Crifox Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Kan iemand me misschien vertellen waar het huis (niet crack-pand) van B-dup is ??? Reageren
Flame^ Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Kan iemand me misschien vertellen waar het huis (niet crack-pand) van B-dup is ??? Welke van de 2 bedoel je? Je hebt er 1tje vlakbij de Zwarte Boxville. En er staat ook een huis van B-Dup in Glen Park. Daar moet je heen in de missie: Beatdown on B-Dub Edit: wat je kan doen is een new game starten. Je komt in de missie: Cleaning the Hood in B-Dub's huis. Dit is de 5de missie dus dat is niet heel moeilijk. Bewerkt: 1 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Crifox Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Die bij de boxville, ik weet niet welk huis het is Reageren
Ferrari420 Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Die bij de boxville,ik weet niet welk huis het is Ik snap jou niet,Crifox.Lag het beter uit voor mij. Reageren
Dri3s Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Hij heeft waarschijnlijk de Hidden interior mod geïnstalleerd waarmee je in veel meer huizen kan. Eéntje daarvaar is B-dup's. En nu wil hij weten waar dat is en ik eigenlijk ook. Is het zo niet Crifox? Reageren
Crifox Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Hij heeft waarschijnlijk de Hidden interior mod geïnstalleerd waarmee je in veel meer huizen kan. Eéntje daarvaar is B-dup's. En nu wil hij weten waar dat is en ik eigenlijk ook. Is het zo niet Crifox? Helemaal goed. Dat bedoel ik precies Reageren
Dri3s Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Ik ben eens gaan kijken waar het zou kunnen zijn: - Niet bij de boxville, - Niet het gebouw(tje) waarin je binnengaat in de missie 'Cleaning The Hood', - En ook niet waar de missie 'Beat Down on B-Dup' zich afspeeld. Waar is het dan wel? Reageren
Crifox Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb het gevonden, de rooise stip staat voor de marker. Je ziet hem pas als je heel dichtbij staat. Suc6 Bewerkt: 1 augustus 2005 door Crifox Reageren
Dri3s Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb het gevonden, de rooise stip staat voor de marker. Je ziet hem pas als je heel dichtbij staat.Suc6 Ik vind hem niet, ook niet als ik zeer er dichtbij sta. En ik heb de Mod geïnstalleerd (bij Sweet, Ryder, ... kan ik wel binnen). Bewerkt: 1 augustus 2005 door Dri3s Reageren
Crifox Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Wat raar, heb je die mod van Fireman. Zo ja, heb je nog meer mods geinstalleerd? Reageren
Dri3s Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Wat raar, heb je die mod van Fireman. Zo ja, heb je nog meer mods geinstalleerd? Ik heb de mod van fireman en er is niets anders geïnstalleerd. Ik ga nog eens gaan kijken of ik nu niet binnen kan. Edit: Nu kan ik wel binnen. Bewerkt: 1 augustus 2005 door Dri3s Reageren
Crifox Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) probeer hot coffee mod is, dan werkt ie beter. Als het dan niet lukt moet je fireman maar ff een pm sturen. Ik zie je edit al, mooi man !!! Bewerkt: 1 augustus 2005 door Crifox Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 hoort deze topic niet meer bij missie hulp Reageren
Dri3s Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 hoort deze topic niet meer bij missie hulp Het is toch geen missie? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 hoort deze topic niet meer bij missie hulp Het is toch geen missie? OOOOOO sry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.