerhelikopter nog steeds niet afgeleid van een motor .De Hunter is afgeleid van de APACHE. (Oh ja, de armadillo en de air ambulance zijn afgeleid van de Huey, en de sparrow van de Bell 47) screen: Beiden aangepast, bedankt voor het melden! Reageren
Proximitus Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Ik zat net de pagina te bekijken over mensen die in meerdere gta's voorkomen, en zag dat bij Maria staat, dat ze in GTA III word doodgeschoten door Claude, maar dat is toch helemaal niet zeker wat er met haar gebeurt? Vergeet de mijne niet En volgens mij heeft de Hunter uit de vorige post geen 2, maar 1 zitplaats.. Reageren
Preddy Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) ik heb er misschien nog eentje (want ik heb gta 3 niet,, wel lcs) , maar op jullie map voor gta 3 waar je zo alle voertuigen, wapens en police bribes kunt vinden, daar spawnen zo 2 shotguns, een uzi en een police bribe in het water volgens jullie, fout of klopt dit ? Veruit de meeste spawnlocaties die op WikiGTA vermeld staan, komen rechtstreeks uit de code van de spellen. Het is daarom niet meteen een fout van ons, maar meer van de ontwerpers van het spel. Zo spawnt er bijvoorbeeld ook een bobcat in het water. In principe klopt het dus van onze kant. Ik zat net de pagina te bekijken over mensen die in meerdere gta's voorkomen, en zag dat bij Maria staat, dat ze in GTA III word doodgeschoten door Claude, maar dat is toch helemaal niet zeker wat er met haar gebeurt? Niet helemaal zeker, nee, maar je kan goed afleiden dat het wel gebeurd is: Maria: "I broke a nail and my hair is ruined! I mean, can you believe it?! This one cost me fifty dol..." *Pistoolschot* Het is wat zelf interpretatie, maar als je een stem hoort praten en praten en dan ineens stopt wanneer je een schot hoort, zou ik zeggen dat dat met elkaar te maken heeft. Verder vind ik het ook precies de humor van Rockstar, dus dat bevestigt dat beeld alleen maar. Voorlopig zal je aanmerking dan wel niet veranderd worden, maar er is natuurlijk nog geen 100% bewijs. Wie weet, misschien zien we haar nog terug in een ander deel. Toch bedankt voor de opmerkzaamheid En volgens mij heeft de Hunter uit de vorige post geen 2, maar 1 zitplaats.. Officieel heeft de Apache twee zitplaatsen, er zit nog iemand achter de piloot. Ik weet niet in hoeverre je dit door kan trekken naar VCS, maar dan weet ik ook niet hoe men achter de zitplaatsen komt. Wellicht wil een VCS editer er even naar kijken? Bewerkt: 10 januari 2007 door Preddy Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Ik heb ook nog 2 foutjes gevonden: 1. Als je kijkt bij de pagina van de httpFBI Washington van VCS zie je dit staan: Gebaseerd op Harley Davidsson Dit is natuurlijk niet waar, want de Freeway is gebasseerd op de Harley Davidson. 2. Als je kijkt op de hoofdpagina van SA zie je onderaan bij Overige dit staan: Easter e ggs eggs moet natuurlijk met hoodletter zijn. Ik post hier ook nog mijn vorig bericht want ik denk dat jullie die zijn vergeten: Bij de wapens van GTA Advance staan 2 fouten: Bij Pistol staat er deze tekst: Iedere agent heeft er een op zak. Dit moet zijn: Iedere agent heeft er één op zak. Bij de Shotgun staat dit: Standaard shotgun..... shotgun moet met hoodletter. Als je op de pagina van Chatterbox FM gaat kijken zie je dit bij GTA Liberty City Stories: In 1999 maakt Chatterbox nog deel uit van LCFR. 1999 moet natuurlijk 1998 zijn! GTA-Freak2 Reageren
SummerBase Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Ik heb ook nog 2 foutjes gevonden:1. Als je kijkt bij de pagina van de httpFBI Washington van VCS zie je dit staan: Gebaseerd op Harley Davidsson Dit is natuurlijk niet waar, want de Freeway is gebasseerd op de Harley Davidson. 2. Als je kijkt op de hoofdpagina van SA zie je onderaan bij Overige dit staan: Easter e ggs eggs moet natuurlijk met hoodletter zijn. Ik post hier ook nog mijn vorig bericht want ik denk dat jullie die zijn vergeten: Bij de wapens van GTA Advance staan 2 fouten: Bij Pistol staat er deze tekst: Iedere agent heeft er een op zak. Dit moet zijn: Iedere agent heeft er één op zak. Bij de Shotgun staat dit: Standaard shotgun..... shotgun moet met hoodletter. Als je op de pagina van Chatterbox FM gaat kijken zie je dit bij GTA Liberty City Stories: In 1999 maakt Chatterbox nog deel uit van LCFR. 1999 moet natuurlijk 1998 zijn! GTA-Freak2 Dit zijn inderdaad kleine fouten waar iedereen over kan struikelen, bedankt voor je opletzaamheid en de bijdrage aan WikiGTA, ga zo door zou ik zeggen. Ik zeg het nog maar een keer; ontzettend bedankt! Aangepast. Reageren
Proximitus Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) En volgens mij heeft de Hunter uit de vorige post geen 2, maar 1 zitplaats.. Officieel heeft de Apache twee zitplaatsen, er zit nog iemand achter de piloot. Ik weet niet in hoeverre je dit door kan trekken naar VCS, maar dan weet ik ook niet hoe men achter de zitplaatsen komt. Wellicht wil een VCS editer er even naar kijken? Volgens mij had de hunter in San andreas en Gta Vice City ook maar 1 zitplaats (dat staat trouwens ook zo vermeld op Wikigta) Dus ik dacht, dat zal vast wel hetzelfde zijn, omdat ik dacht dat, omdat er stond dat de hunter van een harley was afgeleid, die 2 zitplaatsen ook nog op die motor sloegen. Het is wat zelf interpretatie, maar als je een stem hoort praten en praten en dan ineens stopt wanneer je een schot hoort, zou ik zeggen dat dat met elkaar te maken heeft. Verder vind ik het ook precies de humor van Rockstar, dus dat bevestigt dat beeld alleen maar. Ja dat is zo. Maar na dat pistoolschot hoorde je ook geen andere geluiden meer, maar het is net zoals je zegt, je eigen interpretatie. Bewerkt: 10 januari 2007 door Proximitus Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Een aantal foutjes op één pagina nl: The Wheelie (Bike School). Bij 'Missie Omschrijving' staat o.a.: Wanneer je de 2 rijen middendoor passeert, ga je op je achterwiel gaan rijden.Bij 'Hoe haal ik het snelst goud' staat o.a.:Net voor de kegels druk je de pijltjestoets naar achteren, hierdoor ga je op je achterwiel gaan staan.Bij beide zinnen wordt 2x het werkwoord gaan gebruikt waarbij de 2de keer weggelaten kan worden. Daarnaast is het zo dat je op je achterwiel gaat rijden en niet staan, dus zou ik bij de 2de zin het woord staan vervangen door het woord rijden.Bij 'Wat zijn de eisen voor goud' staat in de laatste regel dat je in het vak moet parkeren waar je begonnen bent terwijl in de omschrijving staat dat je verder moet rijden naar het eindpunt om aldaar in het vak te parkeren. De fout is dat je niet moet parkeren waar je begonnen bent maar idd bij het eindpunt nadat je de wheelie hebt gemaakt. succes Edit: Deze fouten zijn inmiddels gecorrigeerd Bewerkt: 14 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.