Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Op >deze pagina< met het missieoverzicht zijn er een paar missies die niet helemaal correct zijn weergegeven.

Ná de missie 'Home Coming' kan je kiezen tussen 'Cut Throat Business' en 'Beat Down on B-Dup'.

'Cut Throat Business' staat los van 'Beat Down on B-Dup' en 'Grove 4 Live'.

De missie 'Riot' wordt beschikbaar ná 'Cut Throat Business'.

Dus de missies 'Cut Throat Business' en 'Riot' horen op een zijspoor, de opdrachtgever voor deze twee missies is CJ zelf. Ik hoop dat het nog duidelijk is, zoniet dan merk ik het wel :sigaar: .

Edit: Nog een foutje op >deze pagina<:

Sweet klimt over het voorruit en zal het stuur overnemen.
Volgens de on-line Van Dale is het: de voorruit. Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij de Glitches en Bugs van SA staan bij de foutjes van de Replay Mode de Parachute glitch en de Jetpack glitch omgewisseld.

Op diezelfde pagina staat een paar keer savet in plaats van saved

Bovendien moet hier een spatie tussen: Gym glitch:Soms krijg je de melding dat je genoeg hebt getraind voor vandaag, ook al heb je dat nog niet gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de beschrijving van de race Little Loop staan 2 foutjes:

Even na The Pig Pen (de sexclub) sla je linksaf en aan het einde weer links om richting alweer richting de finish te gaan. Je mooet aan het einde van de weg nog even links en direct weer rechts om de fabriek heen, de weg oversteken en de bocht om over de finish heen.
Commentaar is denk ik overbodig.

Bij de beschrijving van de race City Circuit staan 3 foutjes:

Je begint op de snelweg boven de wijk Idlewood en gaat vanuit door in oostelijk richting via East Los Santos naar East Beach. Op de brede boulavard aangekomen links af en de laatste weg weer links richting Mulholland Intersection.
'Door' moet mijn inziens 'daar' zijn. Volgens de online Van Dale is het: boulevard en linksaf aan elkaar geschreven.

Minuscuul foutje in de beschrijving van de race Vinewood:

Ben je daar eerste dan is het winnen van een race simpel.
'Een' zou hier 'de' of 'deze' kunnen zijn, 'een' kan ook maar dan lijkt het alsof elke race simpel is als je daar eerste bent. :cab:

Nog 1 klein foutje in de beschrijving van Badlands A:

... maar als je de race speelt bij de racelocaties in Los Santos krijg je een Sabre.
Er is maar 1 racelocatie in Los Santos.

Tot slotte nog de laatste race Badlands B:

Zowel in de missie als tijdens race bij de racelocaties in Los Santos krijg je een ZR-350.
Tussen 'tijdens' en 'race' hoort nog het lidwoord 'de' en ook hier is er nog steeds maar 1 racelocatie in Los Santos.

:bonk: Dat was het voor nu, veel succes bij het corrigeren. :sigaar:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Op diezelfde pagina staat een paar keer savet in plaats van saved

Bovendien moet hier een spatie tussen: Gym glitch:Soms krijg je de melding dat je genoeg hebt getraind voor vandaag, ook al heb je dat nog niet gedaan

3 keer het woord savet veranderd in het veel mooiere saved. Tevens spatie toegevoegd. Dank voor het melden :klap:

** hele waslijst **

Alle suggesties 100% overgenomen en verbeterd. Ook jij bedankt voor het melden en tevens nog even publiekelijk mijn dank voor het opzoeken van alle prijzen van de safehouses op WikiGTA. Inmiddels staan op die pagina's de bedragen er allemaal bij :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even een aanvulling op de pagina 'Los Santos Streetraces', alle afstanden van de races worden bij mij op de PS2 aangegeven in meters, zowiezo wordt bij mijn spel gebruik gemaakt van het metrische stelsel (hmmm Royale with Cheese (Pulp Fiction)). Hierbij de afstanden in km zoals ik ze op m'n scherm krijg. Indien nodig kan ik m.b.v. een digitale camera screens leveren.

Lowrider Race = 2.00km

Little Loop = 1.00km

Backroad Wanderer = 3.00km

City Circuit = 3.00km

Vinewood = 3.00km

Freeway = 4.00km

Into the Country = 8.00km

Badlands A + B = 4.00km

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de missie beschrijving van Farewell my Love staat geen beloning, maar er is wel degelijk een beloning voor deze missie; namelijk de garage in Doherty.

Verder staat op die pagina onder een van de screenshots: dicht bij de finish, dit moet dichtbij de finish zijn.

Trouwens, op gtaforum.nl als je als enige lid een pagina aan het bekijken bent, staat er 1 gebruikers lezen dit onderwerp, het is natuurlijk een mierenneuktertje, maar het is fout. Dit (probleem) heb je ook bij ''1 anonieme leden'' en ''1 gasten''

Link to comment
Delen op andere websites

*Lijst*
Bewijs zal niet nodig zijn, aangezien ik in het bezit van zowel de PC- als de PS2-versie van GTA: San Andreas ben. Ik heb het even gecontroleerd, waarna ik zag dat je inderdaad gelijk hebt. Maar, even ter informatie: de afstanden zijn in de PS2-versie afgerond naar hele kilometers, maar in de PC-versie staan deze afstanden gewoon als het exacte aantal mijlen vermeld. In feite heeft WikiGTA deze mijlen vervolgens omgerekent naar het exacte aantal kilometers, dat je in verhouding met jouw lijstje wel terug kunt zien. Op jouw lijstje zijn deze kilometers zegmaar afgerond naar hele getallen, maar ik denk dat het toch professioneler overkomt als we gewoon het precieze aantal kilometers op WikiGTA laten staan, in plaats van de afgeronde varianten. :Y
Bij de missie beschrijving van Farewell my Love staat geen beloning, maar er is wel degelijk een beloning voor deze missie; namelijk de garage in Doherty.
Ik heb een aantal keren in mijn ogen gewreven, maar ik zie toch echt de Doherty Garage al bij de beloning vermeld staan. Daarnaast zie ik dat er al een paar weken niets aan de betreffende pagina bewerkt is, dus het kan ook niet even snel door een ander verbeterd zijn. Misschien een kleine vergissing, of bedoel je wat anders?
Verder staat op die pagina onder een van de screenshots: dicht bij de finish, dit moet dichtbij de finish zijn.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je de woorden "dicht" en "bij" uit elkaar schrijven wanneer je een lidwoord daarachter wilt plaatsen, zoals in dit geval "de". Indien je er direct een zelfstandig naamwoord achter plaatst, zal het wel "dichtbij" moeten zijn, maar in dit geval dus niet. ;)
Trouwens, op gtaforum.nl als je als enige lid een pagina aan het bekijken bent, staat er 1 gebruikers lezen dit onderwerp, het is natuurlijk een mierenneuktertje, maar het is fout. Dit (probleem) heb je ook bij ''1 anonieme leden'' en ''1 gasten''
Voor dit laatst foutje verwijs ik je even door naar dit topic, aangezien deze fout niets met WikiGTA te maken heeft en we in dit topic dus ook niets hiermee kunnen.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je de woorden "dicht" en "bij" uit elkaar schrijven wanneer je een lidwoord daarachter wilt plaatsen, zoals in dit geval "de". Indien je er direct een zelfstandig naamwoord achter plaatst, zal het wel "dichtbij" moeten zijn, maar in dit geval dus niet. ;)

Is dat zo? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik waag dat te betwijfelen. Ik weet niet waar je dat kan opzoeken, maar volgens mij moet het dichtbij zijn.

Ik heb een aantal keren in mijn ogen gewreven, maar ik zie toch echt de Doherty Garage al bij de beloning vermeld staan. Daarnaast zie ik dat er al een paar weken niets aan de betreffende pagina bewerkt is, dus het kan ook niet even snel door een ander verbeterd zijn. Misschien een kleine vergissing, of bedoel je wat anders?

Je hebt gelijk... zeer vreemd, ik dacht dat er geen beloning stond, het spijt me :bonk: .

Verder heb ik nog wat foutjes gevonden, nadat ik hiernaar heb gezocht op de unique Jumps pagina's van San Andreas:

en ontwikkel een zo hoog mogelijk snelheid. Dit moet een zo hoog mogelijke snelheid zijn. (jump 1)

De schutting staat tegen de oprit naar de brug aan. Naar de brug toe moet dit zijn, of tegen de brug aan. (jump5)

Vanaf "The Johnson House" rij je richting het Los Santos Stadium en gaat er vervolgens links of rechts omheen.

Deze zin kan in principe wel, maar het is toch vreemd, eerst wordt rij je en daarna jij gaat gebruikt. (jump60

Als je de grote sneweg neemt. Geen commentaar.... (jump7)

save-huis aldaar. save-huis? dat ben ik nog niet tegen gekomen op wikigta. (jump14)

Als het goed heb je deze. Hier moet nog het woord is tussen (jump19)

De anderen kun je vinden onder de nummers 24, 31 en 68. Genoemd hotel vindt in Las Venturas De andere en Genoemd hotel bevindt zich. (dit staat ook bij jump 21, 31, 68)

Daar vindt je een ramp die in zuidelijke richting springt. Kan een ramp springen? (jump23)

Neem een zo lang mogelijk aanloop. Dit moet mogelijke zijn. (jump24)

neem je meteen de afslag en ziet het. Dit moet en je ziet zijn. Neem een zo groot mogelijk aanloop. Mogelijke (jump28)

met een spoorlijn erdoor heen volgens mij moet het erdoorheen zijn volgens de online vandale, dit is ongeveer dezelfde categorie als dichbij. zorg voor een aerodynamische houding en en landt op de snelweg. En en.(jump29)

achtereen volgens. Moet aanelkaar. weg die erom heen loop en land. Eromheen, loopt en landt. (jump30)

enminste, ´´landt´´ dat staat het vaakst op de unique jump pagina's.

Gebrui deze schans ............ (jump31)

blijf laag en land. Moet landt zijn (jump33) Tenminste, dat staat het vaakst op de unique jump pagina's.

Na deze sprong heb je in ieder geval 1 zekerheid: je bent op de helft. Dat is niet waar, het hoeft niet persé te zo te zijn dat je precies in de volgorde die op Wikigta wordt aangegeven de Jumps bent afgegaan :cab: . (jump35)

Succes met het verbeteren van deze lijst:puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weer 2 ReDirect's gevonden op WikiGTA, als je via Vindplaatsen(San Andreas) naar de Hidden Sprays gaat kom je op een ReDirect uit. Verder vind je via Vindplaatsen(San Andreas) --> Gebouwen en locaties en dan de Body Bags ook een ReDirect.

Misschien hoort het zo maar volgens mij is het toch echt een Liquor Market. Gevonden bij Spraytag 65 tussen de overige graffity :clown:

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Ik volgens mij een fout gevonden dit stond bij de vice city bedrijven missies van boadyard

1 Rustig water 2:30 $5.000 Rustig aandoen, ga met de Jetmax en neem alle checkpoints in één keer, neem de jumps met snelheid, maar zorg ervoor dat je er récht overheen gaat, anders heb je kans op de kade terecht te komen.

2 Rustig water 2:25 $6.000

3 Dichte mist 2:20 $7.000 De Checkpoints zijn groot aangegeven, maar door de mist zie je ze minder snel, ga op de rechte stukken voluit, vooral na de stunts kun je een eind keihard gasgeven, doe dit dan ook. Let goed op de checkpoints, hoewel ze groter zijn, moet je het pakketje in het midden nog wel raken. Ga met de Squalo.

4 Storm en regen 2:15 $8.000 Het regent en waait nu hevig, geef vanaf het begin tot het eind gewoon volgas, de checkpoints zie je makkelijk, je kunt alleen niet altijd evenhard als je de andere kant op moet dan dat het water opgaat. Ga met de Squalo.

5 Storm en regen 2:10 $9.000

6 Rustig water 2:00 $15.000 Je hebt nu nog maar twee minuten om het te halen, maar de omstandigheden zijn ook ideaal, rustig weer, geen wind en geen regen, zorg ervoor dat je niet een keer terug hoeft voor een checkpoint, ga het hele stuk volgas, behalve bij de stunts en de scherpe bochten. Ga in ieder geval met de Squalo.

Bij mij is de eerste beloning die ik kreeg $2000

Link to comment
Delen op andere websites

Klik

Overal staat het op volgorde van alfabet, maar op een paar plaatsen niet.

1. Bij Sportwagens staat de Euros onderaan, terwijl hij tussen Comet en Hotknife moest.

2. Bij Tweewielers staan ook een paar fouten in de lijst, maar dit zijn er erg veel.

Nog wat andere foutjes op die pagina:

1. De Hydra is toch van de luchtmacht? Dus die zou ook bij Overheid moeten staan.

2. BF 400, FCR 900, NRG 500 en PCJ 600 moeten zonder spaties.

Klik

Hier staat dat de sportwagens gemod kunnen worden, maar de Hotknife niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Op het IV Lijste op Wikigta (EN)

The map is smaller than that of GTA San Andreas, but no room will be wasted for large empty spaces like deserts or country side.

Liberty City is based on four of the five boroughs in New York and an area of New Jersey. Liberty City is the only city in GTA IV.

The game starts with Niko helping Roman, who is heavily in debt.

Cars can be stolen by smashing a window to gain entrance.

You can use a mobile phone to call others, and not just to receive calls. The phone may have some other functions, but no details are known.

You cannot fly planes in GTA IV, but you can fly helicopters. Liberty City has one airport.

Niko can climb into telephone poles and fire-escapes.

You can change Niko's clothes, but that's where the customization stops. Don't expect barbers or tattoo-shops.

The mafia makes an appearance, but the mob won't have an important role.

There will be 'virtually' no characters from previous GTA's.

It will be possible to have girl friends.

The camera is positioned closer to the car and lower to the ground than we are used to, and can be compared with the camera in Midnight Club.

GTA IV won't need loading, after the initial loading screen.

The length of GTA IV can be compared to those of previous GTA's.

The Xbox 360- and PS3-version of GTA IV will be more or less identical, although exclusive downloadable content will be available for the Xbox 360-version.

GTA IV does have multiplayer, but this won't be a massive feature. Further details are unknown

Pedestrians and traffic will behave according to the time.

GTA IV is, unlike previous GTA's, not inspired by certain movies.

GTA IV will have more features while you're not playing a mission.

Boats are available.

Philip Glass, who wrote the trailer music, is on the soundtrack development team.

It is possible to open the trunk of your car, probably to store and transport items in it.

Staat er dit(hierboven)

maar waarom staat dit niet bij GTA IV Op Wikigta(NL):It is possible to open the trunk of your car, probably to store and transport items in it.

?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij docks intrior (vice city) staat dat het niet gebruikt wordt. Maar het wordt gebruikt bij de missie sir, yes sir.

Als je achter het konvooi aan blijft rijden. Op een gegeven moment rijden ze de haven binnen en zo in het intrieur.

Als de tank in het intrieur is, is de missie gefaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...