Cherryl Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 'Vehikel' is gewoon Nederlands. Waarom zouden we daar een Engelse term voor moeten gebruiken? Hoi Lantyz, Ik denk gewoon omdat wij nederlanders het niet zeggen. Wij zeggen normaal gewoon ' voertuig '. Maar Jow Tommy Vercetti had me juist een pb gestuurd om te zeggen dat het toch klopte. Het is oud nederlands zei hij. Dus jullie hebben gelijk, maar ik wou het gewoon even melden . Cherryl x Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Een aantal foutjes en verbeteringen: Op deze pagina: Feitelijk is er maar 1 toegankelijke sex shop, namelijk die in The Strip in Las Venturas Dit moet zijn: ..... op the Strip in ........ Op deze pagina: Rij daar met de motor over heen zodat je nog maar twee sterren hebt. Dit moet zijn: Rij daar met de motor doorheen zodat.... Als je wel 'over heen' wil gebruiken moet het aan elkaar (overheen). Op deze pagina: Mike Toreno is ontvoerd door een aantal personen, zijn mobieltje werkt nog wel dus daarom kan hij je tips geven om je te helpen zoeken naar zijn locatie. Eerst zal je naar de bouwplaats moeten rijden vlakbij CJ's garage, daar aangekomen hoort Mike een vrachtwagen achteruitrijden, nu moet je snel naar Easter Basin gaan. Daar aangekomen hoort Mike opeens vliegtuigen opstijgen! Nu moet je snel naar het vliegveld. Daar aangekomen, zie je de poort open staan en een dode bewaker liggen. Vanaf nu zendt Mike's mobiel een signaal uit. Hoe harder het signaal, hoe dichter je bij zijn locatie bent. Uiteindelijk zal je zo het busje vinden, nu moet je iedere bestuurder van de auto en motoren dood schieten. Daarna krijg je een cutscene en moet je het busje vernietigen. Ga nu snel van het vliegveld af naar de rode marker toe. Nu zal je drie à vier sterren hebben, rij snel naar de Pay 'n' Spray en daarna, als je je sterren kwijt bent, naar de Pleasure Domes. Nu heb je de missie gehaald. Deze informatie klopt niet helemaal, deze moet zo zijn: Mike Toreno is ontvoerd door een aantal personen, zijn mobieltje werkt nog wel dus daarom kan hij je tips geven om je te helpen zoeken naar zijn locatie. Mike hoort zeemeeuwen en zware machines dus CJ vermoed dat hij zich op een bouwplaats bevindt. Er is er één in dorethy dus daar moet je eerst heen rijden, daar aangekomen hoort Mike een vrachtwagen achteruitrijden, het lijkt erop dat hij zich bij een goederen transport (Freight Depot) bevindt. CJ vermoedt dat hij bij de haven is. Als je bij de haven aankomt zal Mike vertellen dat ze gestopt zijn en dat hij pistoolschoten hoorde, net alsof ze zich door een poort hebben geschoten. CJ concludeert dat hij op het vliegveld moet zijn omdat er geen poort is bij de haven. Onderweg naar het vliegveld verteld Mike dat hij vliegtuigen hoort opstijgen en landen en dat bevestigd CJ's vermoeden. Daar aangekomen, zie je de poort open staan en een dode bewaker liggen. Vanaf nu zendt Mike's mobiel een signaal uit. Hoe sterker het signaal, hoe dichter je bij zijn locatie bent. Uiteindelijk zal je zo het busje vinden, nu moet je iedere bestuurder van de auto en motoren dood schieten. Daarna krijg je een cutscene en moet je het busje vernietigen. Ga nu snel van het vliegveld af naar de rode marker toe. Nu zal je drie sterren hebben, rij snel naar de Pay 'n' Spray en daarna, als je je sterren kwijt bent, naar de Pleasure Domes. Nu heb je de missie gehaald. Op deze pagina: Kan er nog wel een tip toegevoegd worden: Je kunt de boot van Ryder ook vanaf de kant kapot schieten met een rocket launcher. Daarna hoef je alleen nog maar rustig naar Ryder te zwemmen en hem vanaf het eilandje neer te schieten Er staat op WikiGTA ook nog geen informatie over de Trucking Missions (Klik) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Bij LCS:Wapens staat de TEC-9, daar staat bij dat hij een magazijn van 30 kogels heeft...Maar dat zijn er 50 Dit is nog niet verandert. (Nu goed Dutchy? ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Klikje Ik kan nog STEEDS niet het hele profiel van SummerBase zien omdat een deel word overspoelt door z'n vele vakwerk En ook in Preddy's Profile heeft Preddy wat verborgen kunsten. EDIT: Hetzelfde als bij Preddy geld ook voor Joriz maar ik geef toe dat ik hier redelijk mieren aan het neuken ben. Maak even een screenshot want bij mij klopt alles.Op >deze pagina< staat bij Ganster Skill:Als je al wat ervarender bent met de wapens, en je hebt al veel tegenstanders hebt verslagen en andere ravage hebt aangericht, ...Persoonlijk zou ik van 'ervarender bent' -> 'meer ervaring hebt' maken. Daarnaast zijn de 2de en 3de 'hebt' overbodig.@Preddy: Is het tennis al afgelopen? Tennis wel ja, nog maar net trouwens. Aangepast btw, bedankt voor het melden.Op de kaart met Easter Egg's van San Andreas kom ik de 'Gouden Vibrator' van Bayside tegen, kijk ik echter bij de lijst van Easter Egg's in San Andreas zie ik de 'Gouden Vibrator' niet staan.De kleine EE's staan volgens mij niet in het lijstje maar naar mijn mening is dit toch een wel vrij bekende Easter Egg van San Andreas. Te klein denk ik, het is een vibrator zonder boodschap, puur plezier voor diegene aan wie jij hem geeft. Dit in tegenstelling tot de dildo, die op zo'n rare plek te vinden is dat er wel een boodschap van uitgaat. In de 100% checklist van San Andreas staat Toreno's last Fight in plaats van Flight.Op de vriendinnen pagina van San Andreas Staat dit: Waar vind ik haar: Na de missie Burning Desire vind je haar vlak bij je eigen huis. Dit moet vlakbij zijn. staat dit: Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00. Dat is toch gewoon van 16:00-6.00 dat is minder verwarrend. Trouwens, is het niet handig als je bij alle vriendinnen waarbij je een wagen kan krijgen, erbij zet weke wagen dat is voorbeeld Michelle Cannes: 50%: Haar auto (de monster) is beschikbaar Bij Denise Robertson kan je dan in de Hustler. Etcetera. @hieronder: Ik begrijp je niet helemaal, als je 16:00-06:00 neerzet is ze in tussen die uren wél thuis. Ik vind het logisch, derhalve aangepast. Ook linkje naar auto's erin gezet, bedankt voor het opmerken.Moet nog wat meer, binnenkort (ik wil vakantie ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 (bewerkt) Op de vriendinnen pagina van San Andreas ... staat dit: Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00. Dat is toch gewoon van 16:00-6.00 dat is minder verwarrend. ... @hieronder: Ik begrijp je niet helemaal, als je 16:00-06:00 neerzet is ze in tussen die uren wél thuis. Ik vind het logisch, derhalve aangepast. Ook linkje naar auto's erin gezet, bedankt voor het opmerken.Moet nog wat meer, binnenkort (ik wil vakantie ) Ik ben het niet eens met deze verandering en vind het derhalve nú wél een fout op wiki. M'n argumenten staan in >deze post<.Mocht echter worden besloten dit zo te laten staan dan moeten de tijden van Barbara Schternvart ook worden aangepast, waar ik het ook niet mee eens ben om dezelfde reden als bij Denise Robinson. Bewerkt: 25 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Op de kaart met Easter Egg's van San Andreas kom ik de 'Gouden Vibrator' van Bayside tegen, kijk ik echter bij de lijst van Easter Egg's in San Andreas zie ik de 'Gouden Vibrator' niet staan.De kleine EE's staan volgens mij niet in het lijstje maar naar mijn mening is dit toch een wel vrij bekende Easter Egg van San Andreas. Te klein denk ik, het is een vibrator zonder boodschap, puur plezier voor diegene aan wie jij hem geeft. Dit in tegenstelling tot de dildo, die op zo'n rare plek te vinden is dat er wel een boodschap van uitgaat. Ik heb dan nog wel een toevoeging op de beschrijving die 'vast zit' aan de Blip op de Easter Egg-kaart, hier staat alleen 'Vibrator' en als je op de Blip klikt, kom je op de Wapen kaart van San Andreas. Bij de andere Easter Eggs is er een pagina aangemaakt met de beschgrijving e.d. Ook krijg je in de acronym al een kort beschrijving, in tegenstelling tot het woord 'Vibrator' bij deze Easter Egg. Als laatste is het volgens mij een dildo maar dat weet ik niet zeker, ik zal het vanmiddag wel even nalopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Op de vriendinnen pagina van San Andreas Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00. Dat is toch gewoon van 16:00-6.00 dat is minder verwarrend.Ik vind het logisch, derhalve aangepast. Ook linkje naar auto's erin gezet, bedankt voor het opmerken.Moet nog wat meer, binnenkort (ik wil vakantie ) Ik ben het niet eens met deze verandering en vind het derhalve nú wél een fout op wiki. M'n argumenten staan in >deze post<.Mocht echter worden besloten dit zo te laten staan dan moeten de tijden van Barbara Schternvart ook worden aangepast, waar ik het ook niet mee eens ben om dezelfde reden als bij Denise Robinson. Bij nader inzien voel ik nu toch meer voor jouw uitleg, het punt van één keer per dag daten heb ik vanmorgen niet zwaar genoeg laten wegen, waar dat achteraf toch wel moet. Bedankt voor de moeite van het tweemaal verdedigen @VWO-er, ik weet niet precies waar je heen wilt met je verhaaltje? Als het kon wil ik het best uitbreiden maar er is volgens mij niet zoveel te zeggen over die vibrator. Nu is het een gewoon -doch grappig- wapen, dus een link naar de wapenpagina#gifts lijkt mij genoeg. Edit: Ik zat zonet even naar wat missies te kijken van San Andreas, ik zie meteen een mooi nieuw blokje aan de rechterkant, een handige en mooie toevoeging, maar klik ik op San Andreas in datzelfde kadertje, dan zie ik een ReDirect aan de bovenkant, wat betekent dat de link verkeerd is, even een ':' ertussen zetten als ik het zo bekijk...>>> Door GTA-Sheep: Linkje?<<< Het is en template met de missies dus ik kan van iedere missie wel een link geven Danny Voor een luttige redirect al die pagina's opnieuw bijlangs vind ik wat teveel van het goede. Toch bedankt voor het melden. wiew Zo'n beetje allemaal verbeterd, bedankt Bassiej Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Ik heb weer een foutje ontdekt dankzij mijn onovertroffen nieuwsgierigheid Als ik, niet ingelogd als WikiGTA-medewerker, naar een van de eerste vier links in de toolbox op de hoofdpagina ga, bijvoorbeeld deze pagina, dan krijg ik zoals het hoort een foutmelding: You must log in to view other pages. Moet dit niet Nederlands zijn of zit dit in hetzelfde systeem als de Engelse WikiGTA? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Bij gta san andreas>> Voertuigen>> Vincent Staat geen vindtplaats weergegeven? Zojuist heb ik die dan gevonden Hij is wel lelijk want ik kon geen bmp bestand uploaden Bij de pip en de 2 rode circels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Ik heb weer een foutje ontdekt dankzij mijn onovertroffen nieuwsgierigheid Als ik, niet ingelogd als WikiGTA-medewerker, naar een van de eerste vier links in de toolbox op de hoofdpagina ga, bijvoorbeeld deze pagina, dan krijg ik zoals het hoort een foutmelding: You must log in to view other pages. Moet dit niet Nederlands zijn of zit dit in hetzelfde systeem als de Engelse WikiGTA? Ik geloof dat dit hetzelfde is als de rest, daarmee bedoel ik 'Categories'/Category' ipv 'Categorieën'/'Categorie' aan de onderkant van een pagina, want deze staan ook in het Engels. Dit ligt volgens mij aan het systeem, ant ik had eens in een post van Lantyz gelezen dat alleen de medewerkers van WikiGTA de taal konden aanpassen. Niet aan te passen dus ThunderCover...@ hierboven: Ik denk dat je een 'Random' Spawnplaats hebt gevonden, deze spawnplaatsen spawnen willekeurige voertuigen, wel afhankelijk van de plek waar de spawnplaats ligt. Daarmee bedoel ik dat in de Badlands geen Stretch spawnt en in Las Venturas juist geen LowRider. Bewerkt: 26 juni 2007 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 Ik ben weer is wat foutjes gaan zoeken : 1. Bij de GTA2 missie Bank Robbery staat de volgende fout in de laatste zin van de missiebeschrijving: Bren daarna de auto naar Johnny Zoo's safehouse. Job Complete! , 'Bren' moet natuurlijk Breng zijn! 2. Een heel klein foutje bij de GTA2 homepage, namelijk dat onderaan bij modding Car editing staat met kleine letter, terwijl als je er op klikt het met grote letter staat... 3. Bij de GTA3 Gangcar Round - Up staat er dit: De wagens waarom het gaat zijn de Mafia Sentinel, Yakuza Stinger en de Diablo Stalion. 'Diablo Stalion moet Diablo Stallion zijn dus met dubbele L. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 Ik ben weer is wat foutjes gaan zoeken :1. Bij de GTA2 missie Bank Robbery staat de volgende fout in de laatste zin van de missiebeschrijving: Bren daarna de auto naar Johnny Zoo's safehouse. Job Complete! , 'Bren' moet natuurlijk Breng zijn! 2. Een heel klein foutje bij de GTA2 homepage, namelijk dat onderaan bij modding Car editing staat met kleine letter, terwijl als je er op klikt het met grote letter staat... 3. Bij de GTA3 Gangcar Round - Up staat er dit: De wagens waarom het gaat zijn de Mafia Sentinel, Yakuza Stinger en de Diablo Stalion. 'Diablo Stalion moet Diablo Stallion zijn dus met dubbele L. Foutje nummer 2 kan ik op de één of andere manier niet aanpassen, maar dat komt volgens mij omdat die tabel door slechts één code wordt vertegenwoordigd. Waar ik 'm kan aanpassen weet ik niet, dus die laat ik graag aan iemand anders over... >>> Door GTA-Sheep: En die ander was ikke....aangepast <<< De andere 2 heb ik aangepast, dank voor het melden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Ik zat zonet even naar wat missies te kijken van San Andreas, ik zie meteen een mooi nieuw blokje aan de rechterkant, een handige en mooie toevoeging, maar klik ik op San Andreas in datzelfde kadertje, dan zie ik een ReDirect aan de bovenkant, wat betekent dat de link verkeerd is, even een ':' ertussen zetten als ik het zo bekijk...>>> Door GTA-Sheep: Linkje?<<< Het is en template met de missies dus ik kan van iedere missie wel een link geven Danny Om nog even hierop terug te komen, ik heb het dus over een Template, een voorbeeld: Klik. Als ik op San Andreas klik bovenaan de Template dan wordt ik naar een pagina met ReDirect doorverwezen. Het komt doordat er nog een ':' tussen GTA en San Andreas gezet moet worden...@ Danny: Ik vergeef je Geeft niet dat je het kan aanpassen, maar toch bedankt dat je er even nar keek Bewerkt: 27 juni 2007 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 Ach, ik zie het Timo, vergeef me mijn onuitsprekelijke domheid Ik snap wat je bedoelt nu maar moet je tegelijkertijd melden dat ik niet weet hoe ik dit moet oplossen. De template in kwestie is gemaakt door Lantyz en maakt gebruik van een paar codes die ik (nog) niet ken. Kom nergens een plek tegen waar ik ":" kwijt kan.... Lantyz? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 Ach, ik zie het Timo, vergeef me mijn onuitsprekelijke domheid Ik snap wat je bedoelt nu maar moet je tegelijkertijd melden dat ik niet weet hoe ik dit moet oplossen. De template in kwestie is gemaakt door Lantyz en maakt gebruik van een paar codes die ik (nog) niet ken. Kom nergens een plek tegen waar ik ":" kwijt kan....Lantyz? Nee Preddy , om dat te verbeteren moet je elke pagina bij langs waar dat op staat. Omdat het een algemeen template is die voor elke GTA gebruikt kan worden (wordt het ook, GTA III, VC, SA en LCS) , staat de GTA versie er niet in en moet je dus zelf opgeven wanneer je de template toevoegt aan de missiepagina:{{missie|gta=GTA San Andreas| missie=In the Beginning| opdrachtgever=Geen| Lijkt mij niet echt de moeite waard om al de missies bijlangs te gaan voor een redirect. Dat is namelijk ook niet een echte fout, zo'n redirect. Het is pas fout wanneer er een dubbele is of ergens naartoe gaat waar niets staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.