Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Ik bekeek zojuist de medewerkers lijst, en zag dat Azer nog niet is toegevoegd qua profiel; zijn naam is nog rood.
Zijn naam is wel toegevoegd, hoor. Als dit niet het geval zou zijn, dan was hij niet eens zichtbaar tussen de overige medewerkers. De reden dat zijn naam nog rood gekleurd is, heeft te maken met de inhoud van de pagina. Iedere medewerker onderhoudt normaal gesproken zijn/haar eigen pagina. Zoals je wellicht wel weet, zijn rode pagina's inhoudloos. Wanneer Azer wat inhoud aan zijn pagina toegevoegd heeft, wordt de link vanzelf blauw, net zoals de rest. :)
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haaaaalo,

Ik moet voor SA: School City slicking doen, nou, ik wist wel een beetje hoe het zat en ik wist dat ik daar wikigta.org niet voor nodig had, maar naar ff proberen dacht ik van misschien is er wel een veel snellere weg. Dus ik kijken, en deze lap tekst stond er:

Hoe haal ik het snelst goud

Er zijn verschillende manieren om goud te halen. Maar de beste en de meest logische is deze: Rijd met je auto vanaf de Driving School gelijk de eerste de beste straat in. Dit is een hoofdweg en deze gaat tot heel diep in San Fierro. Door een gedeelte van deze straat rijdt een tram. Deze heeft een aparte baan tussen al het verkeer in. Als je hier op rijdt, zul je geen last hebben van het verkeer. Maar dit is niet de hele tijd zo, je moet verkeer ontwijken en goed uitkijken. Als je op een gegeven moment niet meer rechtdoor kunt, moet je naar rechts en dan weer links. Dan rij je door totdat je bij een stijle bocht naar beneden komt. Neem wat gas terug, want je auto mag niet stilstaan en je moet ook niet botsen. Rijd nu door de marker en geef weer vol gas. Ga rechts door de marker heen en volg de grote vierbaansweg. Rijd deze helemaal af totdat deze eindigt in een tweebaansweg. Je kunt nu helemaal doorrijden tot aan de Naval Basis in de haven. Ga na het tankstation Xoomer naar rechts en rijd in de rode marker. Je hebt kans dat je niet onder de twee minuten rijdt, maar dat ligt puur aan je snelheid.

Nou dacht ik van 'tankstation Xoomer' ligt helemaal niet waar ik afsloeg. Dus ik kijken in m'n raceautootje, peukie in de mond, en ik zag dat tankstation Xoomer een stuk te dichtbij ligt. Je kan daar wel rechtaf, maar je komt niet uit bij de marker. Dus je moet nog een klein stukje doorrijden, en dan pas rechts.

Klopt dit, of zit ik helemaal verkeerd?

Laat het me horen!

Hier is de link: Oow wee, oh hee, alsjoembookambibambo

Ha! Nu durft niemand meer erop te klikken!

Overings zal dit dan ook wel met de engelse Wikigta zijn. Het lijkt me onnodig om daarvoor een extra post aan te maken, dus dit is ook een oproep naar de engelse Wikigta!

Edit: @Koe: Yep, klopt nu. :)

Bewerkt: door Youp
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan daar wel rechtaf, maar je komt niet uit bij de marker. Dus je moet nog een klein stukje doorrijden, en dan pas rechts.

Overings zal dit dan ook wel met de engelse Wikigta zijn. Het lijkt me onnodig om daarvoor een extra post aan te maken, dus dit is ook een oproep naar de engelse Wikigta!

Ik heb de tekst enigzinds aangepast, hopelijk is het nu wel duidelijk. Engelse ook gefixed, bedankt :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Op de cheats pagina van Wiki staat bij de 'nooit meer een wanted level'-cheat dat als je deze invoerd als je al een wanted level hebt, dat je dan altijd een wanted level hebt. Dit geld echter alleen voor de PS2 versie, niet voor de andere versies (X-box weet ik niet). Voor de PS2 is het eigelijk meer een Wanted Level lock. Op de PC versie werkt dit zo dat je geen wanted level meer hebt en ook niet meer zal krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een foutje gevonden want bij vindplaatsen voor Beagle staat dat er een beagle half in de veranda van een huis staat maar er staat niks en het lijkt me ook wel sterk dat er een vliegtuig in een veranda van een huis staat zonder opstijg en landingsbaan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een typfoutje gevonden op deze pagina.

Deze zinsbouw klopt helemaal niet: Van zodra de Benson terug op begane grond staat komt het doelwit in kwestie enthousiast aangelopen en stapt hij in zijn nieuwe wagen, waarop deze de lucht in vliegt.

EDIT:

Dit foutje kwam ik ook nog even tegen op deze pagina.

Het woord: voorbereiding moet vet zijn toch?

Bewerkt: door mark menzo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weer een aantal fouten ondekt. Ik heb er even een lijstje van gemaakt:

1.

Pagina: klik

Waar: 2e zin

Quote: als je de roze pijl hebt gevolgd tot je op bestemming bent moet je even tuuteren.

Fout: tuuteren moet toeteren zijn

2.

Pagina: klik

Waar: 2e zin van onderen

Quote: Als alle Krishna's dood zijn moet je nar de rechter kant..

Fout: nar moet naar zijn

3.

Pagina: klik

Waar: 1e zin

Quote: Jerkov vertelt dat hoge pieten van Zaibatsu gister alles aan de poker tafel hebben verloren

Fout: ik denk dat gister, gisteren moet zijn

4.

Pagina: klik

Waar: 1e en 2e zin

Quote: Bij deze missie gaat het erom dat je Ivan en zijn vriendjes van de Krishna die de prostituee-praktijken van de Russen hebben over genomen hebben, onder vuur neemt.

Fout: hebben overgenomen hebben???

5.

Pagina: klik

Waar: screenshots, laatste plaatje

Quote: - (plaatje)

Fout: dit plaatje is een kopie van het eerste plaatje!!

6.

Pagina: klik

Waar: 1e en 2e regel

Quote: Tegen dat je de bank bereikt hebt zal Hiroshi het geld al gestort hebben

Fout: zin klopt niet

Bericht is bewerkt op verzoek van Dark_Zemy - reden: Foutje....

Bewerkt: door mark menzo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weer een aantal fouten ondekt. Ik heb er even een lijstje van gemaakt:

1.

Pagina: klik

Waar: Bijna overal

Quote: - (te veel fouten)

Fout: Enorme chaos

Ik zie geen fouten hoor??? of bedoel je dat missie7, missie8...???

hier kunnen ze nog mee bezig zijn ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...