Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Ik zie op verscheidene plekken WiKiGTA staan(met een hoofdletter K dus), maar in teksten staat altijd netjes WikiGTA. Ik zie het o.a. op het plaatje in de navigator-balk en op het plaatje aan de bovenkant van dit Forum.
Hier is inderdaad erg veel verwarring over, maar ik heb van Lantyz vernomen dat het WikiGTA is en op het hoofdlogo staat weer WiKiGTA. Lantyz praat vast geen onzin en ik neem dus aan dat het gewoon WikiGTA moet wezen. Echter kunnen wij de afbeelding linksboven niet aanpassen dus dat zal de beheerder, Joriz moeten doen.
Bij de 100% checklist voor gta Liberty City Stories mist de race Gangsta GP

ps. ook jammer dat alle zijmissie paginas leeg zijn

Klopt, helemaal correct- aangepast/toegevoegd. Tevens is het inderdaad jammer dat die pagina's vrijwel allemaal leeg zijn, maar de enige echte LCS kenners die mee werken aan WikiGTA zijn nu niet erg actief. Het komt ooit wel, maar ik denk niet erg snel. We, het team gaat zich denk ik eerst focussen op GTA IV. :D
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat ligt niet aan Internet Explorer, maar dat heb je ook met Fiefox. 4 kleine afbeeldingen achter elkaar past gewoon simpelweg niet helaas. Heb er even een blanco regel tussen gezet zodat het 2 x 2 plaatjes geworden zijn. Veel mooier :Y Dank voor het melden VWO-er Timo :D.....

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb denk ik ook een foutje gevonden. :sigaar:

Moet ''Behalve'' geen ''Buiten'' worden

Als ik het niet fout heb ! :duh:

Het staat op de hoofdpagina van wikigta :

WikiGTA is een uitgebreide site waar je alles kunt vinden rondom de Grand Theft Auto serie in het Nederlands. Behalve de GTA-walkthrough kun je hier ook veel achtergrondinformatie, screenshots en plattegronden vinden van alle GTA-games.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb denk ik ook een foutje gevonden. :sigaar:

Moet ''Behalve'' geen ''Buiten'' worden

Als ik het niet fout heb ! :duh:

Het staat op de hoofdpagina van wikigta :

WikiGTA is een uitgebreide site waar je alles kunt vinden rondom de Grand Theft Auto serie in het Nederlands. Behalve de GTA-walkthrough kun je hier ook veel achtergrondinformatie, screenshots en plattegronden vinden van alle GTA-games.

Zoals het er staat is het gewoon goed hoor, behalve betekend hetzelfde als ''naast''. Er zijn veel synoniemen die op die plaats passen, maar zoals het er nu staat klopt het gewoon. :) Als het voor veel verwarring zorgt kan het aangepast worden, maar grammaticaal gezien klopt het en is het dus geen foutje. :D

_O_logokleiner.gif _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Er is zijn een paar foutjes bij de kaarten van SA. Het gaat om een paar foutjes die wat denkwerk vereisen. Ik zal hem even uitleggen:

Fout 1:

Bij de kaarten van SA heb je onderin overal keuzes tussen kaarten die je kan bekijken. Echter, bij de Photo Opportunities, Horseshoes en Hidden Sprays -die tevens maar in één plaats zijn te vinden- is een fout opgetreden. Als je deze fout wilt tegenkomen moet je de volgende stappen volgen:

1. Ga naar de kaarten van SA.

2. Ga nu naar een willekeurige kaart, ik neem die van de Wapens.

3. Kijk eens naar de links van de Photo Opportunities, Horseshoes en Hidden Sprays. Mooi blauw kleurtje hè?

4. Ga om de fout te ontdekken naar de kaart van Los Santos, niet die van het volledige San Andreas. Een andere kaart als die van SF of LV mag ook :). En bij SF doen de Photo Opportunities het wel weer, vreemd...

5. Kijk eens naar onze mooie links die we net hebben bekeken? Huh, ze zijn rood! :?

En nu komt het foutje: Jullie hebben de kaart gemaakt op dit adres. Echter staat die mooie rode link je door te verwijzen naar deze pagina. Even de link wijzigen et voilà: Problem solved!

Fout 2:

Dit foutje ligt aan de Bombshops. Nee, de Bombshops doen niks verkeerds maar de links. Volg weer de volgende stappen uit om erachter te komen:

1. Ga weer naar de vindplaatsen.

2. Kijk eens naar de Bombshops. Nog mooi blauw kleurtje, toch?

3. Ga naar een kleinere kaart van SA. Ik neem weer de Wapenkaart van LS. Andere kaarten mogen natuurlijk ook.

4. Kijk eens naar de Bombshops, rood :cry:.

Dit is de fout, bij de goede pagina werd gelinkt naar Bombshops. Bij foute pagina werd gelinkt naar Bomb shops. Spatie even weghalen en hij is blauw.

VWO-er

@ Sheep: I know, die zijn alleen in SF/LV en de Hidden Sprays zijn weer alleen in Los Santos. Maar die links doen het hierdoor niet:

Als je bij de links kijkt, staat er Los_Santos_ achter, dat moet weg aangezien de kaart op die van San Andreas staat zonder Los_Santos_ erachter. Ik leg het wel even beter uit:

1. Ga naar de kaarten van SA.

2. Ga nu naar een willekeurige kaart, ik neem die van de Wapens.

3. Kijk eens naar de links van de Photo Opportunities, Horseshoes en Hidden Sprays. Mooi blauw kleurtje hè?

4. Ga om de fout te ontdekken naar de kaart van Los Santos, niet die van het volledige San Andreas. Een andere kaart als die van SF of LV mag ook :). En bij SF doen de Photo Opportunities het wel weer, vreemd...

5. Kijk eens naar onze mooie links die we net hebben bekeken? Huh, ze zijn rood! :?

En nu komt het foutje: Jullie hebben de kaart gemaakt op dit adres. Echter staat die mooie rode link je door te verwijzen naar deze pagina. In de 2e link staat er Los_Santos_ achter, als je die weghaalt dan doen de links het wel gewoon. Ik hoop dat je het nu snapt...

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Zal ik je een geheim verklappen Timo?

[fluisterend]Er zijn geen photo opportunities of horseshoes in Los Santos[/fluisterend]

Dat is dan ook de reden dat de links rood kleuren, want feitelijk vraag je vanuit de wapens Los Santos de overige kaarten Los Santos op. En omdat ze niet meedoen in die stad krijg je een rode link. Wil er wel een blanco kaart achterhangen maar dat heeft niet zoveel zin :sigaar: Vandaar dus de rode link. Ga je eerst weer naar de San Andreas map en dán naar de horseshoes lukt het allemaal prima.....

Die bombshop is inderdaad een foutje denk ik....daar kijk ik even naar. TT.....hetgeen behalve voor The Truth in dit geval ook staat voor Thanks Timo :)

Edit: de fout ontstaat doordat we bij de vindplaatsen gebruik maken van een zogenaamde template. Dat is een vrij compacte en handige functie die voor iedere soort vindplaats hetzelfde werkt: iedere keer komt de vindplaats + plaats (SF, LV, LS of SA) en dat kunnen we dus niet per soort aanpassen. Dus met de links zelfs kunnen we niets doen. Wat wel kan is de plek waar ze naar toe wijzen veranderen, hetgeen in dit geval wel wat werk met zich meebrengt. Zal er van het weekend even naar kijken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam zojuist weer op wiki en zag dat er weer behoorlijk wat veranderd was tijdens mijn afwezigheid :$ . Wist niet dat ik jullie toestemming had gegeven om zomaar wat aan te passen :schater: . Nou weet ik niet of er al aan gewerkt wordt maar de wapens-pagina is al behoorlijk gewijzigd sinds ik er voor het laatst was en er staat mijn inziens nog wat fouten in. Ik heb nog niet alles gecheckt maar ik zal er alvast twee geven: de apparaten staan nu vermeld als gifts >klik<, rechts staat bij de pistol dat het een Rocket Launcher is en valt in de categorie heavy artillery :schater: , goede grap! LOL

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam zojuist weer op wiki en zag dat er weer behoorlijk wat veranderd was tijdens mijn afwezigheid :$ . Wist niet dat ik jullie toestemming had gegeven om zomaar wat aan te passen :schater: . Nou weet ik niet of er al aan gewerkt wordt maar de wapens-pagina is al behoorlijk gewijzigd sinds ik er voor het laatst was en er staat mijn inziens nog wat fouten in. Ik heb nog niet alles gecheckt maar ik zal er alvast twee geven: de apparaten staan nu vermeld als gifts >klik<, rechts staat bij de pistol dat het een Rocket Launcher is en valt in de categorie heavy artillery :schater: , goede grap! LOL
Dat is inderdaad een schoonheids foutje, maar dat heb je wel vaker als je heel veel pagina's moet omzetten. Ik heb ze even aangepast, en zoals het nu staat moet het goed staan. Vindt je nog wat, meld het dan. :) In ieder geval hartstikke bedankt voor het melden! :klap:
Link to comment
Delen op andere websites

Zal er van het weekend even naar kijken :Y
Bedankt _O_

Ik heb ook weer een foutje ontdekt. Bij de missies van San Andreas staan mooi onder elkaar Story Line, Voertuig Missies e.d. Nu komt de fout, we weten de discussie of iets aan elkaar of los moet. Aangezien we in Nederland (volgens Lantyz) oneindig veel woorden achter elkaar kunnen zetten, moet dat bij dit foutje ook wel kunnen :engel:. Je ziet hier dus Voertuigen Missies, dit noem ik niet Nederlands: 1. Het is aan elkaar: Voertuigenmissies 2. Volgens mij is het Voertuigmissies, dus in het enkelvoud.

Eronder staat nog Stadion Missies, zelfde probleem: Stadionmissies. Daaronder staat Street Races. Gewoon in mijn Nederlandse woordenboek te vinden dus dan kan het denk ik ook wel Streetraces zijn.

Ik heb dit mede kunnen ontdekken door dit; Hier staat Hoofdmissies. Aan elkaar...

Hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier en hier bij GTA III --> Hoofdmissies --> {Naam Missie}, wordt bij Hoofdmissies aan de bovenkant van de pagina naar een ReDirect verwezen. Aardig wat werk voor jullie ^^.

Ik ben nog bezig met zoeken, ik update hem steeds. Klaar :gaap:

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Zal er van het weekend even naar kijken :Y
Bedankt _O_

Ik heb ook weer een foutje ontdekt. Bij de missies van San Andreas staan mooi onder elkaar Story Line, Voertuig Missies e.d. Nu komt de fout, we weten de discussie of iets aan elkaar of los moet. Aangezien we in Nederland (volgens Lantyz) oneindig veel woorden achter elkaar kunnen zetten, moet dat bij dit foutje ook wel kunnen :engel:. Je ziet hier dus Voertuigen Missies, dit noem ik niet Nederlands: 1. Het is aan elkaar: Voertuigenmissies 2. Volgens mij is het Voertuigmissies, dus in het enkelvoud.

Eronder staat nog Stadion Missies, zelfde probleem: Stadionmissies. Daaronder staat Street Races. Gewoon in mijn Nederlandse woordenboek te vinden dus dan kan het denk ik ook wel Streetraces zijn.

Ik heb dit mede kunnen ontdekken door dit; Hier staat Hoofdmissies. Aan elkaar...

Hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier en hier bij GTA III --> Hoofdmissies --> {Naam Missie}, wordt bij Hoofdmissies aan de bovenkant van de pagina naar een ReDirect verwezen. Aardig wat werk voor jullie ^^.

Ik ben nog bezig met zoeken, ik update hem steeds. Klaar :gaap:

Je hebt er wel werk van gemaakt VWO-er, mijn complimenten en bedankt voor het opspeuren. Ik heb alle ReDirects gemaakt zodat er op deze pagina's geen mensen meer verdwalen. Nogmaals bedankt en mocht je nog eens wat tegenkomen, meld het dan! Zo verbeteren wij met zijn allen WikiGTA!

Hey ,

Klein foutje, Nnadat moet Nadat worden :)

Vigilante ( GTA Vice City Stories )

Aeroplane..,

Ook bedankt voor het melden

Aeroplane, aangepast. Mocht je nog wat tegenkomen? Plaats het dan gerust hier!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een foutje gevonden, op de Vice City Street Race pagina, Klik

Lijkt inderdaad nogal raar, ik heb een enter toegevoegd en volgens mij heeft dat het verholpen. Bedankt voor het melden

http://nl.wikigta.org/index.php/Trailer

Moet er niet een spiksplinternieuwe link bij? ^_^

I guess :). Bij deze toegevoegd, bedankt voor het wijzen op dit feit :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...