Ertugrul38 Geplaatst: 28 juli 2017 Rapport Geplaatst: 28 juli 2017 (bewerkt) Ik kan 4 leger voertuigen kopen dat is en tank en die bus en die autotje en die grote helikopter maar ik kan geen straaljager kopen of die ene grote vliegtuig & enzovoort want die zie ik nergens in geen enkele shop van de leger Wie weet hoe ik ze kan kopen Bewerkt: 28 juli 2017 door Ertugrul38 Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 juli 2017 Rapport Geplaatst: 29 juli 2017 Die moet je kopen op een andere website, namelijk Elitas Travel. (onder het kopje Travel and Transport) Reageren
PrioX Geplaatst: 29 juli 2017 Rapport Geplaatst: 29 juli 2017 De Lazer en Titan zijn niet de koop in de Story Mode van GTA V. Deze vliegtuigen kan je alleen stelen uit de legerbasis. De Titan kan je wel voor 2 miljoen in GTA Online aanschaffen. Deze kan je vinden op de genoemde website door Nyltje (Elitas Travel). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.