Jump to content

Foutje gevonden

PatrickW

Recommended Posts

Bij de Cheklist van GTA SanAndreas is iets vergeten.

Bij Property's, SafeHouses : Staan 7 huizen in Los Santos. Maar in het echt zijn het er 8. Want jullie zijn Verdant Bluffs er vergeten bij te zetten.

Je hebt volledig gelijk. Bij de safehouses op WikiGTA staan er wel gewoon 8 maar in de 100% checklist niet. Direct toegevoegd met mijn (onze) dank voor het melden :klap:

Delen op andere websites

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Timothy

149

• ASPHALT

121

• _KoE_Mzungu

119

• GTA-Sheep

95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klik.

Hier zie je dat de Sanchez in GTA VC, GTA SA, GTA LCS en GTA VCS te krijgen is.

Klik eens op de Sanchez van GTA LCS, dan zie je opeens alleen nog maar GTA VC, GTA SA en GTA LCS.

Edit: En dit is ook zo als je op GTA VC en GTA SA klikt.

Bewerkt: door hanneswasco
Delen op andere websites

Klik.

Hier zie je dat de Sanchez in GTA VC, GTA SA, GTA LCS en GTA VCS te krijgen is.

Klik eens op de Sanchez van GTA LCS, dan zie je opeens alleen nog maar GTA VC, GTA SA en GTA LCS.

Edit: En dit is ook zo als je op GTA VC en GTA SA klikt.

Ik heb het aangepast. Bedankt voor het melden, en voor je oplettendheid. :klap:
Delen op andere websites

Klik.

Als je op het onderste vierkantje klikt kom je uit op de pagina met 24-7 3. Als je dan bij het vak met de coördinaten kijkt, ligt hij in hemel L. En ook nog staat het vierkantje in hemel L op een andere plaats als in hemel I.

Delen op andere websites

Bij Checklist voor SanAndreas , staat bij Property's, Safe Houses :

Badlands : Angel Pine Hotel, maar dit klopt niet.

Want het is geen hotel, het is gewoon een huis, en de naam is gewoon Angel Pine.

De naam Angel Pine staat wel gewoon bij pagina van Safe Houses, maar staat vekeerd bij Checklist !

:bier:

Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/8_Ball

In tegenstelling tot wat er in GTA Advance te zijn is, raakte hij volgens een nieuwsbericht op de Liberty Tree gewond aan zijn handen tijdens zijn arrestatie doordat één van de agenten 'per ongeluk heet vet over zijn handen goot'.

Deze zin is fout.

De zinnen liepen inderdaad niet echt lekker en inderdaad zat er een foutje in. Ik heb het aangepast en volgens mij moet het nu correct staan. Bedankt voor het melden in ieder geval, Arne Bruylants.
Bij Checklist voor SanAndreas , staat bij Property's, Safe Houses :

Badlands : Angel Pine Hotel, maar dit klopt niet.

Want het is geen hotel, het is gewoon een huis, en de naam is gewoon Angel Pine.

De naam Angel Pine staat wel gewoon bij pagina van Safe Houses, maar staat vekeerd bij Checklist!

Je hebt gelijk en tegenstrijdige informatie moeten we natuurlijk niet hebben op WikiGTA. Ik heb op de checklist Angel Pine Hotel verandert naar Angel Pine, dus volgens mij moet het nu duidelijk zijn. Ook jij bedankt voor het melden, Only GrandTheftAuto.
Klik.

Als je op het onderste vierkantje klikt kom je uit op de pagina met 24-7 3. Als je dan bij het vak met de coördinaten kijkt, ligt hij in hemel L. En ook nog staat het vierkantje in hemel L op een andere plaats als in hemel I.

Deze laat ik liever over aan iemand met verstand van de verschillende hemels. Straks verpruts ik het hele systeem en dat kan natuurlijk niet mijn bedoeling zijn... :puh:
Delen op andere websites

Op de Vigilante pagina van Vice City Stories is bij de overheidsvoertuigen waarmee je vigilante kan spelen de FBI Washington vergeten. In die auto kan je wel degelijk de missie doen!
Bedankt voor het melden, ik heb hem inmiddels aangepast, want je kan er inderdaad Vigilante in doen. ;)

@ hanneswasco hieronder: Uiteraard ook aangepast, mijn excuses dat ik erover heen gelezen had, bedankt. :klap:

Delen op andere websites

nog een foutje: bij de andromanda (let niet op spelfouten) in GTA:SA zag ik bij type motor benzinemotor staan, terwijl dit volgens mij toch duidelijk een turbofan is, bij dit vliegtuig kwam ik het toevallig tegen mss zijn er nog meer met dit soort fouten, dus het is mss verstandig om dit even na te kijken

grtz DC

Delen op andere websites

Klikkie

Niet echt een foutje, eerder een meningsverschil, want bij de gang van B Dup staat Orange Grove Families, maar moet dat niet ex-Orange Grove Families, want hij is immers al sinds het begin van de game niet echt meer een lid van de OGF gang en later joined hij zelfs de Ballas.

Edit: Oja, misschien ook wel leuk om te vermelden dat je zijn naam uitspreekt als Beat up, wie weet een toespeling op het feit dat hij later zelf door CJ in elkaar gemept zal worden...

Bewerkt: door bril_idioot
Delen op andere websites

Bij de Varrios Los Aztecas-pagina staat dat ze bezig zijn hun gang groot en machtig te maken, maar dit doen ze net niet.

Ook houden ze zich echt bezig om hun eigen gang sterker te maken. Hangen vaak in hun eigen buurt rond en komen niet echt ver naar buiten om met andere gangsters ruzie te zoeken.
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...