Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb er weer een aantal, ik heb ze op een screen in het rood gemarkeerd:

EDIT: Vind net nog een Bug, ik zoek op 'The Job', zoekmachine vind niks, zoek gewoon handmatig alle pagina's af en vind 10 maal 'The Job'. Beetje vreemd...

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Ontbrekende hoofdletter en "Dit type kluis..." gefikst.

ik zoek op 'The Job', zoekmachine vind niks, zoek gewoon handmatig alle pagina's af en vind 10 maal 'The Job'. Beetje vreemd...

Dat komt doordat woorden van drie letters of minder niet geïndexeerd worden. Zie ook de melding die de zoekmachine geeft bij zoekopdracht 'The Job':

Probeer het volgende:

* Controleer of tenminste één woord meer dan drie letters bevat.

Link to comment
Delen op andere websites

...

Allemaal verbeterd, bedankt voor het melden. :bier:

Ja die had je wel allemaal verbeterd, maar deze post is vergeten 0_0 .

Vreemd in mijn woordenboek staat het checkpoint. Volgens mij klopt dat internet woorden boek niet helemaal hoor, ze gaan denk ik uit van controlepost en misschien geven ze een vertaling ofzoiets, ik blijf in iedergeval bij mijn standpunt.

Enfin, als het foutje van ASPHALT is aangepast weet ik er nog wel een paar:

voorwaarden om de roof geldig te maken. Ten eerste moet de verkoper minstens één pakje geld op de toonbank leggen, en hij mag het alarm niet af laten gaan voordat hij één pakje geld op de toonbank gelegd heeft. Je krijgt na het tweede pakje wel een wanted level.

staat hier

Bij het halen van een Unique Stunt Bonus verspringt de camera naar cinematic view, en na afloop

staat hier

te vinden in de Army Base, en langs

veel verveling, en soms

staat hier

deze Biker Gang, en je krijgt

hier

Tommy en Lance komen hierachter, en treden bij hem in dienst

hier

definitief de vijand van Tommy, en zullen

staat hier

maar alleen, en zijn

vind je hier

(Ook bekend onder de namen Streetwannabe's, Sharks, Cobra's en Dragons)

er staat hier iets tussen haakjes, maar dat moet dan niet met een hoofdletter.

hiero

(Ook wel bekend als de Vercetti Crime Ring of de Mario's)

staat hier ook

bij de bende, en beschermen

hier

Er zijn nog een heleboel meer ´´, en´´ en ´´. En´´ Volgens mij vooral in het Vice City gedeelte, als ik jullie was zou ik daar even de tekst controleren (al hoeft het gang gedeelte niet meer want dat heb ik al gedaan).

Link to comment
Delen op andere websites

Volgende de Van Dale is het wel met "de", zie alhier. Daarom beide niet aangepast

Om hier even op terug te komen: Voor officiëele spelling wordt het befaamde 'groene boekje' boven de vandale gesteld. En volgens het groene boekje is het "het checkpoint";

Ik verkies mijn persoonlijke smaak echter weer boven het Groene Boekje, en die heeft het over 'de checkpoint'. :clown: Het is altijd lastig om het juiste lidwoord aan een Engels woord te plakken. Dit geval vind ik zo triviaal dat het het niet waard is om alle checkpoints af te gaan.

, en x 10

Ik ben ze niet allemaal langsgelopen, maar in tegenstelling tot wat veel mensen denken is het niet per definitie onjuist om een komma voor 'en' te zetten. De hoofdletters tussen de haakjes haal ik wel weg als ik langs de pagina kom.

Link to comment
Delen op andere websites

Op >deze pagina< staat o.a.:

Als je samen met Sweet naar de Glen Park rijdt vertelt Sweet dat de Ballas de baas zijn over Glen Park.
Volgens Van Dale is het: het park. Het lidwoord 'de' zou 'het' moeten zijn maar kan beter weggelaten worden omdat het hier om een (plaats)naam gaat.

Tevens wil ik nog even aangeven dat >deze post< op pagina 80 nog niet behandeld is.

succes :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

@ _KoE_Mzungu: Alle foutjes gecorrigeerd, ook de foutjes van jouw eerdere post heb ik verbeterd. Bedankt voor het melden!

@ Grimgroove: Beide spellingsfouten zijn gecorrigeerd, waarvoor onze dank!

{Edit @ hieronder} Inderdaad, over het hoofd gezien.. Nu moet het, als het goed is, kloppen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

@ _KoE_Mzungu: Alle foutjes gecorrigeerd, ook de foutjes van jouw eerdere post heb ik verbeterd. Bedankt voor het melden!
Graag gedaan :bier: , wat echter nog open staat (vergeten) is het volgende (vetgedrukt):
Op >deze< pagina staat bij Beloning o.a. $10.000, de vermelding/informatie dat de beloning afhangt v/d hoeveelheid schade a/d auto is verdwenen, daarnaast heb ik altijd voor deze missie precies $9.000 gekregen en nooit meer, zonder enige schade.

Dus mijn inziens moet het bedrag $9.000 zijn inclusief de vermelding dat dit afhankelijk is van eventuele schade a/d auto. :sigaar:

In plaats hiervan of samen hiermee kan ook bij beloning staan: maximaal $9.000.
Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/VCPD_Maverick_Locatie_%28GTA_Vice_City_Stories%29

Er staat ook een Maverick op het Police Station in Washinton Beach! ;)

http://nl.wikigta.org/wiki/Fire_Fighter_%28GTA_Vice_City_Stories%29

Je kan ook de Fire Truck vinden in Escobar International Airport, dat staat zelf ook op het kaartje van de Fire Truck! ;)

Over het hoofd gezien? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...