NandroDavids Geplaatst: 27 juli 2017 Rapport Geplaatst: 27 juli 2017 Zijn er hier nog Photoshoppers? Iemand die een mooie omslagfoto voor me kan ontwerpen? Type: omslagfoto Stijl: dezelfde stijl als mijn avatar en signature Grootte: passend als omslagfoto Tekst: geen, m'n naam staat er automatisch al op in m'n profiel Kleuren: oranje/wit Reageren
Cabyon Geplaatst: 31 juli 2017 Rapport Geplaatst: 31 juli 2017 Kun je de originele foto van Davids posten? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 31 juli 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2017 3 uur geleden, Cabyon zei: Kun je de originele foto van Davids posten? Ik had niet verwacht 'm na 12 jaar nog zo makkelijk terug te kunnen vinden, maar dit is 'm: Reageren
Cabyon Geplaatst: 2 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2017 Heb de komende dagen m'n laptop, ik zal dan wat proberen te maken voor je. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 augustus 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2017 Op 2-8-2017 om 13:52, Cabyon zei: Heb de komende dagen m'n laptop, ik zal dan wat proberen te maken voor je. Al iets voor me kunnen doen? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 augustus 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2017 Jammer dat je "dezelfde stijl als mijn avatar en signature" en "oranje/wit" niet snapt. Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2017 (bewerkt) Wil je een achtergrond of wil je het net zoals in je sign en avatar transparant? Zo ja wat voor achtergrond? Bewerkt: 8 augustus 2017 door Nyltje Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 augustus 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2017 9 uur geleden, Nyltje zei: Wil je een achtergrond of wil je het net zoals in je sign en avatar transparant? Zo ja wat voor achtergrond? Net als in mijn signature en avatar. Reageren
Dexist Geplaatst: 9 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2017 Hier de Imgur linkjes 1 en 2 Voor grotere versies als het goed is hij precies groot genoeg voor de omslagfoto. Bovenste is transparante achtergrond Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 augustus 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2017 Op 9-8-2017 om 13:33, Dexist zei: Hier de Imgur linkjes 1 en 2 Voor grotere versies als het goed is hij precies groot genoeg voor de omslagfoto. Bovenste is transparante achtergrond Dank! Reageren
Dexist Geplaatst: 11 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2017 @NandroDavids, Ik zie dat de afbeelding toch nog een beetje wordt vervormd op je profiel. En als je over je naam blijft staan met je muis (bij een post bijvoorbeeld) zie ik nog een bruine rand er onder . Blijkbaar waren de maten die ik vond niet de juiste. Mocht je het nog willen, en als iemand de exacte maten zou weten, dan kan ik hem nog voor je aanpassen. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 12 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2017 14 uur geleden, Dexist zei: en als iemand de exacte maten zou weten Ik weet niet welke afmetingen jij hebt gebruikt, maar als ik het goed heb is het 1550x200 pixels. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 augustus 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2017 14 uur geleden, Dexist zei: @NandroDavids, Ik zie dat de afbeelding toch nog een beetje wordt vervormd op je profiel. En als je over je naam blijft staan met je muis (bij een post bijvoorbeeld) zie ik nog een bruine rand er onder . Blijkbaar waren de maten die ik vond niet de juiste. Mocht je het nog willen, en als iemand de exacte maten zou weten, dan kan ik hem nog voor je aanpassen. Als je wil, heel graag Reageren
Dexist Geplaatst: 12 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2017 @Guardian1980 Thanks, ik had inderdaad een andere gevonden. 2 uur geleden, NandroDavids zei: Als je wil, heel graag en Imgur link Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.