MartyCeha Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Een man heeft er geen twee @hieronder: Op de een of andere manier voel ik dat je gelijk hebt Bewerkt: 31 oktober 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SabreTurbo Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Eh...Eigenlijk wel Bij dikkere mensen, no offense, kun je dat vaak duidelijk zien Maarre, terug naar het topic? Bewerkt: 31 oktober 2007 door SabreTurbo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burnie_z Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2007 Bij deze mijn eerste post,heb net GTA III volledig uitgespeeld (nog nooit 100% uitgespeeld dus ik dacht ik haal em weer eens uit de kast) met alles erop en eraan. Dat is te zeggen op één missie na en die kan ik dus ook niet meer spelen en ja dat zuigt zwaar. Misschien is het al bekend maar het staat iig niet bij het van GTA III terwijl daar wel iets staat over Kenji's missies. <a href="http://nl.wikigta.org/wiki/Missieoverzicht_%28GTA_III%29" target="_blank">http://nl.wikigta.org/wiki/Missieoverzicht_%28GTA_III%29</a> De missie Two Faced Tanner van Asuka verdwijnt namelijk na het spelen van Grand Theft Aero voor Donald Love. Misschien dat dat er nog bij kan... Had namelijk Two Faced Tanner nog niet gespeeld en voor ik het door had had ik al over mijn save game heen gesaved. Sorry als dit al bekend was http://nl.wikigta.org/wiki/Import/Export_%..._San_Andreas%29 onder aan bf injection is ook te vinden bij de snakefarm Is dit een reactie op mijn bericht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2007 Op WikiGTA bij de San Fierro missies staan 4 parts van de Loco Syndicate missies , maar dat zijn hellemaal geen Loco Syndicate missies maar Triads missies. Dat staat in GTA San Andreas in de map in de legenda als je op L drukt , dus inplaats van Loco Syndicate missies moet er Triads missies staan vind ik. Want Loco Syndicate missies dat zijn alleen de missies onder de grote brug van San Fierro bij Jizzy's club , dat staat ook in de map in de legenda. Dus dat moeten dan Loco Syndicate missies worden , controleer het zelf maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2007 Op WikiGTA bij de San Fierro missies staan 4 parts van de Loco Syndicate missies , maar dat zijn hellemaal geen Loco Syndicate missies maar Triads missies. Dat staat in GTA San Andreas in de map in de legenda als je op L drukt , dus inplaats van Loco Syndicate missies moet er Triads missies staan vind ik. Want Loco Syndicate missies dat zijn alleen de missies onder de grote brug van San Fierro bij Jizzy's club , dat staat ook in de map in de legenda. Dus dat moeten dan Loco Syndicate missies worden , controleer het zelf maar.Er zijn voor beide opties argumenten te benoemen, zo zijn alle -missies erop gericht om het Loco Syndicate op te rollen en worden -missies allen door Jizzy gegeven. Maar we proberen zo dicht mogelijk bij het spel te blijven, daarnaast is het triads-logo overduidelijk in en aanwezig. Alles gecorrigeerd, bedankt voor het melden DaH . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Bij de uitleg en ontleding van "The Introduction" die bij de missies van GTA San andreas staan bevatten een fout. Toreno gaat er weer vandoor in zijn ZR 350 en ook Mendez maakt aanstalten om weg te gaan. Hij pakt de man bij zijn voeten en sleept hem naar zijn auto. Hij klaagt nog dat de man veel weegt voor een dood lijk... Er staat dat Toreno er vandoor gaat in zijn ZR 350, maar die is helemaal niet van hem. Hij rijd altijd in een Washington. T-Bone rijd overigens wel in een ZR 350. Dat kan je ook zien in de missie "Photo Oppertunity" Ook is de vertaling van Madd Dogg's Rhyme book (wat word vertaald naar Rijmboek) niet helemaal correct. Rhymes zijn geen rijmpjes maar meer lyrics, songteksten dus. Het zou dus meer een Tekstboek moeten heten ofzo. Bewerkt: 4 november 2007 door Proximitus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2007 Hallo ik heb er een gevonden... bij beloning staat Kwijdt inplaas van kwijt kijk maar: Kwijt=Kwijdt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Hier gaat het om. Het is niet 'Sawed Off Shotgun', maar 'Sawn off shotgun'. En er wordt nu net gedaan alsof het hetzelfde model is als in San Andreas, maar die in San ANdreas heeft nog de klassieke herlaadtmethoden, zonder pomp actie. Het zijn echt verschillende dingen. @hieronder: iemand is daar echt wakker geweest toen ie dat typte Bewerkt: 12 november 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2007 Hier gaat het om. Het is niet 'Sawed Off Shotgun', maar 'Sawn off shotgun'. En er wordt nu net gedaan alsof het hetzelfde model is als in San Andreas, maar die in San ANdreas heeft nog de klassieke herlaadtmethoden, zonder pomp actie. Het zijn echt verschillende dingen. Aanvulling: Op dezelfde pagina staat dat de Combat Shotgun realtief snel laad, moet denk ik relatief zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2007 Op deze staat het volgende: De Malibu Club kost $10.000,= en wordt na aankoop aangegeven met dit icoon: . Het bedrijf geeft je de bootrace Checkpoint Charlie. Ik denk dat die Malibu club, Vice City boatyard moet worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 http://nl.wikigta.org/wiki/King_of_Liberty...City_Stories%29 Een aanvulling: Op de reclameposter staat ook dat het een Love Production is. De film is dus ook gemaakt door het bedrijf van Donald Love. http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Cj5e.jpg Over deze pagina een vraagje: Hoe zien jullie hier CJ in? http://nl.wikigta.org/wiki/Sindacco_Family Tot slot meer een welles-nietes geval: Is Johnny Sindacco wel echt een gangleider? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 Op deze manier zien zij daar CJ in: Ja Johnny Sincacco is de gangleider van de Sindacco's in 1992 welteverstaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2007 Ok (y) Vond Johnny meer overkomen als een plaatselijke leider, dan de echte gangleider. http://nl.wikigta.org/wiki/Toni_Cipriani Deze zin klopt niet: Tijdens de missie Cipriani's Chauffeur hoor je namelijk van Joey Leone dat Toni de rechterhand Capo is van Salvatore Leone. Dat moet zijn: Tijdens de missie Cipriani's Chauffeur hoor je namelijk van Joey Leone dat Toni de rechterhand (Capo) is van Salvatore Leone. Of: Tijdens de missie Cipriani's Chauffeur hoor je namelijk van Joey Leone dat Toni de rechterhand, Capo, is van Salvatore Leone. Of natuurlijk gewoon Capo of rechterhand weghalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 Hallo ik heb er een gevonden... bij beloning staat Kwijdt inplaas van kwijt kijk maar: Kwijt=Kwijdt Even een toevoeging, kwijt is geen werkwoord (Ik kwijt bestaat niet) en is dus gewoon een woord. Dan hoort er dus ook bij geen enkele vorm een d bij te komen, bovendien (als het een werk woord zou zijn) hoort dat nog niet, want anders zou het werkwoord kwijd zijn, en het infinitief kwijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 Even een toevoeging, kwijt is geen werkwoord (Ik kwijt bestaat niet) en is dus gewoon een woord. Dan hoort er dus ook bij geen enkele vorm een d bij te komen, bovendien (als het een werk woord zou zijn) hoort dat nog niet, want anders zou het werkwoord kwijd zijn, en het infinitief kwijden. Ik kwijt bestaat wel degelijk. Het woord kwijten betekent zoiets als je heel nauwgezet aan iets overgeven: Ik kwijt me van mijn taak wil zeggen dat ik mijn taak heel goed en nauwgezet aan het uitvoeren ben. Zie ook de vervoegingen van dit woord: ==> klik <==. Maar met een d wordt het woord niet geschreven inderdaad..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.