Aydnt Geplaatst: 31 juli 2017 Rapport Geplaatst: 31 juli 2017 Hallo, ik wil mn ps3 acount overzetten naar ps4, ik heb inmiddels wat gekoppeldmaar ik moet nu een nieuwe karakter aanmaken en snap het volledig niet want had op mijn ps3 al veel levels gemaakt en nu begin ik weer opnieuw, kan iemand me helpen hoe ik dat acount kan overzetten naar ps4? (Als kan zou ik het karakters van ps4 willen houden met vorige levels en cash van ps3) zo niet alleen mn acount overzetten vind ik ook super. Kan iemand me helpen?? Gr, Aydn Reageren
PrioX Geplaatst: 31 juli 2017 Rapport Geplaatst: 31 juli 2017 Hallo welkom op het forum! Ik heb je topic verplaatst naar het GTA Online technische hulp forum. Helaas moet ik je teleurstellen. Sinds 6 maart 2017 is het niet meer mogelijk om je voortgang van een last-gen console over te zetten naar een current-gen console of PC. Je moet dus een nieuw karakter aanmaken. Reageren
Aydnt Geplaatst: 31 juli 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2017 Offf meen je nie al die autos etc zijn nu dus weg? En mn cash? Ook? Reageren
PrioX Geplaatst: 31 juli 2017 Rapport Geplaatst: 31 juli 2017 Op 31-7-2017 om 21:27, Aydnt zei: Offf meen je nie al die autos etc zijn nu dus weg? En mn cash? Ook? Expand Ik ben bang van wel. Onderaan dit artikel staat de uitleg van Rockstar zelf. Reageren
Aydnt Geplaatst: 3 augustus 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2017 Echt jammer maja echt bedankt he top van je Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.