dextro99 Geplaatst: 4 februari 2018 Rapport Geplaatst: 4 februari 2018 Correct, alsook heeft La Liga toch een kleine winterstop terwijl in de PL hier geen sprake van is. Dit betekent ook dat spelers meer vergen van hun lichaam dan in La Liga. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 mei 2018 Rapport Geplaatst: 5 mei 2018 Werkelijk waar wonderbaarlijk waanzinnige wereldprestatie als Real 3x achter mekaar de CL wint. Reageren
dextro99 Geplaatst: 26 mei 2018 Rapport Geplaatst: 26 mei 2018 Zo bijna finale Hoop echt op een spannende match met veel goals, biede teams spelen lekker aanvallend dus dat moet wel goed komen ! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 27 mei 2018 Rapport Geplaatst: 27 mei 2018 "Champions League is een simpele competitie: 22 mannen volgen negentig minuten lang een bal en uiteindelijk wint Real Madrid" - niet Gary Lineker Wat een hegemonie, 3x op rij, 4x in 5 jaar, waanzinnig. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 27 mei 2018 Rapport Geplaatst: 27 mei 2018 Voor de wedstrijd zei ik nog tegen iemand dat het me niks zou verbazen als Salah professioneel uitgeschakeld zou worden. Sommige dingen zie je gewoon aankomen. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 27 mei 2018 Rapport Geplaatst: 27 mei 2018 Real Madrid!!! Trouwens, 2x een blunder van die Liverpool doelman. Zoiets zou eigenlijk in zo'n belangrijke wedstrijd nooit mogen gebeuren. Reageren
aron24 Geplaatst: 27 mei 2018 Rapport Geplaatst: 27 mei 2018 (bewerkt) Ramos is echt een smeerlap, wel een goede verdediger, maar vooral een smeerlap. Karius met twee hele grote blunders. Ik ben benieuwd hoeveel Real bij hem op de rekening heeft gestort, want dit kan natuurlijk echt niet En daarnaast, Bale Wat een goal! Bewerkt: 27 mei 2018 door aron24 Reageren
Carfferd Geplaatst: 27 mei 2018 Rapport Geplaatst: 27 mei 2018 Zo zonde hè, had het Liverpool zo ontzettend gegund, en Jürgen Klopp al helemaal.. Reageren
dextro99 Geplaatst: 27 mei 2018 Rapport Geplaatst: 27 mei 2018 Spoiler Toch wel heel triesitg wat die Karius daar liet zien. Carriere gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.