Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

In de 100% checklist van San Andreas staat Toreno's last Fight in plaats van Flight.

Op de vriendinnen pagina van San Andreas

Staat dit: Waar vind ik haar: Na de missie Burning Desire vind je haar vlak bij je eigen huis. Dit moet vlakbij zijn.

staat dit: Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00. Dat is toch gewoon van 16:00-6.00 dat is minder verwarrend.

Trouwens, is het niet handig als je bij alle vriendinnen waarbij je een wagen kan krijgen, erbij zet weke wagen dat is voorbeeld Michelle Cannes: 50%: Haar auto (de monster) is beschikbaar

Bij Denise Robertson kan je dan in de Hustler. Etcetera.

@hieronder: Ik begrijp je niet helemaal, als je 16:00-06:00 neerzet is ze in tussen die uren wél thuis.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

@hierboven over de tijd dat ze thuis is:

Als je gewoon 16.00-06.00 neerzet , is dat precies de tijd dat ze er niet is.

Dus dan zouden ze kunnen neerzetten: Ze is afwezig van 06.00 tot 16.00.

Link to comment
Delen op andere websites

... staat dit: Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00. Dat is toch gewoon van 16:00-6.00 dat is minder verwarrend.
Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je met een vriendin maar 1x per etmaal uit kan gaan.

Dus als je in dit geval met Denise bent uitgeweest tussen 16:00 en 0:00 kan je haar tussen 0:00 en 6:00 de volgende dag weer daten, aangezien om 0:00 de volgende dag begint. Als je met haar bent uitgeweest tussen 0:00 en 6:00 dan kan je met haar dezelfde dag niet tussen 16:00 en 0:00 uitgaan en zal ze pas de volgende dag om 0:00 weer beschikbaar zijn. :engel:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

De politie uit GTA San Andreas voertuigen die overblijven van verrichte arrestaties plaatsen in hun parkeergarage onder het politiebureau?
Volgens mij kan je niet in de garage van Las Venturas, en doet dit verschijnsel zich niet voor in de garage van Los Santos. Kan er '...van San Fierro' aan toegevoegd worden?
Link to comment
Delen op andere websites

Op de wiki pagina's Bike School en Boat School staat wanneer deze scholen beschikbaar zijn.

Deze informatie is onjuist. De bike school en de boat school komen tegelijkertijd met de driving school beschikbaar. Dat is na het telefoontje dat je van Jethro krijgt nadat je de missie Deconstruction hebt gedaan.

Bewerkt: door paultjuhh
Link to comment
Delen op andere websites

Heel leuk dat jullie daar héél goed duidelijk maken wat spelfouten zijn en welke het meest gebruikt wordt.

Voel je vrij om vouten toe te voegen aan de lijst.

Pardon? Wat zei je? En wat staat er onderaan de lijst: vout (fout)

Misschien even slim om van vouten fouten te maken.. Want het wijkt nogal af van ABN.. :D

Is dit dan ook meteen de best gevonden vout op WikiGTA? Krijg ik nu een award? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Die pagina is strikt genomen alleen bedoeld voor medewerkers van WikiGTA. Immers, zij zijn de enige die fouten kunnen toevoegen op die pagina en daar is ie voor bedoeld. Vandaar dat de maker zich gewoon een grapje veroorloofde en fouten als vouten heeft geschreven. Leuk bedoeld en dus geen échte fout en daardoor dus ook helaas geen prijs voor je vrees ik :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat zonet even naar wat missies te kijken van San Andreas, ik zie meteen een mooi nieuw blokje aan de rechterkant, een handige en mooie toevoeging, maar klik ik op San Andreas in datzelfde kadertje, dan zie ik een ReDirect aan de bovenkant, wat betekent dat de link verkeerd is, even een ':' ertussen zetten als ik het zo bekijk...

>>> Door GTA-Sheep: Linkje?<<<

Het is en template met de missies dus ik kan van iedere missie wel een link geven Danny ^_^

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Het betreffende woord werd op 24 juli 2006 getypt door Lantyz en de pagina is daarna continue bijgewerkt door Lantyz en door Preddy. Voor beide kanjers steek ik persoonlijk mijn handen in het vuur als het gaat om zorgvuldigheid en kennis der Nederlandsche Letteren dus ja, ik weet zeker dat het als grap was bedoeld :dans:

En hierbij krijg je officieel de dedomstefoutdiegrappigbedoeldwas-prijs 2007 namens de voltallige WikiGTA-sectie (hoop ik :$). Gefelicteerd met je prijs en KUTGW....

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je het heel zeker Schaapje dat het expres is gedaan?

Dat is inderdaad bewust gedaan. Ik kan 'fout' en 'vout' nog wel uit elkaar houden. :puh: Misschien wel leuk om te weten dat de 'Lijst van veel voorkomende fouten' in de eerste wiki-versie die we gebruikte standaard te boek stond als 'list of common mispeelings' (ipv. 'list of common mispellings').

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je het heel zeker Schaapje dat het expres is gedaan?

Dat is inderdaad bewust gedaan. Ik kan 'fout' en 'vout' nog wel uit elkaar houden. :puh: Misschien wel leuk om te weten dat de 'Lijst van veel voorkomende fouten' in de eerste wiki-versie die we gebruikte standaard te boek stond als 'list of common mispeelings' (ipv. 'list of common mispellings').

Hahaha! :tu:

Wat een humor heeft de eekhoorn ^_^

:duh::puh:

>>> Door Lantyz: Dat was niet mijn humor, dat zat gewoon in de wiki-software. :puh:<<<

PS: Nu kan ik als een haas gaan zoeken om deze post nuttig te maken, maarja.. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier wat eventuele foutjes (weet ze niet zeker, maar zeg ze toch maar)

Bij Persiflages:

Bij San Fierro staat er San Fransisco. Die s moet volgens mij veranderen in een c (staat ook daaronder)

Deze weet ik niet zeker: Big Pointy Building moet dat geen Transamerica Pyramid zijn? (Zonder N dus)

En kan San Andreas Breuklijn niet gewoon beter San Andreas Fault genoemd worden?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Jongens x

Ik heb een foutje gevonden op de volgende pagina. Het gaat om deze pagina.

Om van de glitch gebruik te kunnen maken moet je allereerst een politievoertuig hebben, waarmee je de Vigilante zijmissie kan starten. Een HPV1000 valt aan te raden, omdat je daar snel op en af kan stappen. Rijd met je voertuig naar een gebouw waar een enex voor staat (een gele driehoek) en stop daar je vehikel. Start de zijmissie als je dat nog niet had gedaan en loop het interieur binnen.

Eenmaal binnen moet je een aantal seconden wachten. Wanneer je twijfelt of er wel wat gebeurt, houd dan je minimap goed in de gaten, de blipjes zullen zich verplaatsen en op den duur verdwijnen. Wanneer ze allemaal weg zijn, krijg je de melding dat je het level hebt gehaald.

Houd in de tussentijd wel goed de tijd in de gaten die loopt nadat je je voertuig hebt verlaten. Hier heb je 60 seconden de tijd voor, wat ruim genoeg is maar wat je niet moet vergeten. Als de tijd begint te dringen kan je gerust het interior verlaten en terug op/in je voertuig stappen om de tijd de resetten. Zolang je maar weer naar binnengaat is er niets aan de hand.

Herhaal dit voor de 12 levels en dan heb je de Vigilante missie gehaald.

Er staat " Vehikel " en als mijn Engels goed is moet er volgens mij " Vehicle " staan :).

Moest dit al vermeld zijn , mijn excuses dan ;).

Cherryl x

Link to comment
Delen op andere websites

Bij San Fierro staat er San Fransisco. Die s moet volgens mij veranderen in een c (staat ook daaronder)

Deze weet ik niet zeker: Big Pointy Building moet dat geen Transamerica Pyramid zijn? (Zonder N dus)

Klopt als een bus: aangepast op de wiki.

En kan San Andreas Breuklijn niet gewoon beter San Andreas Fault genoemd worden?

'Breuklijn' is gewoon Nederlands voor 'fault'. Op de Engelse wiki zal het artikel wel de titel 'San Andreas fault' krijgen.

Er staat " Vehikel " en als mijn Engels goed is moet er volgens mij " Vehicle " staan :).

Moest dit al vermeld zijn , mijn excuses dan ;).

'Vehikel' is gewoon Nederlands. Waarom zouden we daar een Engelse term voor moeten gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...