Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Op de plaats die jij noemt spawnt inderdaad de Buccaneer wel eens, maar ook andere types verschijnen daar. Dat is 1 van de "random" spawnplaatsen in het spel. Altijd een voertuig, maar je kunt echter nooit van te voren voorspellen welke auto je er zult aantreffen, dus kun je in dit geval ook niet spreken van een vaste vindplaats. Geen fout dus maar gepland :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Goed gezien.......dat viel me toevallig vanmiddag ook al op toen ik wat anders zocht op WikiGTA en heb de zin "die allen toegankelijk zijn" veranderd in "die al dan niet toegankelijk zijn". Dank voor het melden :bier:

Edit @Hanneswasco hieronder: Dubbele punt vervangen door punt komma. Dank voor het melden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Héél klein foutje. Eerder een slordigheidsfoutje.

Klik.

Bij sprinten, bij de PC staat er 'Rechter shift, linker shift' maar er moet 'Rechter shift: linker shift' staan met een ';' zoals bij alle andere. :D

Bewerkt: door hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

hier staat dan wikigta 3226 pagina's heeft en hier staat dat wikigta 3227 volwaardige pagina's heeft. Vreemd.

En op deze pagina staat dat als je zo'n winkel overvalt en je krijgt 1 wanted level dat dit niet weg te halen is door een cheat pay 'n spray of verandering van kleren. Dit is gewoon niet waar want ik heb het getest en bij de verandering van kleren en als je naar de pay'n spray gaat dan gaat dat wanted level gewoon weg, als je de cheat leavemealone gebruikt dat blijft je wanted level inderdaad wel staan.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden, maar bij mij zijn ze het zelfde. Daarnaast kunnen we er niet veel aan doen want beide getallen worden door de Wikisoftware automatische berekend.

Edit: die tweede fout, heb je denk ik gelijk in. Ik zal het straks testen, en eventueel verbeteren. Getest en verbeterd, bedankt voor de melding ;)

En voor de duidelijkheid, je krijgt een twee sterren wanted level. Deze kan verdwijnen door kleren te veranderen, cop bribes, Pay 'n' Spray, maar ook door de cheat LEAVEMEALONE in te drukken. Dus op alle normale manieren.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

euh helaas, volgens mij, als je die winkelier 2 pakjes met geld op de toonbak laat leggen en 'm dan in een keer doodschiet (bijvoorbeeld met een m4) dan heb je 1 wanted level (dit is misschien een tip die je erbij kan zetten), en dan krijg je dat ene wanted level NIET weg met de leavemalone cheat maar wel me die andere manieren. Je krijgt pas een 2 sterren wanted level als de winkelier bukt als je hem niet meer onder schot hebt of als je drie pakjes met geld hebt.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Klikkie

Niet echt een foutje, eerder een meningsverschil, want bij de gang van B Dup staat Orange Grove Families, maar moet dat niet ex-Orange Grove Families, want hij is immers al sinds het begin van de game niet echt meer een lid van de OGF gang en later joined hij zelfs de Ballas.

Edit: Oja, misschien ook wel leuk om te vermelden dat je zijn naam uitspreekt als Beat up, wie weet een toespeling op het feit dat hij later zelf door CJ (of was het door Big Bear?) in elkaar gemept zal worden...

Aangezien er nog helemaal niet op gereageerd is zet ik het nogmaals maar neer :D

Bewerkt: door bril_idioot
Link to comment
Delen op andere websites

Klikkie

Niet echt een foutje, eerder een meningsverschil, want bij de gang van B Dup staat Orange Grove Families, maar moet dat niet ex-Orange Grove Families, want hij is immers al sinds het begin van de game niet echt meer een lid van de OGF gang en later joined hij zelfs de Ballas.

Edit: Oja, misschien ook wel leuk om te vermelden dat je zijn naam uitspreekt als Beat up, wie weet een toespeling op het feit dat hij later zelf door CJ (of was het door Big Bear?) in elkaar gemept zal worden...

Aangezien er nog helemaal niet op gereageerd is zet ik het nogmaals maar neer :D

Het uitgangspunt van het spel is dat B Dup nog wel gewoon bij de OGF hoort, maar door de drugs is dat veranderd ook al weet je dat pas na Cleaning the Hood. Hetzelfde geldt voor iemand als Big Smoke, die is voor de speler ook gewoon OGF totdat er meer informatie vrijkomt. Lijkt mij het beste om de uitgangspositie vast te houden, anders is het einde snel zoek.

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt op jullie site zoals hier en bij de 100% checklist vanuit gegaan dat je burglary missies niet hoeft te doen om de 100% te halen dit is wel degelijk het geval.
Het spijt me voor je om te zeggen, maar de zogenoemde Burglary Missions zijn écht niet nodig voor de 100 %. Toevalligerwijs heb ik San Andreas enkele weken geleden zelf 100 % uitgespeeld en ik heb werkelijk geen enkele keer een Burglary Mission gedaan. Sterker nog, ik weet niet eens hoe ik die moet opstarten...in dit geval geen foutje van WikiGTA dus ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt op jullie site zoals hier en bij de 100% checklist vanuit gegaan dat je burglary missies niet hoeft te doen om de 100% te halen dit is wel degelijk het geval.
Het spijt me voor je om te zeggen, maar de zogenoemde Burglary Missions zijn écht niet nodig voor de 100 %. Toevalligerwijs heb ik San Andreas enkele weken geleden zelf 100 % uitgespeeld en ik heb werkelijk geen enkele keer een Burglary Mission gedaan. Sterker nog, ik weet niet eens hoe ik die moet opstarten...in dit geval geen foutje van WikiGTA dus ;)

oww sorry :N ik heb eerst op wat sites gekeken en volgens die moest je bij die missie wel $10.000 halen bijvoorbeeld deze site (ik geef deze zodat jullie niet denken dat ik zomaar wat post) aan gestolen goederen. Ikzelf heb 'm wel gedaan voor de 100% maarja.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zocht toevallig gisteren naar de Skimmer, zie ik dat hij er altijd staat(oranje bolletje), maar een post voor mij zegt iemand dat hij er na Dildo Dodo staat. Ik dus zonet even kijken, blijken er twee verschillende plekken zijn aangegeven en ook nog twee verschillende bolletjes te staan. Het betreft hier VC Skimmer Locaties en VC Voertuig Locaties.

Ik heb nog een aantal gevonden waarbij hij op zijn eigen pagina oranje is:

Bloodring Banger A

Bloodring Banger B

Love Fist

Skimmer

Zebra Cab

Tropic

Predator

Sparrow (Sparrow locatie pagina niet af terwijl hij al wel op de Alle Voertuiglocaties-pagina er al wel staat)

Hunter (2x)

Rhino

Dinghy (2x)

Infernus

Pizzaboy (op de Alle Voertuiglocaties-pagina staat hij wel bij Diaz' Mansion, op de Pizzaboy locatie-pagina zelf staat er geen bolletje, ook niet rood)

Maverick

Sea Sparrow

Mr. Whoopee

Hotring Racer

Sandking

Cuban Jetmax

Squalo

Alle voertuigen heb ik nu bekeken en allemaal waren ze niet rood. Veel succes met aanpassen,

Timo a.ka. VWO-er

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zocht toevallig gisteren naar de Skimmer, zie ik dat hij er altijd staat(oranje bolletje), maar een post voor mij zegt iemand dat hij er na Dildo Dodo staat. Ik dus zonet even kijken, blijken er twee verschillende plekken zijn aangegeven en ook nog twee verschillende bolletjes te staan. Het betreft hier VC Skimmer Locaties en VC Voertuig Locaties.

Ik zal zo even kijken of het bij meerdere voertuigen het geval is,

Timo a.ka. VWO-er

Dat gedeelte van twee verschillende plekken vat ik niet helemaal, wat bedoel je daarmee?

Over dat andere, voor zover ik zie is het inderdaad wat raar geregeld. Goed voorbeeld is de pagina van de Maverick, waar the bolletje op het Vercetti estate eigenlijk rood behoort te zijn om het verschil duidelijk te maken. Ga ik even aanpassen, bedankt voor het melden :klap: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zocht toevallig gisteren naar de Skimmer, zie ik dat hij er altijd staat(oranje bolletje), maar een post voor mij zegt iemand dat hij er na Dildo Dodo staat. Ik dus zonet even kijken, blijken er twee verschillende plekken zijn aangegeven en ook nog twee verschillende bolletjes te staan. Het betreft hier VC Skimmer Locaties en VC Voertuig Locaties.

Ik zal zo even kijken of het bij meerdere voertuigen het geval is,

Timo a.ka. VWO-er

Dat gedeelte van twee verschillende plekken vat ik niet helemaal, wat bedoel je daarmee?

Over dat andere, voor zover ik zie is het inderdaad wat raar geregeld. Goed voorbeeld is de pagina van de Maverick, waar the bolletje op het Vercetti estate eigenlijk rood behoort te zijn om het verschil duidelijk te maken. Ga ik even aanpassen, bedankt voor het melden :klap: .

Kijk naar de Skimmer locatie-pagina en de Alle voertuiglocaties-pagina. Kijk naar de verschillende plekken van de bolletjes. Het is niet veel verschil maar het kan soms wat uitmaken. Als je al screens wilt, zeg het even want dan maak ik ze.

Alvast bedankt voor het aanpassen Preddy _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...