Jump to content

Foutje gevonden

PatrickW

Recommended Posts

Bij mooord staan er 3 o's het moet moord zijn.

Is aangepast. Bedankt voor de melding :koffie:

Jimmy Hernandez komt begin 1992 bij C.R.A.S.H.. Hij wordt jammer genoeg partners met Frank Tenpenny en Eddie Pulaski, die misschien wel het beoogde doel van CRASH

CRASH Wordt: C.R.A.S.H.

Delen op andere websites

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Timothy

149

• ASPHALT

121

• _KoE_Mzungu

119

• GTA-Sheep

95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op de startpagina van WikiGTA staat er het volgende: De naam van de hoofdrolspeler van GTA IV nog niet bekend is, maar zijn uiterlijk waarschijnlijk wel?

Dit staat bij Wist je dat...

Maar de naam van de hoofdrolspeler is nu al bekend! Niko Bellic!

Delen op andere websites

Jimmy Hernandez komt begin 1992 bij C.R.A.S.H.. Hij wordt jammer genoeg partners met Frank Tenpenny en Eddie Pulaski, die misschien wel het beoogde doel van CRASH

CRASH Wordt: C.R.A.S.H.

Aangepast, bedankt voor het melden :klap:

Op de startpagina van WikiGTA staat er het volgende: De naam van de hoofdrolspeler van GTA IV nog niet bekend is, maar zijn uiterlijk waarschijnlijk wel?

Dit staat bij Wist je dat...

Maar de naam van de hoofdrolspeler is nu al bekend! Niko Bellic!

Nieuwe Wist Je Datjes stonden al op de Main Page, alleen zit jij waarschijnlijk nog op de oude versie van de wiki (sinds gister geüpdate). Verschilletjes zijn wel te zien, bijvoorbeeld deze op de Main Page:

post-48858-1176301460.png.

Toch bedankt voor de oplettendheid :klap:

Je krijgt overigens deze versie vanzelf te zien, als je niet kan wachten probeer dit eens:

1. Start > Uitvoeren

2. Typ in ipconfig /flushdns

post-48858-1176301769.png

3. Druk op enter en wacht even.

Als het goed is doet ie het dan wel goed.

Delen op andere websites

Op deze pagina: http://nl.wikigta.org/index.php/Dates_%28GTA_San_Andreas%29

Daar staat bij de soorten dates de rondrijdate, dat moet met 2 d's en er moet een streepje tussen volgens mij.

De rondrijd-date moet het dus zijn.

En op deze pagina: http://nl.wikigta.org/index.php/Driving_Sc..._San_Andreas%29

Daar staat bij beloning dit: Als je op alle onderdelen minimaal zilver hebt zal de Bullet op de parkeerplaats naast de Driving School staan.

Dat kan duidelijker door het woordje ook erbij te doen, je krijgt de bullet niet in plaats van de super GT.

Dus:

Als je op alle onderdelen minimaal zilver hebt zal ook de Bullet op de parkeerplaats naast de Driving School staan.

En dit dan ook bij de hotknife, die komt ook niet in plaats van de bullet daar te staan.

Als mijn tips niet goed zijn, nou, dan niet.

Maar er word nieteens gereageerd.

Beetje onduidelijk en vervelend.

Delen op andere websites

Daar staat bij de soorten dates de rondrijdate, dat moet met 2 d's en er moet een streepje tussen volgens mij.

De rondrijd-date moet het dus zijn.

En op deze pagina: http://nl.wikigta.org/index.php/Driving_Sc..._San_Andreas%29

Daar staat bij beloning dit: Als je op alle onderdelen minimaal zilver hebt zal de Bullet op de parkeerplaats naast de Driving School staan.

Dat kan duidelijker door het woordje ook erbij te doen, je krijgt de bullet niet in plaats van de super GT.

Dus:

Als je op alle onderdelen minimaal zilver hebt zal ook de Bullet op de parkeerplaats naast de Driving School staan.

En dit dan ook bij de hotknife, die komt ook niet in plaats van de bullet daar te staan.

Om maar even te reageren. Je tweede tip heb ik doorgevoerd. De eerste daar entegen niet. Het gaat om een rondrij date. Niet rondrijd date. rondrijdate is in dit geval een zelfstandig naamwoord en niet een werkwoord. (als ik mijn nederlandse lessen nog goed kan herinneren)

Delen op andere websites

Een kleine maar toch belangrijke fout gevonden :Y Bij de San Andreas cheats pagina hier staat: Let op: Veel cheats kunnen niet ongedaan worden gemaakt, en zorgen er voor dat je GTA Vice City niet meer 100% kunt uitspelen. Een grappige fout dus ^_^

Delen op andere websites

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar bij San Andreas --> Missies --> Los Santos Missies --> Life's a beach kan ik de screenshots niet zien, er staan alleen links. Bij alle andere pagina's kan ik dat wel.

Delen op andere websites

Een kleine maar toch belangrijke fout gevonden :Y Bij de San Andreas cheats pagina hier staat: Let op: Veel cheats kunnen niet ongedaan worden gemaakt, en zorgen er voor dat je GTA Vice City niet meer 100% kunt uitspelen. Een grappige fout dus ^_^

Is aangepast. Het is waarschijnlijk overgenomen uit Vice City en vergeten te wijzigen.

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar bij San Andreas --> Missies --> Los Santos Missies --> Life's a beach kan ik de screenshots niet zien, er staan alleen links. Bij alle andere pagina's kan ik dat wel.

Dat is een probleem in de software van wiki. Afbeeldingen met vreemde teken zoals ' kunnen problemen geven. Ik zal zo snel mogelijk nieuwe afbeeldingen uploaden. Het is nu aangepast. Bedankt voor de melding.

Bewerkt: door HerrieM
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Denise_Robinson

Bij de beschrijving van Denise staat dat ze een lid is van de Los Santos Vagos, maar dit is echter niet het geval, want op de vraag van CJ: Wat doe je in vijandig Vagos gebied antwoord ze alleen: Ik houd wel van wat spanning (of zoiets dergelijks)... Ook woont ze in Grove Street en vertelt ze CJ dat hij en zijn broer beroemd zijn onder de inwoners van Grove Street, klinkt niet echt als een Vagos gangmember lijkt me. Ook valt het op dat als je tijdens een date met haar een drive-by doet ze wel zal schieten op Ballas en Vagos gangmembers en niet op Grove Street gangmembers. Voor een Vagoslid zou dit gedrag erg dubieus. Bovendien lijkt het me stug dat een Vagos member uitgaat met een Grove Street gangmember (ook al redde hij haar leven)...

Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Denise_Robinson

Bij de beschrijving van Denise staat dat ze een lid is van de Los Santos Vagos, maar dit is echter niet het geval, want op de vraag van CJ: Wat doe je in vijandig Vagos gebied antwoord ze alleen: Ik houd wel van wat spanning (of zoiets dergelijks)... Ook woont ze in Grove Street en vertelt ze CJ dat hij en zijn broer beroemd zijn onder de inwoners van Grove Street, klinkt niet echt als een Vagos gangmember lijkt me. Ook valt het op dat als je tijdens een date met haar een drive-by doet ze wel zal schieten op Ballas en Vagos gangmembers en niet op Grove Street gangmembers. Voor een Vagoslid zou dit gedrag erg dubieus. Bovendien lijkt het me stug dat een Vagos member uitgaat met een Grove Street gangmember (ook al redde hij haar leven)...

Op WikiGTA staat inderdaad dat Denise van de Vagos komt. Dit vanwegen het feit dat je Denise uit een huis moet redden waar ze samen met (waarschijnlijk familieleden) Vagos Members zit. Denise zat dus al bij vagos, maar is verliefd geworden op een member van de Grove Street gang. De woede van de Vagos hierdoor, zul je in de vervolgde missies/tegemoetkomingen terugzien. Denise zat dus bij de Vagos gang, en dat lees je dus ook terug op Wikigta. Dat ze schiet op de vagos members is puur omdat ze boos is op ze, en verliefd op CJ.

Delen op andere websites

Bij de Firefighter van GTA III staat er: Om het waterkanon te gebruiken kan je de linkermuisknop of LCtrl indrukken.

Maar je kan ook 0 van het Numpad gebruiken.

Kleine verbetering.

Klopt inderdaad, en bij deze dus aangepast. Bedankt voor het melden!

Pagina: http://nl.wikigta.org/wiki/Wrong_Side_of_t...TA_San_Andreas)

Beschrijving van fout/probleem: Normaal gezien zie je een kopje 'Screenshots' staan, nu staat er '==Screenshots=='.

Klein foutje in de WikiGTA codec. Wederom aangepast.

Ik weet niet of het een echt fout is, want ik weet niet of de vernoemde cheat oók werkt, maar ik meld het maar even ...

Op de Cheats pagina staat bij de cheat voor de Jetpack YECGAA, moet dat niet ROCKETMAN zijn?

De cheat "ROCKETMAN" is inderdaad een PC-cheat waarmee je een Jetpack kunt spawnen. Het feit is echter dat de cheat "YECGAA" dezelfde werking heeft als de cheat "ROCKETMAN", waardoor het dus weinig verschil uitmaakt welke van de twee cheats op WikiGTA komt te staan. En aangezien er niet genoeg ruimte in het hokje is voor beide cheats, is er bewust gekozen voor één van de twee cheats, wat dus "YECGAA" blijkt te zijn.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...