Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Op WikiGTA staat inderdaad dat Denise van de Vagos komt. Dit vanwegen het feit dat je Denise uit een huis moet redden waar ze samen met (waarschijnlijk familieleden) Vagos Members zit. Denise zat dus al bij vagos, maar is verliefd geworden op een member van de Grove Street gang. De woede van de Vagos hierdoor, zul je in de vervolgde missies/tegemoetkomingen terugzien. Denise zat dus bij de Vagos gang, en dat lees je dus ook terug op Wikigta. Dat ze schiet op de vagos members is puur omdat ze boos is op ze, en verliefd op CJ.

Het is inderdaad zo dat je Denise red uit een huis van de Vagos, maar het is in ieder geval geen huis met familie van haar erin, aangezien je alleen brandende Vagos members eruit ziet komen rennen. En het lijkt me sterk dat een negerin familie is met Zuid-Amerikanen (zeker in een stad als LA). Dat Denise echter in dat huis zit wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk een Vagos gang member is. Eerder iemand die voor de kick uitgaat met de Vagos aangezien ze zelf uit Grove komt. Dit zegt ze namelijk ook zelf:

denisegd4.th.png

CJ vraagt wat ze als bewoner van Grove Street in Vagos gebied doet.

denise1oe6.th.png

Denise vertelt dat ze puur voor kick om gevaar met de Vagos members omgaat.

Dat klinkt naar mijn idee niet echt als iemand die lid is van de Vagos gang, maar eerder als iemand, zoals ik eerder al zei, als Grove Street-bewoner Vagos members date puur voor de kick. De kick dat ze gesnapt kan worden, vermoord kan worden omdat ze een bewoner is van Grove Street of zoiets dergelijks. Je zegt dat je de woede van de Vagos in de volgende missies tegemoet zal zien, maar daar heb ik niks van gemerkt en je mag me dan ook vertellen welke missies je het over hebt. En dat ze boos is op de Vagos en daarom op ze schiet lijkt me stug aangezien ze geen reden heeft om boos op ze te zijn, want ze zijn allebei slachtoffers van de brand. Om nog maar even in haar eigen woorden te spreken:

denise2xc6.th.png

Wederom klinkt het niet bepaald als een Vagos gang member...

Bewerkt: door bril_idioot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb nog een foutje ontdekt, en wel op deze pagina. Ergens onderaan staat Taxi 2, met het onderschrift 'SUV als taxi'. Maar dit lijkt mij meer een MPV, vanwege de lage instap en de relatief kleine banden. Een SUV heeft namelijk een hoge instap en grotere banden.

En dan nog een foutje, hier: Er staat letterlijk:

Of het een direct vervolg (of prequel, zoals bij de Grand Theft Auto serie), of een losstaand verhaal is, is nog niet bekend.
. Maar een prequal is geen direct vervolg, maar een voorgaande episode is. Een direct vervolg noemt men een sequal :puh:

@hieronder: dank U

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een foutje ontdekt, en wel op deze pagina. Ergens onderaan staat Taxi 2, met het onderschrift 'SUV als taxi'. Maar dit lijkt mij meer een MPV, vanwege de lage instap en de relatief kleine banden. Een SUV heeft namelijk een hoge instap en grotere banden.

Helemaal mee eens, aangepst. ;)

En dan nog een foutje, hier: Er staat letterlijk:
Of het een direct vervolg (of prequel, zoals bij de Grand Theft Auto serie), of een losstaand verhaal is, is nog niet bekend.
. Maar een prequal is geen direct vervolg, maar een voorgaande episode is. Een direct vervolg noemt men een sequal :puh:

Hier lees je de tekst denk ik verkeerd. Er staat het woordje of voor prequel, dus is het als extra mogelijkheid aangegeven. Er staat niet dat een prequel een vervolg is.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of het al gemeld is (maar ik heb geen zin om 1082 reacties door te lezen :duh: ) maarre

Empire Building - Extortion - Loan Shark - Pimping - Drug Running - Smuggling - Robbery

hiervan is alleen pimping uitgewerkt (daar waren vast veel vrijwilligers voor) en de rest moet nog, niet echt een foutje maar een nalatigheidje. en de criminal rating is nog niet uigewerkt

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of het al gemeld is (maar ik heb geen zin om 1082 reacties door te lezen :duh: )

Precies, dat is nog niet in dit topic vermeld omdat (je zegt het al zelf):

niet echt een foutje maar een nalatigheidje. en de criminal rating is nog niet uigewerkt

Het is geen foutje, het is alleen nog niet af. Empire Building is een lastige optie om te beschrijven, omdat het door het gehele spel verstrengeld zit en er allerlei verschillende varianten en reacties op kunnen treden (afhankelijk van wat jij allemaal doet). Maar maak jij je maar geen zorgen, het komt er echt wel, heb vertrouwen in ons. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op de pagina van het Onbekende Save House staat deze zin:

Dit Safe House lijkt niet gebruikt te zijn in het spel, en bevat dan ook geen savepunt. Wel is er een garderobe aanwezig. Een exacte kopie van het interieur wordt echter gebruikt als hotelkamer in het Jefferson Motel als motelkamer.

Er wringt iets, niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Meer een kleine verbetering dan een fout:

http://nl.wikigta.org/wiki/Cam_Jones

Cam Jones is een ervaren brandkastkraker en een handelaar in blikopeners; Cam’s Can Openers (“If anyone’s can, Cam’s can!”). Tommy moet hem op de één of andere manier uit de gevangenis breken om te voorkomen dat hij uit Vice City verplaatst wordt. Men verwacht dat hij een celstraf van tien jaar zal krijgen nadat hij gepakt werd op straat met een kluis die hij niet snel genoeg open kon krijgen. Het is de enige persoon in de verhaallijn van GTA: Vice City die zowel dood kan gaan als blijven leven, in de missie 'The Job' maakt zijn overlijden na het openen van de kluis niet meer uit voor het verloop van de missie.

Hier staat dus dat Cam Jones de enige persoon het GTA universum is waarbij het niks uitmaakt voor de verloop van de verhaallijn of hij sterft tijdens de game of niet. Maar zoals jullie bij Millie Perkins al zeggen, is zij samen met hem de enige. Kleine verbetering dus ;) Dus eigenlijk alleen er bij zetten dat hij het samen met Millie Perkins is in plaats van wat er nu staat ;)

Bewerkt: door bril_idioot
Link to comment
Delen op andere websites

Meer een kleine verbetering dan een fout:

http://nl.wikigta.org/wiki/Cam_Jones

Cam Jones is een ervaren brandkastkraker en een handelaar in blikopeners; Cam’s Can Openers (“If anyone’s can, Cam’s can!”). Tommy moet hem op de één of andere manier uit de gevangenis breken om te voorkomen dat hij uit Vice City verplaatst wordt. Men verwacht dat hij een celstraf van tien jaar zal krijgen nadat hij gepakt werd op straat met een kluis die hij niet snel genoeg open kon krijgen. Het is de enige persoon in de verhaallijn van GTA: Vice City die zowel dood kan gaan als blijven leven, in de missie 'The Job' maakt zijn overlijden na het openen van de kluis niet meer uit voor het verloop van de missie.

Hier staat dus dat Cam Jones de enige persoon het GTA universum is waarbij het niks uitmaakt voor de verloop van de verhaallijn of hij sterft tijdens de game of niet. Maar zoals jullie bij Millie Perkins al zeggen, is zij samen met hem de enige. Kleine verbetering dus ;) Dus eigenlijk alleen er bij zetten dat hij het samen met Millie Perkins is in plaats van wat er nu staat ;)

Volgens mij lees je over twee woorden heen, voor de duidelijkheid heb ik je fout even in rode letters gezet. Verwijzing naar Millie toevoegn vind ik zelf op deze pagina weinig toevoegen eigenlijk, het verband is te minimaal naar mijn mening.

Natuurlijk wel bedankt voor de moeite van het melden, dat waarderen wij ten zeerste.

@Big Boss: Aangepast

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie schrijven het volgende (http://nl.wikigta.org/wiki/Leone_Family):

Niet alleen aan macht is deze gang één van de grootste, ook aan bekende leden is dit de grootste gang uit de GTA-serie. Als we alle bekende leden, waaronder Salvatore Leone, Maria Latore, Joey Leone, Toni Cipriani, Ma Cipriani, Luigi Goterelli, Mickey Hamfists en Vincenzo Cilli bij elkaar optellen, kom je bij een totaal van acht uit, iets wat geen enkele andere gang evenaart. Tevens voer je voor de Leone Family meer opdrachten uit dan voor welke andere gang dan ook.

De Orange Grove Street Families evenaart dit toch wel want hier zijn toch ook 8 leden van bekend ?

* Carl Johnson

* Sweet

* Big Smoke

* Ryder

* B Dup

* Big Bear

* OG Loc

* Bettina

(Sorry als dit al op het forum stond )

Link to comment
Delen op andere websites

Het aantal 'bekende' leden is inderdaad een dubieuze term. Bij sommige personages is het discutabel of diegene als 'lid' van de gang gerekend moet worden. Bovendien kennen we uiteraard maar een klein deel van de werkelijke gang, en is dit dus geen indicatie van de grootte van de gang. Ik verwijder de alinea, bedankt voor het melden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook nog een kleine verbetering.

Op deze, deze, deze, en deze pagina van GTA III staat dat je op de "+" knop op het Numpad moet drukken om de missie te starten. Dit kan ook door op Caps Lock te klikken.

Nog even om terug te zeggen, want het is nog altijd niet aangepast en niemand kijkt er nog naar. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook nog een kleine verbetering.

Op deze, deze, deze, en deze pagina van GTA III staat dat je op de "+" knop op het Numpad moet drukken om de missie te starten. Dit kan ook door op Caps Lock te klikken.

Nog even om terug te zeggen, want het is nog altijd niet aangepast en niemand kijkt er nog naar. :puh:
Bedankt voor het 2 x melden van deze verbetering. Blijkbaar was je post de eerste keer over het hoofd gezien, maar ditmaal heb ik de betreffende 4 pagina's even aangepast. Nogmaals bedankt en mocht je nog 's wat zien wat anders moet: Meld het maar :)
Link to comment
Delen op andere websites

Op de pagina van de Pan European Game Information (PEGI) loopt de externe link dood.

Object niet gevonden!

De gevraagde URL was niet gevonden op deze server. De link op deze pagina pagina is verkeerd of achterhaald. Gelieve de auteur van die pagina in te lichten over deze fout.

Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.

Tevens staat op die Wiki pagina ook dit: De Grand Theft Auto serie heeft meestal een 18+ rating gekregen, wegens het geweld in het spel.

Zou moeten zijn: De Grand Theft Auto serie heeft altijd al een 18+ rating gekregen, wegens het geweld in het spel.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een foutje gevonden bij GTA London 1969:

Op de pagina van GTA London 1969 staan onderaan wat handige links mbt het spel. Er staat ook een link naar de download van GTA London 1961. Die link werkt dus niet meer. Als ik hem aanklik krijg ik een foutmelding.

Om deze link gaat het dus:

http://www.rockstargames.com/gtalondon/ftp/Gta1961/gtal1961.exe

Dit is de foutmelding die ik op een nieuw tabblad krijg:

Not Found

The requested URL /gtalondon/ftp/Gta1961/gtal1961.exe was not found on this server.

Apache/2.0.46 (Red Hat) Server at www.rockstargames.com Port 80

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...