Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op de pagina van de Pole Position Strip Club staat er dat deze gelocaliseerd is in Washington Beach. Volgens mij is het gelokaliseerd. Het komt van het werkwoord lokaliseren, toch ? Dit staat ook op deze pagina.

Gelokaliseerd komt inderdaad van het werkwoord lokaliseren. Gelocaliseerd komt van het werkwoord localiseren, als dat überhaupt bestaat. Ik heb het in ieder geval even nagekeken in de VanDale. Het werkwoord van gelokaliseerd staat er in, maar die van gelocaliseerd niet. Ik vermoed dat de schrijver het woord heeft gebaseerd op locatie. Ik zal het in ieder geval even aanpassen, want gelokaliseerd lijkt me inderdaad beter. Bedankt voor het melden! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Op de Import/Export pagina, >lijst 2< staat bij de Stallion:

Waar geparkeerd?

  • Nergens Bij de stallion moet je gewoon geluk hebben dat je er eentje voor je neus ziet rijden.
Echter staat op >deze pagina< toch echt een import/export gerelateerde Stallion! Succes :sigaar:

>>> Door PatrickW: :tu: Da's inderdaad 1 van de auto's die alleen ge-spawned wordt als je hem moet zoeken voor de export lijst. En die moet dus zeker vermeld worden. Ik kan er op het moment geen screenshot bijmaken, maar die zal zo snel iemand van het team de mogelijkheid heeft worden toegevoegd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dit foutje had ik al eerder gemeld maar is nog niet gecorrigeerd, >hier<:

Je begint op de snelweg boven de wijk Idlewood en gaat vanuit daar in oostelijk richting via East Los Santos naar East Beach.
achter 'oosterlijk' moet nog de letter 'e' => oosterlijke

Inmiddels staat op de Import/Export pagina, >lijst 2<, bij de Stallion vermeld:

Waar geparkeerd?

  • Juniper Hill, San Fierro Op de parkeerplaats van het winkelcentrum, ten Noord-oosten van het San Fierro medical center.

Bij de andere voertuigen op deze pagina zijn locatie en plaats-beschrijving als 1 zin vermeld, dus 'Op' zonder hoofdletter. Daarnaast moet Noost-oosten geschreven worden als: noordoosten. Bron: >Van Dale<. En moet 'medical center' niet met hoofdletters aangezien het hier om een naam gaat?

Wederom succes bij het corrigeren :sigaar:

>>> Door NandroDavids: Dank...allebei gecorrigeerd :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

je ziet bij de missie Dirty Laundry(GTA Advance,zie Dirty Laundry) zie je in de missie uitleg zelf steeds Frederico en dan bij Hints en Tips zie je Fredrico ^_^. Daar is een e vergeten.

Als je bij GTA Advance Hoofdmissies kijkt bij truth Revealed(zie dit) zie je dit: Een Shotgun is een van de beter wapens! en bij beter moet nog een e achter ^_^

Bewerkt: door Indycar series
Link to comment
Delen op andere websites

op wikigta staan de cheats van vcs die van leven werkt niet

Jep, alleen de cheats van HP en van Armor van de PS2 werken. Jullie moeten er nog een 'R' achter zetten ;)http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_V...City_Stories%29

In de code staat die 'R' er wel achter, maar er zit ergens iets niet goed bij het plaatje zelf. Ik zal eens kijken of ik er wat aan kan doen, anders moet de uploader zelf het probleem even oplossen.

je ziet bij de missie Dirty Laundry(GTA Advance,zie Dirty Laundry) zie je in de missie uitleg zelf steeds Frederico en dan bij Hints en Tips zie je Fredrico ^_^. Daar is een e vergeten.

Als je bij GTA Advance Hoofdmissies kijkt bij truth Revealed(zie dit) zie je dit: Een Shotgun is een van de beter wapens! en bij beter moet nog een e achter ^_^

Dit klopt inderdaad niet. Ik heb het beide even verbeterd! Bedankt voor het melden! :tu:

Bij de Easter Egg 'Nothing to see here!' uit GTA VCS, staat aan het begin van de tweede alinea "I won't joking, there is really nothing to see here, go and look in the VCN building instead." Hoort dat niet te zijn "I'm not joking"? Naar mijn idee is "I won't joking" geen normaal Engels.

Ik beheers de taal niet dusdanig genoeg om je gelijk of ongelijk te geven, maar volgens mij is het beide te gebruiken. Al klinkt jouw correctie wel beter.

Als je bij GTA San Andreas voertuigen kijkt en je klikt dan op de FBI Rancher , dan zie je alleen een foto en geen extra info erbij , is dit al gemeld of meot het soms ergens anders?

Hoogstwaarschijnlijk is deze pagina nog niet helemaal af. Het is dus wachten tot de persoon in kwestie hem afmaakt, als er überhaupt iemand aan werkt. Anders zal ik zometeen een poging ondernemen om de pagina af te maken. Niet bepaald een fout dus, maar eveneens bedankt voor het melden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...