GTA-Sheep Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Op wiki wordt het inbreken met de Black Boxville omschreven met de term Robbery <- op deze pagina staat op de laatste 2 screenshots o.a. Burglary mission(s), ook als deze missie wordt gestart gaat het scherm even op zwart en verschijnt er Burglary in beeld. Is het niet handiger en meer begrijpelijker als op wiki dezelfde term wordt gebruikt als in het spel? Daarnaast even de vertaling volgens mijn woordenboek: Burglary = inbraak en Robbery = roof, diefstal, overval. Heden de pagina Robbery Missions omgedoopt in Burglary Missions (en natuurlijk ook alle verwijzingen aangepast ) Mocht iemand nog een verkeerde link tegenkomen hoor ik het graag.....dank voor het melden Burglary Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Hier staat dit: Speler CheatsVolle gezondheid R1, R2, L1, Circle, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up -------------------------------------------------------------------------------- Volle Armor R1, R2, L1, X, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up Ik wou jullie er even op wijzen dat je met de cheat (die ik vet gedrukt heb) ook de volle gezondheid krijgt(zie onderlijnd) Een klein foutje maar Greetz MASTERMIND Reageren
The GamerII Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Zoiets heb ik ook met de Libert City Stories cheats als je de Health cheat doet dan geeft hij niks aan en je health gaat niet omhoog dus die cheat doet het gewoon niet Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Nog een klein foutje : bij de locaties van de wapens in gta: sa Hier staat overal colt45 op de kaart, is het niet makkelijker om deze te vervangen door pistol zoals Hierzo en in het spel zelf vermeld staat Greetz MASTERMIND Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik heb een paar foutjes gevonden: 1, Als je naar het missieoverzicht van GTA 3 gaat zie je dit kleine foutje bij de Dondald Love missies: Waka Gashira Wipe Out hier moet een streepje tussen Waka Gashira, Waka-Gashira. 2; Als je bij de missie All Hands on Deck van GTA VC kijkt zie je dit staan, Main Page > Grand Theft Auto: Vice City > Hoofd Missies > All Hands On Deck! . Ik denk dat dit gewoon All Hands on deck zonder on met hoodletter, en zonder het uitroepteken, want zo staat dit overal! 3. Een gelijkaardige fout, bij de missie An old friend staat het overal zo geschrevenl: An old Friend, behalve hier: Main Page > Grand Theft Auto: Vice City > Hoofd Missies > An Old Friend, Hier staat old met hoodletter! 4. Bij de zijmissie Waste the Wife staat er dit: GTA Vice City Missie Waste The Wife, hier staat the ineens wel met hoodletter! GTA-Freak2 Reageren
SummerBase Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik heb een paar foutjes gevonden:1, Als je naar het missieoverzicht van GTA 3 gaat zie je dit kleine foutje bij de Dondald Love missies: Waka Gashira Wipe Out hier moet een streepje tussen Waka Gashira, Waka-Gashira. 2; Als je bij de missie All Hands on Deck van GTA VC kijkt zie je dit staan, Main Page > Grand Theft Auto: Vice City > Hoofd Missies > All Hands On Deck! . Ik denk dat dit gewoon All Hands on deck zonder on met hoodletter, en zonder het uitroepteken, want zo staat dit overal! 3. Een gelijkaardige fout, bij de missie An old friend staat het overal zo geschrevenl: An old Friend, behalve hier: Main Page > Grand Theft Auto: Vice City > Hoofd Missies > An Old Friend, Hier staat old met hoodletter! 4. Bij de zijmissie Waste the Wife staat er dit: GTA Vice City Missie Waste The Wife, hier staat the ineens wel met hoodletter! GTA-Freak2 Aangepast enorm bedankt voor je bijdrage aan dit topic alweer! Super goed van je man! Edit @ Hieronder: Ook aangepast! Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Als ik toch zo goed bezig ben zal ik er nog een paar posten 1. Als je bij de San Andreas missie Are You Going to San Fierro kijkt zie je dit: Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > San Andreas Missies > Badlands Missies > Are You Going To San Fierro? To moet zonder hoofdletter! 2. Bij de missie Saint Mark's Bistro staat er dit; Saint Marks Bistro. hier moet er een ' teken tussen de k en s staan, Saint Mark's dus. Dit waren ze. GTA-Freak2 EDIT: ik heb (weer ) wat foutjes gevonden: 1 Als je kijkt bij de VC uitvoering van de Maverick zie je dit staan bij soort: Helikopter, bij alle andere Maverick's staat er dit Helicopter welke goed is weet ik niet! 2. Bij de voertuigen van GTA Advance staat er dit: Overheid en dan Baracks OL, Baracks moet met 2 r's (Barracks dus.) 3. Op dezelfde pagina staat er ook nog dit FBI Car, dit is fout want FBI Car dat is de soort, de echte naam is FBI Cruiser. Dit is trouwens ook bij de GTA 3 voertuigen. Bewerkt: 14 januari 2007 door GTA-Freak2 Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Vindplaatsen van Boxville's (Black) Waarom staat er bij de Boxville in Los Santos en San Fierro 'Boxburg (black)' en bij die in Las Venturas 'Boxville (black)'? P.S. Waarom staat er bij de voertuigenlijst '(Black)' en op de kaarten 'black'?? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Geen idee, foutje van degene die de kaarten voorzien heeft van de balletjes vrees ik ( :$ ). Aangepast Edit: het was helemaal een beetje inconsequent daar. Zowel Black Boxville, Boxville (black) en Boxville (Black) werden door elkaar heen gebruikt en ook waren er verwijzingen (redirects) zichtbaar. Ik heb alles aangepast aan de definitieve naam: Black Boxville en ook alle links veranderd. Als het goed is staat het nu weer mooi zo Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 (bewerkt) Sorry Sheep maar ik heb nog wat te doen , Bij de volgende links mag wel wat verbeterd worden: Geen Black Boxville bij de uitvoeringen Geen Black Boxville bij de uitvoeringen Er staat hier 2 keer Boxville, welke is Black??? Dit waren ze weer. Er moet ook een einde aan komen ... Bewerkt: 15 januari 2007 door VWO-er Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 De Black Boxville is feitelijk niets anders dan een gewone Boxville, maar dan zwart. Althans: veel meer dan dat is het niet. Vandaar dat bij de uitvoeringen van de Black Boxville verwijzingen naar de gewone staan (1 in SA en 1 in VC) en ook bij de normale uitvoering staat een linkje naar de zwarte. Dus, volgens mij is het goed zo. Maar schapen zijn soms net mensen en kunnen zich ook vergissen natuurlijk Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 De Black Boxville is feitelijk niets anders dan een gewone Boxville, maar dan zwart. Althans: veel meer dan dat is het niet. Vandaar dat bij de uitvoeringen van de Black Boxville verwijzingen naar de gewone staan (1 in SA en 1 in VC) en ook bij de normale uitvoering staat een linkje naar de zwarte. Dus, volgens mij is het goed zo. Maar schapen zijn soms net mensen en kunnen zich ook vergissen natuurlijk Waarom staan er bij de Black dan wel weer 2 P.S. Schapen zijn net mensen, daarom kunnen ze soms ook vaag zijn ... Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Het klopt...... De Zwarte Boxville verwijst naar 2 andere boxvilles, namelijk de gewone in SA en de gewone in VC. Oke. De Gewone in VC verwijst naar 2 andere boxvilles, namelijk de gewone in SA en de zwarte in SA. Oke. De Gewone in SA verwijst naar 2 andere boxvilles, namelijk de gewone in VC en de zwarte in SA. Oke. Edit: tsja....dat Preddy achter de schermen de boel zat te corrigeren kon ik natuurlijk niet zien. Dus je had gelijk VWO-er met het feit dat het er verkeerd stond, maar toen ik keek klopte het allemaal . Met dank aan Preddy in dit geval Reageren
Preddy Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 (bewerkt) De Black Boxville is feitelijk niets anders dan een gewone Boxville, maar dan zwart. Althans: veel meer dan dat is het niet. Vandaar dat bij de uitvoeringen van de Black Boxville verwijzingen naar de gewone staan (1 in SA en 1 in VC) en ook bij de normale uitvoering staat een linkje naar de zwarte. Dus, volgens mij is het goed zo. Maar schapen zijn soms net mensen en kunnen zich ook vergissen natuurlijk Waarom staan er bij de Black dan wel weer 2 P.S. Schapen zijn net mensen, daarom kunnen ze soms ook vaag zijn ... Dat is aan mij te wijten, ik had de vrijheid genomen om ze even toe te voegen. Twee keer een Boxville (GTA SA) zonder een duidelijk verschil vond ik raar dus heb ik het veranderd. Edit: Ja was dom van mij en ik had er al spijt van nadat ik er eentje had aangepast. Mijn excuses. >>> Door GTA-Sheep: Geen punt hoor, we vechten samen voor dezelfde goede zaak <<< Bewerkt: 15 januari 2007 door GTA-Sheep Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Op de pagina v/d missie Stowaway staat bij 'Hints en Tips': Eenmaal in het vliegtuig is het handig om te wachten tot alle kratten naar buiten zijn gegaan, hierdoor heb je daar geen last meer van. Ik heb zojuist deze missie gedaan en ik heb alleen tonnen uit het vliegtuig zien rollen, geen kratten. Dus volgens mij moet kratten tonnen zijn. Dat was 't voor deze keer , succes . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.