Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

ik heb een fout gevonden als je naar de gta vice city wapens gaat dan scroll je naar beneden en dan zie je de "M60"

en als je naar de hoofd pagina van wikigta gaat en dan naar "Handige Links" en dan wapens en dan krijg je een hele lijst met alle wapens uit alle GTA's maar de m60 staat er niet bij

ik weet niet of deze fout al is gevonden

(Nog niet gedocumenteerde wapens: Gaff hook, Fire Axe, Butterfly knife, Equilizer, Scorpian, M249, M60)

Het is dus bekent. ;)

Okee :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ook nog eventjes een vermelding bij deze pagina: Controls (SA). Hier staan bij lowrider alle toetsen goed, maar een toets/ functie is niet vermeld. Met de toets '2' (Geen numpad) kan je springen met je lowrider. En met de toets 'H' kan je je lowrider laten zakken en hoog laten staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een foutje gevonden. Als je op de pagina Rockstar North kijkt, zie je dit lijstje:

Games

Lemmings, (1990)

Grand Theft Auto, (1997)

GTA: London 1969, (1999)

Wild Metal Country, (1999)

GTA2, (1999)

Grand Theft Auto III, (2001)

Grand Theft Auto: Vice City, (2002)

Manhunt, (2003)

Grand Theft Auto: San Andreas, (2004)

Grand Theft Auto: The Classics Collection, (2005)

Grand Theft Auto: Liberty City Stories samen met Rockstar Leeds, (2005)

Grand Theft Auto: Vice City Stories samen met Rockstar Leeds, (2006)

Grand Theft Auto IV, (2007)

Er staat dus dat GTA IV in 2007 uit gaat komen, maar volgens mij is het toch echt uitgesteld naar 2008. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog eventjes een vermelding bij deze pagina: Controls (SA). Hier staan bij lowrider alle toetsen goed, maar een toets/ functie is niet vermeld. Met de toets '2' (Geen numpad) kan je springen met je lowrider. En met de toets 'H' kan je je lowrider laten zakken en hoog laten staan.
Toegevoegd, bedankt :tu: .
Ik heb ook een foutje gevonden. Als je op de pagina Rockstar North kijkt, zie je dit lijstje:
Grand Theft Auto IV, (2007)
Er staat dus dat GTA IV in 2007 uit gaat komen, maar volgens mij is het toch echt uitgesteld naar 2008. :D
Bij deze is IV uitgesteld, jij ook bedankt :tu: .
Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt nu ook checkpoints na level 5 en level 10. Dus als je bijvoorbeeld de missie faalt bij level 13 en je moet opnieuw beginnen, dan is niet alles verloren

dat staat^^^er by de paramedic missie ... maar het moet zyn lvl 6 en lvl 10 ... want by lvvl 6 kryg je pas een checkpoint...

edit!! het moet zyn lvl 6 en lvl 10

Bewerkt: door Jumpstyler
Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan je beschouwen als ongelooflijk gemierenneuk, maar de sparrow uit san andreas is gebaseerd op de Bell 47 en niet op de Baby Belle.
De mieren hebben zo ook hun behoeften, dus maak je maar geen zorgen. Bij deze aangepast, want ik kan je geen ongelijk geven.
Bij de Sparrow uit vice city en vice city stories staat nog dat het onbekend is waarop hij is gebaseerd ;) .
Klopt, bij deze dus ook aangepast. Bedankt voor het melden!
Je krijgt nu ook checkpoints na level 5 en level 10. Dus als je bijvoorbeeld de missie faalt bij level 13 en je moet opnieuw beginnen, dan is niet alles verloren

dat staat^^^er by de paramedic missie ... maar het moet zyn lvl 6 en lvl 10 ... want by lvvl 6 kryg je pas een checkpoint...

Hetgeen wat er stond klopte in principe wel, maar de zinsopbouw was een beetje vreemd. Ik heb het nu zo aangepast, dat het nu wel moet kloppen. Bedankt voor het melden!
op de pagina van de Cargobob (Klik!)in GTA San Andreas staat bij Soort Vliegtuig en het is toch echt een Helicopter :)
Klopt, al heb ik er maar "Helikopter" van gemaakt. "Helicopter" is namelijk, naar mijn weten, de Engelse benaming. In ieder geval: bedankt voor het melden!
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik wat aan het rondslingeren was bij het San Andreas missie gedeelte kwam ik de missie Ice Cold Killa tegen. Bij de missie staat onder het 'Tips' kopje 'Belongingen:

Beloning

$12.000,-

+ Respect

Boven aan, waar je normaal kan zien wie de opdrachtgever is de beloning en de missie die volgt, of ervoor is geweest. Staat bij beloning dit:

Beloning Geen
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik wat aan het rondslingeren was bij het San Andreas missie gedeelte kwam ik de missie Ice Cold Killa tegen. Bij de missie staat onder het 'Tips' kopje 'Belongingen:
Beloning

$12.000,-

+ Respect

Boven aan, waar je normaal kan zien wie de opdrachtgever is de beloning en de missie die volgt, of ervoor is geweest. Staat bij beloning dit:
Beloning Geen
Aangepast, bedankt voor het melden :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Ook heb ik ontdekt, als je de code 'OUIQDMW', oftewel de eenpersoons drive-by cheat doet. Dat als je geen wapens hebt, er ook nog eens 100-50 ammo voor de Micro-SMG bij komt. Op deze pagina staat trouwens ook nog een foutje, er staat namelijk een plaatje van een MP5 Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb volgens mij ook een foutje ontdekt. Als je naar de pagina Reni Wassulmaier gaat, staat er het volgende:

Reni Wassulmaier is een persoon die geen man, maar ook geen vrouw wil zijn. Je zou Reni dus beter kunnen omschrijven als een 'het'. Zodoende heeft 'het' waarschijnlijk zich laten behandelen door Dr. Abner Horowitz. In de onderstaande tekst wordt dan ook afwisselend met 'hem' en met 'haar' gesproken, om aan te geven dat Reni het dus allebei kan zijn.

Samen met haar partner Frankie werkt Reni als regisseur bij InterGlobal Film Studios op Prawn Island in Vice City. Reni is een schizofreen figuur die voor ontzettend veel komische momenten zorgt. Hij is degene die samen met Victor Vance Phil Collins ontvangt, en met Barry Mickelthwaite Phil Collins' concert organiseert. Ze heeft schijnbaar veel affaires in de liefde met onder andere Barry en Diego Mendez achter de rug. Wanneer hij onder druk wordt gezet door de Mendez-bende, besluit ze zichzelf helemaal onzijdig te laten maken en uiteindelijk Vice City per vliegtuig te verlaten. Later, in 1998 werkt ze als DJ bij Flasback FM die in GTA Liberty City Stories te horen is.

Dit klopt volgens mij niet. Ik heb de missie So Long Schlong pas nog gespeeld, en daarin zegt Reni dat hij dus een geslachtsoperatie wil ondergaan. Hij heeft, tijdens die missie, als je hem naar het ziekenhuis brengt, echt dingen gezegd als: ''Ik zal blij zijn als ik een vrouw ben, deze ruige mannendingen zijn niks voor mij (maar dan in het Engels natuurlijk :D).'' Het klopt dus volgens mij niet dat hij onzijdig gemaakt wil worden. In de cutscnene van de missie In The Air Tonight zie je ook duidelijk dat Reni borsten heeft gekregen, en ze vraagt ook iets aan Vic als: ''Wil je nu wél de liefde met me bedrijven (ze zegt dat niet letterlijk, maar het komt er wel op neer)?''

Als dit niet genoeg bewijs is, zal ik wel eens een savegame downloaden waarin die missie gespeeld moet worden, en dan maak ik wel wat screens of zo. :)

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de melding krijgt dat je ingelogt moet zijn, staat de eerste regel in het engels!! Link: Klik

Edit:

Ik weet niet of dit al eerder opgemerkt is maar het duurt lang om alle 96 pagina's door te lezen ;)

Bewerkt: door mark menzo
Link to comment
Delen op andere websites

Pagina: Klik

Waar op die pagina: Onderin, laatste persoon.

Quote:

...Victor Vance GTA Vice City, GTA Vice City Stories In VC in intro vermoordt, in VCS hoofdpersoon.

Fout: 'vermoordt' met dt.

Waarom: Infinitief is 'vermoorden', stam is 'vermoord', '-d' zit niet in 'Het kofschip' dus wordt het 'vermoord' want 'vermoordd' kennen we niet :D

Pagina: Klik

Waar op die pagina: 1e alinea.

Quote:

In deze missie moet je van The Truth een geheim project stelen uit Area 69. The Truth dropt je bij de ingang. Eerst ben je op een groot terrein met allemaal soldaten en wachttorens. Je moet hierdoor geraken om in de ondergrondse ruimte te komen.

Fout: geraken

Waarom: Volgens het 'Groene Boekje' is het óf 'raken' of 'geraakt'. 'Geraken' is dus dubbelop.

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Pagina: Klik

Waar op die pagina: Onderin, laatste persoon.

Quote:

...Victor Vance GTA Vice City, GTA Vice City Stories In VC in intro vermoordt, in VCS hoofdpersoon.

Fout: 'vermoordt' met dt.

Waarom: Infinitief is 'vermoorden', stam is 'vermoord', '-d' zit niet in 'Het kofschip' dus wordt het 'vermoord' want 'vermoordd' kennen we niet :D

Aangepast
Pagina: Klik

Waar op die pagina: 1e alinea.

Quote:

In deze missie moet je van The Truth een geheim project stelen uit Area 69. The Truth dropt je bij de ingang. Eerst ben je op een groot terrein met allemaal soldaten en wachttorens. Je moet hierdoor geraken om in de ondergrondse ruimte te komen.

Fout: geraken

Waarom: Volgens het 'Groene Boekje' is het óf 'raken' of 'geraakt'. 'Geraken' is dus dubbelop.

Geraken is wel goed als je het mij vraagt, ook al is het wat formeel. De tekst vind ik echter niet lekker lopen dus dan pakken we dat woord ook meteen maar mee.

Danku VWO-er

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...