Jump to content

Helicopter shooter

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik word vreselijk pissig van deze missie, het vblijft maar niet lukken.

Ik knal als een gek en als ik mazzel heb alle 3 de trucks raak. Dan het grote probleem: de rijdende trucks. Ik mis ze vaak en dan moet ik keren maar kijk ik recht tegen de heli aan. Veel klikken op knopjes dus en dat kost tijd.

Moet je dit binnen een bepaalde tijd halen ofzo?

Ik ben een aantal keren weer terug gevlogen om nog eens op die dingen te schieten en ik lande in de rode cirkel (das niet zo moeilijk)

Toch als ik dit doe heb ik een lage score (mijn hoogste tot nu toe 53%)

Ik heb echt hulp nodig hiermee ik word er gewoon wanhopig van (PS2 versie)

Lance Vance Dance

P.S, de walkthrough geeft hierbij niet genoeg info aan me:(

Geplaatst:

Je hebt wel tijd met deze missie, volgens mij 1 minuut nog wat..

Maar mijn tips zijn er zo snel mogelijk erheen vliegen, rustig een auto in je vizier hebben en dan schieten.

Ik heb trouwens op een site gelezen dat als je in First Person gaat vliegen dat je een Lock-On vizier ziet, mischien kun je die gebruiken..

Veel succes!

Geplaatst:

Wat ik heel vaak heb is: Richt je Hu8nter naar beneden en ga dan over de truck heen vliegen. Je moet tegelijk ook gaan schieten als het goed is richt de Machine Gun uitzichzelf op de trucks.

Misschien had je hier wat aan.

Geplaatst:

Ik haal het toch nooit, ik heb het nu al wel 50 keer gedaan ofzo en nog steeds lukt het niet. Het gaat bij het begin of einde altijd verkeerd!

Geplaatst: (bewerkt)

Lance Vance Dance,Je bent aan het dubbelposten.Dit betekent dat je twee posts achter elkaar doet.Al dat dubbelposten kan deze site niet altijd aan.Doe het niet graag nog een keer.Daar heb je de Edit knop voor,rechtsboven bij quote.Je kan dan ruzie krijgen met de moderators en die laten je niet meer op deze site.Begrepen.

Bewerkt: door Ferrari420
Geplaatst:
Lance Vance Dance,Je bent aan het dubbelposten.Dit betekent dat je twee posts achter elkaar doet.Al dat dubbelposten kan deze site niet altijd aan.Doe het niet graag nog een keer.Daar heb je de Edit knop voor,rechtsboven bij quote.Je kan dan ruzie krijgen met de moderators en die laten je niet meer op deze site.Begrepen.

Ben jij een moderater of zo. Zo komt het iedergeval wel over. Ook dat mag niet. Begrepen.

Lance als je action replay + usb stick heb dan kan je je savegame exporteren naar je pc en online zetten en dan kan iemand anders hem voor je doen.

Meer info met de zoekfunctie te vinden.

Geplaatst:

Je hebt 1.30 minuten om deze test te halen (denk ik).Als hij begint moet je camerastandpunt van binnenuit en al van ver richten, blijven schieten, want je hebt een oneindige voorraad.Als de trucks kapot zijn gebruik je R2 om te draaien.(doe terug camera van achteren als dat nodig is).Nu moet je twee rijdende busjes kapot schieten. Doe opnieuw camera van binnenuit en richt met de geweren (dat is wat makkelijker) net voor de busjes dan zijn ze meteen kapot. Doe nu terug camera van buitenuit en land rustig in de rode markering.

Zo heb ik hem iig gehaald.

veel suc6

Geplaatst:

Yeah ik heb hem eindelijk gehaald :D ... nu die loop :t

Ik hoop dat die lukt, je moet er blijkbaar geduldig voor zijn :'D

Sorry Exabyte van dat dubbelop berichtje, dat wist ik niet maar t was ook nie mijn bedoeling om te spammen dus sorry.

BTW Ferrari je moet je mond houden want je bent geen moderator en gedraag je dan ook nie zo. Je gedroeg je ook al zo in een andere topic had ik geleze:t

Groeten en bedankt allemaal, Lance Vance Dance

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...