Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Ik heb weer een aantal fouten ondekt. Ik heb er even een lijstje van gemaakt:

1.

Pagina: klik

Waar: Bijna overal

Quote: - (te veel fouten)

Fout: Enorme chaos

Ik zie geen fouten hoor??? of bedoel je dat missie7, missie8...???

hier kunnen ze nog mee bezig zijn ^_^

Hé.... Nu is het wel goed... (niet erg goed dan maarja..) Het zal wel een fout geweest zijn denk ik. Ik edit het bericht ff en zal het weg halen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Van de pagina over The Truth:

The Truth is, als je hem de eerste keer in het spel tegenkomt, een boer in Red County. Hij verbouwt wiet, en Tenpenny dwingt CJ om dit van hem te kopen.

Tenpenny laat CJ voor de kosten opdraaien, geen wiet kopen. De zin is ook eenvoudig verkeerd gelezen waardoor het lijkt alsof Tenpenny Carl dwingt zijn wiet te kopen. :puh:

Edit: Het moet trouwens zijn "The Truth is, wanneer je hem voor het eerst in het spel tegenkomt,"

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weer een aantal fouten ondekt. Ik heb er even een lijstje van gemaakt:

1. ..tuuteren moet toeteren zijn

2. ..nar moet naar zijn

3. ..ik denk dat gister, gisteren moet zijn

4. ..hebben overgenomen hebben???

5. ..dit plaatje is een kopie van het eerste plaatje!!

6. ..zin klopt niet

Dank voor je oplettendheid :tu: Ik heb de nummers 1, 2, 3, 4 en 6 veranderd en die zouden nu goed moeten zijn. Het plaatje van nummer 5 is echt de eindscreen van de missie en anders dan het beginscreen, dus daar zie ik niet van wat er verkeerd aan is......

..De zin is ook eenvoudig verkeerd gelezen waardoor het lijkt alsof Tenpenny Carl dwingt zijn wiet te kopen. Het moet trouwens zijn "The Truth is, wanneer je hem voor het eerst in het spel tegenkomt

Ook jij bedankt....inderdaad zou de zin voor meerdere uitleg vatbaar zijn en ik hem hem wat omgebogen. Daarnaast als veranderd in wanneer omdat het inderdaad niet ter discussie staat dát je hem tegenkomt.

Edit @Asphalt: mooi! ook weer opgelost :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het plaatje van nummer 5 is echt de eindscreen van de missie en anders dan het beginscreen, dus daar zie ik niet van wat er verkeerd aan is......

Had ik al gedaan. Iemand had bij het laatste plaatje perongeluk gewoon 1 ingevult, terwijl hij wel gewoon bestond. Ik had het dus al even veranderd maar ben het vergeten even hier te melden.. :Y

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Misschien is 'buiten gebruik' een betere term: in Liberty City lijkt het een plaatselijk gebruik om bruggen te verwaarlozen, op te blazen, in te nemen of op een andere manier af te zetten. Ook in GTA Liberty City Stories zijn beide bruggen tijdelijk afgesloten.

Hoe het ook zij, het is zo langzamerhand toch weer 'ns tijd om de Wist je dat te verversen.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is 'buiten gebruik' een betere term: in Liberty City lijkt het een plaatselijk gebruik om bruggen te verwaarlozen, op te blazen, in te nemen of op een andere manier af te zetten. Ook in GTA Liberty City Stories zijn beide bruggen tijdelijk afgesloten.

Hoe het ook zij, het is zo langzamerhand toch weer 'ns tijd om de Wist je dat te verversen.

Ik heb een nieuwe:

Wist je dat GTA : San Andreas wel meer dan 20 savehuizen bevat?

:dans:

Dubbeh.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is 'buiten gebruik' een betere term: in Liberty City lijkt het een plaatselijk gebruik om bruggen te verwaarlozen, op te blazen, in te nemen of op een andere manier af te zetten. Ook in GTA Liberty City Stories zijn beide bruggen tijdelijk afgesloten.

Hoe het ook zij, het is zo langzamerhand toch weer 'ns tijd om de Wist je dat te verversen.

Ik heb een nieuwe:

Wist je dat GTA : San Andreas wel meer dan 20 savehuizen bevat?

:dans:

Dubbeh.

ja, namelijk 37 om precies te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze mijn eerste post,

heb net GTA III volledig uitgespeeld (nog nooit 100% uitgespeeld dus ik dacht ik haal em weer eens uit de kast) met alles erop en eraan. Dat is te zeggen op één missie na en die kan ik dus ook niet meer spelen en ja dat zuigt zwaar. Misschien is het al bekend maar het staat iig niet bij het van GTA III terwijl daar wel iets staat over Kenji's missies.

http://nl.wikigta.org/wiki/Missieoverzicht_%28GTA_III%29

De missie Two Faced Tanner van Asuka verdwijnt namelijk na het spelen van Grand Theft Aero voor Donald Love. Misschien dat dat er nog bij kan...

Had namelijk Two Faced Tanner nog niet gespeeld en voor ik het door had had ik al over mijn save game heen gesaved.

Sorry als dit al bekend was

Bewerkt: door Burnie_z
Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze mijn eerste post,

heb net GTA III volledig uitgespeeld (nog nooit 100% uitgespeeld dus ik dacht ik haal em weer eens uit de kast) met alles erop en eraan. Dat is te zeggen op één missie na en die kan ik dus ook niet meer spelen en ja dat zuigt zwaar. Misschien is het al bekend maar het staat iig niet bij het van GTA III terwijl daar wel iets staat over Kenji's missies.

http://nl.wikigta.org/wiki/Missieoverzicht_%28GTA_III%29

De missie Two Faced Tanner van Asuka verdwijnt namelijk na het spelen van Grand Theft Aero voor Donald Love. Misschien dat dat er nog bij kan...

Had namelijk Two Faced Tanner nog niet gespeeld en voor ik het door had had ik al over mijn save game heen gesaved.

Sorry als dit al bekend was

http://nl.wikigta.org/wiki/Import/Export_%..._San_Andreas%29

onder aan

bf injection is ook te vinden bij de snakefarm

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Import/Export_%..._San_Andreas%29

onder aan

bf injection is ook te vinden bij de snakefarm

Bijna alle locaties die op de Import/Export pagina staan vermeld zijn gerelateerd aan deze missie, met hier en daar een paar uitzonderingen. Het is echter ondoenlijk om bij elk voertuig alle locaties te vermelden. Een goed voorbeeld hiervan is de Sanchez: >vindplaatsen Sanchez<. Om terug te komen op de BF Injection kan je >hier< ook zien dat deze in totaal 6 spawnplaatsen heeft waarvan 1 Import/Export gerelateerd, 1 afhankelijk is van Dirt Track en de rest zouden altijd beschikbaar moeten zijn (waaronder die ene die jij noemt). Het is dus per definitie niet fout als ze niet allemaal genoemd worden op de Import/Export pagina. Daar hebben we immers ook de kaart met vindplaatsen voor. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Nog een paar dingetjes:

Bij de VC-wiki staan in de uitleg over de Vintigale-missie nog een paar dingen:

Ook met de FBI Washington is het goed haalbaar, omdat deze wagen stevig en spraypaintable is.

Wat wordt hiermee bedoeld? Dat je hem gewoon kunt overspuiten? Dan kun je beter neerzetten: Omdat hij stevig een overspuitbaar is.

maar na een tijdje komt de politie weer achter jouw aan

Dit moet zijn 'Jou', het is alleen 'jouw' als het over een bezit gaat. Misschien dat 'Je' hier beter past.

de eenmalige beloning

Wat is deze 'eenmalige beloning'?

Rond dat level ligt de beloning per level rond de $2.000.000, maar je zult dit nooit nodig hebben. Alleen voor de lol.

Wat alleen voor de lol? Het geld of doorspelen tot level 200?

:)

Oh ja, ik heb ook een aardig vermoeden naar welke wagen de Oceanic is:

Waarschijnlijk een Ford sedan uit 1960:

ford_1960_fairlane_011.jpg

Met de achterkant van een Chevrolet uit 1955:

chev5501a.jpg

Bewerkt: door SabreTurbo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...