Jump to content

Foutje gevonden

PatrickW

Recommended Posts

ey guyz :cya:

Check dit

Voorwaar staat daar geen Transfender bij?

Trouwens: Hier ook niet, en hier ook niet, en hier al helemaal niet :-(

EDIT: ASPHALT heeft ze wel, het zal wel aan m'n PC of browser liggen ofzo :?:N Dat ik geen rode rondjes kan zien :?:N

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Delen op andere websites

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Timothy

149

• ASPHALT

121

• _KoE_Mzungu

119

• GTA-Sheep

95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Las Venturas

Planning Dep.

(Hemel B)

Coördinaten

X = 348,1399

Y = 161,0369

Z = 1024,786

Volgens mij moet dit zijn:

Las Venturas

Planning Dep.

(Hemel B)

Coördinaten

X = 348,1399

Y = 161,0369

Z = 1024,786

Delen op andere websites

In de teksten van de trailer 'Looking for that special Someone' van GTA: IV staat: 'Find the one, who survived!' Maar volgens mij zegt Niko: 'I'm the one, who survived!' Ik heb het een paar keer opnieuw beluisterd voor alle zekerheid, maar ik hoor hem toch echt 'I'm' zeggen.

Delen op andere websites

Ik ben weer een foutje tegen gekomen, als je nl. naar de op-één-na-laatste zin kijkt op de Vice City-pagina staat er 'zou worden', dit is voor mij een teken dat het zou moeten gebeuren, en het uiteindelijk niet is gebeurd.

Verder nog een kleintje: Op deze pagina staat 'Bomb da base, act II'. Het is 'Bomb da Base Act II'.

Bewerkt: door VWO-er
Delen op andere websites

ey guyz :cya:

Check dit

Voorwaar staat daar geen Transfender bij?

Trouwens: Hier ook niet, en hier ook niet, en hier al helemaal niet :-(

EDIT: ASPHALT heeft ze wel, het zal wel aan m'n PC of browser liggen ofzo :?:N Dat ik geen rode rondjes kan zien :?:N

Ze staan er inderdaad wel. :) Het zal dan wel aan je PC liggen, vrees ik.

Las Venturas

Planning Dep.

(Hemel B)

Coördinaten

X = 348,1399

Y = 161,0369

Z = 1024,786

Volgens mij moet dit zijn:

Las Venturas

Planning Dep.

(Hemel B)

Coördinaten

X = 348,1399

Y = 161,0369

Z = 1024,786

Ligt het aan mij, of is wat jij zegt gewoon hetzelfde als wat er al staat?

In de teksten van de trailer 'Looking for that special Someone' van GTA: IV staat: 'Find the one, who survived!' Maar volgens mij zegt Niko: 'I'm the one, who survived!' Ik heb het een paar keer opnieuw beluisterd voor alle zekerheid, maar ik hoor hem toch echt 'I'm' zeggen.

Omdat ik I'm hoorde, toen ik me concentreerde op I'm, en Find toen ik me concentreerde op Find, quote ik Lantyz maar even:

"Find the one who survived" moet "Im the one who survived" zijn.

In mijn bescheiden mening zegt hij echt 'Find', wat ook veel logischer zou zijn.

http://nl.wikigta.org/wiki/Brother_Marcus

Er staat geen tekst bij brother marcus .

Is dat een fout? ;) Sommige mensen hebben geen beschrijving, alleen maar een template met wat info over ze. Dit is er één van. :)

Ik ben weer een foutje tegen gekomen, als je nl. naar de op-één-na-laatste zin kijkt op de Vice City-pagina staat er 'zou worden', dit is voor mij een teken dat het zou moeten gebeuren, en het uiteindelijk niet is gebeurd.

Verder nog een kleintje: Op deze pagina staat 'Bomb da base, act II'. Het is 'Bomb da Base Act II'.

Veranderd :Y

Allemaal bedankt voor jullie moeite :tu:

Delen op andere websites

Volgens mij heb ik er weer één :D. IK kom steeds verschillende varianten tegen van Burgershot en Burger Shot. Ik zeg los, en volgens mij kan dat ook nog wel eens kloppen want de pagina /wiki/Burger_Shot bestaat, maar als ik verbolgens bovenin kijk, staat er ... > Winkels > Burgershot. Wat is het?

Verder staat op deze pagina nog een link naar het Subforum van Grand Tani Islands, deze is inmiddels al verwijderd.

Delen op andere websites

Ik heb een klein foutje bij deze pagina:

Bij de Ammu-Nation vestigingen van San Andreas staat er dat men elf vestigingen heeft in San Andreas. Dat klopt, maar bij de opsomming eronder staan er maar tien. Volgens mij ben je de tweede vestiging in Los Santos vergeten. ^_^

>>> Door PatrickW: Inderdaad, maar het was de Bone County Ammunation die misde, de tweede in Los Santos is Willowfield<<<

Edit: Op deze pagina staat er: Je hebt moet dan wel alle Wang Cars missies hebben gedaan.

Wat voor een zin is me dat ?? :?

Bewerkt: door PatrickW
Delen op andere websites

Ik kom steeds verschillende varianten tegen van Burgershot en Burger Shot. Wat is het?

Het is Burger Shot en inmiddels zul je nergens meer Burgershot tegenkomen....de links naar de inmiddels verwijderde GTI-topics heb ik weggehaald. Uitsluitend de onderste link heb ik nog even laten staan. Wederom mijn (onze) dank voor je melding :tu:

Op deze pagina staat er: Je hebt moet dan wel alle Wang Cars missies hebben gedaan.

Wat voor een zin is me dat ??

Een merkwaardige :Y Maar nu niet meer......thanks voor het melden!

Delen op andere websites

bij de pagina van de functies van de n00bmode staat val nooit meer van je moter af, uiteraard moet dit val nooit meer van je motor af.

>>> Door PatrickW: Fixed<<<

ook staat de jester van GTA SA als gebaseerd op onbekend maar ik ben er heilig van overtuigd dat ie op de TOYOTA SUPRA is gebaseerd. ik weet best wat van automodellen en zeg dus niet zomaar dingen. :dans:

>>> Door PatrickW: Die laat ik maar even openstaan voor de auto-experts binnen het wiki-team<<<

Delen op andere websites

Op de wikigta pagina van Blood Bowl staat dat deze beschikbaar is na de missie: Wear Flowers In Your Hair. Dit is simpelweg niet waar, je kan Blood Bowl al spelen in het alleerste begin, al heb je dan wel cheats nodig om hem te bereiken. Maar het is dus zeker niet zo dat hij pas open gaat nadat je de missie Wear Flowers in Your Hair. Het lijkt me het beste om erbij te zetten: Benodigd: The Green Sabre (na die missie kan je namelijk ongestraft San Fierro bereiken).

>>> Door patrickW: Veranderd in: Toegang tot san Fierro<<<

Nog een opmerking over deze (sub)missie: Het kan ook zijn dat je ook tegen 'normale auto's moet racen/vechten, maar hiervan wordt geen melding gemaakt op wikigta.

Ik heb een screen toegevoegd om te verduidelijken wat ik hiermee bedoel.

Op de 8 Track pagina van wikigta staat dat je een hoge driving skill nodig hebt om mee te kunnen doen. Dit valt wel mee, volgens mij heb maar je 10% driving skill nodig, ik weet het niet precies maar ik kon hem al doen na het doen van wat voertuigenmissies en toen had ik volgens mij nog niet meer dan 10% driving skill.

>>> Door patrickW: Volgens de sources : 20 %<<<

Dan zet je dat bij 'benodigd'. Dat vind ik trouwens nog steeds niet zo veel.

>>> Door patrickW: Het is meer dan 0%, maar het exacte percentage vermelden is idd beter, fixed<<<

Bewerkt: door PatrickW
Delen op andere websites

hier:http://nl.wikigta.org/wiki/Vice_Sights_%28GTA_Vice_City_Stories%29 staat: dan kun je beter even oefenen met een kleiner VLIEGTUIG, dat moet zijn helikopter.

>>> Door PatrickW: Inderdaad, gefixed<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...