Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Als je de missie dan start zullen er drie Haïtians op een zwarte Sanchez achter je aankomen, ze doen niet mee aan de race, maar hebben als doel jij dood te maken

Bron

'Jij' moet 'Jou' zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb alle ReDirects gemaakt zodat er op deze pagina's geen mensen meer verdwalen.
Sorry, maar je bent nog niet van me af :clown:. Ik heb er zojuist weer een gevonden: Op deze pagina bij 'Handige links (naar ReRirects ^_^)' wordt naar een ReDirect verwezen. De precieze link is die van de Easter Egg's van SA. Bij deze pagina staat er nog een redirect boven...

Maar waarom staat er op de Easter Egg pagina niet een link naar de GTA en GTA Vice City Stories Easter Eggs maar wel naar de GTA2, GTA III, GTA VC, GTA SA en naar Libery City Stories Easter Eggs?

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de missie dan start zullen er drie Haïtians op een zwarte Sanchez achter je aankomen, ze doen niet mee aan de race, maar hebben als doel jij dood te maken

Bron

'Jij' moet 'Jou' zijn.

Jij moet JE zijn, jou is bezittelijk voornaamwoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de missie dan start zullen er drie Haïtians op een zwarte Sanchez achter je aankomen, ze doen niet mee aan de race, maar hebben als doel jij dood te maken

Bron

'Jij' moet 'Jou' zijn.

Jij moet JE zijn, jou is bezittelijk voornaamwoord.

Jou is een persoonlijk voornaamwoord, in tegenstelling tot jouw, wat een bezittelijk voornaamwoord is. Verschil in gebruik tussen je en jou is volgens mij te verwaarlozen, behalve dat van de laatste wat meer nadruk nagaat dat het om de hoofdpersoon gaat. Lijkt mij dus goed zoals het nu staat na het melden van PTC.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de GTA VC Hidden Packages , staat dat er rechts boven een ligt , maar als je dan op dat rondje klikt zodat je een screen krijgt waar ie precies ligt , zie je een gebouw. En die staan niet op t strand :bonk:

De screen

De plek waar ie wel ligt:

vicecityradar3qs5.png

@hieronder: owja.. k zie t al ;)

Bewerkt: door -eend-
Link to comment
Delen op andere websites

Je kijkt verkeerd, -eend-. Als je op het bolletje klikt, zul je worden doorgelinkt naar deze pagina. Je moet dan naar het bovenste plaatje op je beeldscherm kijken, want dan zul je zien dat dit wel degelijk het goede plaatje is. Je kunt tevens de titel van dit plaatje vergelijken met de tekst die verschijnt wanneer je met je muis over het betreffende bolletje gaat. Dit komt namelijk ook gewoon met elkaar overeen, wat dus betekent dat dit geen fout is.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de missie dan start zullen er drie Haïtians op een zwarte Sanchez achter je aankomen, ze doen niet mee aan de race, maar hebben als doel jij dood te maken

Bron

'Jij' moet 'Jou' zijn.

Jij moet JE zijn, jou is bezittelijk voornaamwoord.

Jou is een persoonlijk voornaamwoord, in tegenstelling tot jouw, wat een bezittelijk voornaamwoord is. Verschil in gebruik tussen je en jou is volgens mij te verwaarlozen, behalve dat van de laatste wat meer nadruk nagaat dat het om de hoofdpersoon gaat. Lijkt mij dus goed zoals het nu staat na het melden van PTC.

Oeps oja sorry:)
Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/index.php/Heat_seeking_rocket_launcher

hier staat het volgende:

De heat seeking rocket launcher is een warmte geleide raketwerper. Bij het richten in First Person View lokaliseert het wapen het dichstbijzijnde doelwit en haakt zich daarop vast. Wanneer je vuurt nadat de richter groen is geworden zal de raket het doelwit blijven volgen totdat hij ontploft. Slechts met grote moeite is het mogelijk om de raket af te schudden.

Het is ook mogelijk om dit wapen als normale raketwerper te gebruiken, door te vuren wanneer de richter nog rood is. De raket zal dan rechtuit vliegen.

volgens mij zijn rood en groen hier een beetje omgedraaid...

Greetz, Peter

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/index.php/Kaufman_Cabs_Radio

op het 31ste lijntje staat Dolores: Calling a cars:A Young man is here,demanding his pants back...

de calling a cars moet calling all cars zijn

EDIT: bij het personage Zero staat er op het einde van de tekst(bijna beetje in de midden) staat er: en hij slaat zero op de grond grond

die tweede grond moet weg.

EDIT 2: bij het personage Charlie(GTA LONDEN) staat er niets van tekst

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/index.php/Kaufman_Cabs_Radio

op het 31ste lijntje staat Dolores: Calling a cars:A Young man is here,demanding his pants back...

de calling a cars moet calling all cars zijn

Geedit door HerrieM.

EDIT: bij het personage Zero staat er op het einde van de tekst(bijna beetje in de midden) staat er: en hij slaat zero op de grond grond

die tweede grond moet weg.

Dat foutje heb ik grondig weggewerkt.

EDIT 2: bij het personage Charlie(GTA LONDEN) staat er niets van tekst

De algemene informatie is tot dusver ingevuld. Dit zal waarschijnlijk over een tijdje worden aangevuld.

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Fout gevonden! Thermal Goggles GTA SA.

Er staat daar Brass Knuckels Desert, dat moet uiteraard Thermal Goggles Desert zijn.

Misschien kan die pagina beter weggehaald worden, ik kwam toevallig op die pagina door een link op het forum, maar op WikiGTA wordt nergens naar die pagina verwezen.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Fout gevonden! Thermal Goggles GTA SA.

Er staat daar Brass Knuckels Desert, dat moet uiteraard Thermal Goggles Desert zijn.

Misschien kan die pagina beter weggehaald worden, ik kwam toevallig op die pagina door een link op het forum, maar op WikiGTA wordt nergens naar die pagina verwezen.

Bedankt voor het melden van deze fout, ik heb het dan ook even aangepast. En we verwijderen de pagina niet, omdat mijn collega Dutchy3010 druk bezig is, om alle wapens in beeld te krijgen, met uitleg, screens en aanverwante informatie. En het is logisch als soms iets niet goed gelinkt wordt, als het nog niet af is. In ieder geval nogmaals bedankt! :klap:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...