Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Ik zocht toevallig gisteren naar de Skimmer, zie ik dat hij er altijd staat(oranje bolletje), maar een post voor mij zegt iemand dat hij er na Dildo Dodo staat. Ik dus zonet even kijken, blijken er twee verschillende plekken zijn aangegeven en ook nog twee verschillende bolletjes te staan. Het betreft hier VC Skimmer Locaties en VC Voertuig Locaties.

Ik zal zo even kijken of het bij meerdere voertuigen het geval is,

Timo a.ka. VWO-er

Dat gedeelte van twee verschillende plekken vat ik niet helemaal, wat bedoel je daarmee?

Over dat andere, voor zover ik zie is het inderdaad wat raar geregeld. Goed voorbeeld is de pagina van de Maverick, waar the bolletje op het Vercetti estate eigenlijk rood behoort te zijn om het verschil duidelijk te maken. Ga ik even aanpassen, bedankt voor het melden :klap: .

Kijk naar de Skimmer locatie-pagina en de Alle voertuiglocaties-pagina. Kijk naar de verschillende plekken van de bolletjes. Het is niet veel verschil maar het kan soms wat uitmaken. Als je al screens wilt, zeg het even want dan maak ik ze.

Alvast bedankt voor het aanpassen Preddy _O_

Ik zal wel blind zijn, maar ik zie ze echt op dezelfde plaats. Tevens komen de coördinaten ook overeen, dus dat wordt screentjes maken :). De rode blipjes zijn als het goed is nu overal aanwezig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ach nee toch, mijn Flash disk van mijn Camera is vol; Nu kan ik geen foto maken :clown:

Voor het bewijs, ik heb IE6:

Ja nu je het zegt, alle bolletjes staan ja te laag. Alleen met printvriendelijk klopt het dan wel weer... Dit werkt bij mij in firefox wel allemaal goed. Ik kan zo niet zeggen waar dat aan ligt (behalve dat IE troep is dan :puh:), misschien iemand anders?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gelezen dat het niet langer de bedoeling is eigen bijdragen te leveren. Aangezien aanvullingen nog wel geaccepteerd worden heb ik nog van een aantal voertuigen uit SA de echte namen.

Voertuig -----Gebasseerd op

Infernus------Honda NSX

Hot Knife-----1932 Ford Deuce (custom)

Super GT-----Toyota Supra ( +/- '90)

S.W.A.T.------V-100 Commando Armored car

Nevada-------DC-3 (Douglas Aircraft Company)

AT 400--------A-319 (Airbus)

Hopelijk hebben jullie hier iets aan.

En zo niet, nou dan niet.

Bewerkt: door rashond
Link to comment
Delen op andere websites

Ja nu je het zegt, alle bolletjes staan ja te laag. Alleen met printvriendelijk klopt het dan wel weer... Dit werkt bij mij in firefox wel allemaal goed. Ik kan zo niet zeggen waar dat aan ligt (behalve dat IE troep is dan :puh:), misschien iemand anders?

IE is inderdaad troep, en iedereen met een beetje smaak gebruikt sowieso al FF. Maar om alle onwetenden niet verkeerde info aan te reiken, heb ik de pagina nu zo gemaakt dat zelfs IE de bolletjes op de juiste plek kan krijgen.

Mocht je op andere plekken ook bolletjes tegenkomen die niet op de juiste plek staan, laat het dan weten. In principe moeten ze gewoon precies op de plek staan waar ze moeten staan. Elke afwijking wil ik graag fixen..

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat aangegeven op wikigta bij de missie beschrijving van demoliton man dat je een RC Goblin gebruikt. Ten eerste vraag ik me af hoe jullie dat weten want dat komt helemaal niet in beeld te staan en de screen die jullie van de RC Goblin hebben heeft een andere kleur helicopter dan die je in de missie hebt (ik heb die missie 5x gedaan achter elkaar en de hele tijd krijg je dezelfde kleur). Volgens mij zijn de screens die jullie gebruiken van de RC Goblin en de RC raider screens van DEZELFDE helicopter. Dus vraag ik me af of er wel een RC Goblin in Vice City voorkomt en als jullie weten dat je die gebruikt bij Demoliton man dan hebben jullie hier dus een verkeerde screen gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat aangegeven op wikigta bij de missie beschrijving van demoliton man dat je een RC Goblin gebruikt. Ten eerste vraag ik me af hoe jullie dat weten want dat komt helemaal niet in beeld te staan en de screen die jullie van de RC Goblin hebben heeft een andere kleur helicopter dan die je in de missie hebt (ik heb die missie 5x gedaan achter elkaar en de hele tijd krijg je dezelfde kleur). Volgens mij zijn de screens die jullie gebruiken van de RC Goblin en de RC raider screens van DEZELFDE helicopter. Dus vraag ik me af of er wel een RC Goblin in Vice City voorkomt en als jullie weten dat je die gebruikt bij Demoliton man dan hebben jullie hier dus een verkeerde screen gebruikt.

Dat het om twee verschillende Heli's gaat hebben we uit de sources van het spel gehaald.

DE RCRAIDER is de RC heli die tijdens de topfun missie op het vliegveld word gebruikt, DE RCGOBLIN wordt gebruikt tijdens de missie demolition man.

Ik zal de screens van de RCGOBLIN en RCRAIDER voor de zekerheid straks controleren, want dat we daar een foutje gemaakt hebben is natuurlijk nooit uitgesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de pagina van de Loco Syndicate staat in de laatste alinea deze zin:

Hierna resteert nog één bolwerk van het Loco Syndicate, namelijk hun drugsfabriek. Door een auto met explosieven naast de generators te zetten wordt ook dit complex opgeblazen, en eindigt daarmee deze samenwerking.

Die link klopt niet, want de drugsfabriek die hier bedoeld word ligt in Doherty, San Fierro. Zie ook de missie Yay Ka-Boom-Boom.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de pagina van de Loco Syndicate staat in de laatste alinea deze zin:

Hierna resteert nog één bolwerk van het Loco Syndicate, namelijk hun drugsfabriek. Door een auto met explosieven naast de generators te zetten wordt ook dit complex opgeblazen, en eindigt daarmee deze samenwerking.

Die link klopt niet, want de drugsfabriek die hier bedoeld word ligt in Doherty, San Fierro. Zie ook de missie Yay Ka-Boom-Boom.

Correct, dat gaat inderdaad over de drugsfabriek in San Fierro op het terrein naast de Auto-rijschool, en niet over Big Smoke's crack palace in Los Santoz. Link verwijderd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet opdringerig overkomen maar de screen van de RC Goblin die jullie gebruiken is nog steeds de verkeerde, namelijk een plaatje van de Rc Raider.

Jullie zijn bij de controls van vice city vergeten erbij te zetten dat je te voet ook kan sprinten door je muiswieltje in te drukken (dit is een extra voordeel want hiermee kan je ook achteruitkijken als je sprint).

Edtit: Relax, PatrickW, ik dacht dat jullie vergeten waren om de screen te controleren. Enne ik hoef geen geld te betalen om lid te zijn van dit (geweldige) forum :bier: .

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet opdringerig overkomen maar de screen van de RC Goblin die jullie gebruiken is nog steeds de verkeerde, namelijk een plaatje van de Rc Raider.

Jeetje joh.. Zo'n belangrijke fout en dan na 1 hele dag nog niet opgelost? :duh:

Ik zou naar de consumentbond schrijven en m'n geld terug eisen.

Beetje meer geduld mag wel hoor, we hebben een leven naast het forum en de site[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk ligt het aan mij hoor, maar op veel pagina's (deze bijvoorbeeld) meestal bij personages kan ik een groot deel van die hoe noem je die dingen? ¿kadertjes? niet zien..

Als het bij andere ook zo is, ligt het denk ik aan de software de la Wiki, maar misschien kunnen jullie dan op die pagina's de tekst wat inkorten zodat niet alles over de hoe noem je die dingen? ¿kadertjes? gaat?

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/WikiGTA

Daar staat dat Wikigta op 25 november 2005 de 1000 pagina's, en op 3 april 2006 de 2000 pagina's te behalen was.

Maar ondertussen heeft WikiGTA toch al in de 3000 pagina's?

PatrickW heeft er precies overgekeken?

Ik meld het opnieuw. :engel:

>>> Door PatrickW: Da's echt niet nodig.. Alles wat gemeld wordt komt wel aan de beurt. Als het na een paar weken nog niet behandeld is, mag je het wel een keer opnieuw melden, maar de volgende dag al, is echt overbodig :S <<<

Ow, oké. Sorry. :$

Bewerkt: door hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...