bigG Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Bedankt, en voor de mensen die hun woede op mij willen uiten mijn naam is mister sok en ik zit nu in level 2 omdat marty al genomen was. Maar nu kan in niet beginnen omdat bij alle servers er teveel gebruikers zijn Bewerkt: 3 augustus 2005 door marty Reageren
Froop Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Zo gauw je in een server zit, het liefst server 2, typ /friend add froop. Dan sta ik in je vrienden lijst. Doe dan /whisper froop om een privé bericht te sturen. Bewerkt: 3 augustus 2005 door Froop Reageren
bigG Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Zo gauw je in een server zit, het liefst server 2, typ /friend add froop.Dan sta ik in je vrienden lijst. Doe dan /whisper froop om een privé bericht te sturen. Zal ik doen, ik zat net in server 4 en had level 3 maar mijn beeldscherm viel uit en moets ik de stekker uit mijn PC trekken dus ik weet niet of ik dat level nog heb. Reageren
Froop Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) ALs het goed is hou je gewoon de punten die je had. Volgens de databank bestaat de naam mister sok niet. Bewerkt: 3 augustus 2005 door Froop Reageren
bigG Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 ALs het goed is hou je gewoon de punten die je had. Ja idd ik heb nu nog steeds level 3 maar ik zit in server 4 omdat server2 te druk was. Reageren
Froop Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Als je er niet inkomt hou gewoon enter de hele tijd ingedrukt. Reageren
TackleBerry Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Ik ben opt moment aant downloaden ik zal proberen straks men naam erop door te geven, Reageren
bigG Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Kan iemand een screen geven hoe ik een vriend kan toevoegen? Reageren
Froop Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 /friend add {naam}. Reageren
bigG Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Volgens de databank bestaat de naam mister sok niet. Das raar ik speel al een hele tijd en ik zit nu op level 4 in server2. Mischien als je het aan elkaar schrijft dus ''mistersok'' Reageren
TackleBerry Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) Je hebt nu ook een update nodig voor Gunz de meeste mensen kunnen niet meer opstarten kijk maar bij de gunz site downloads ps:men naam in het spel is: TackleD Bewerkt: 4 augustus 2005 door TackleBerry Reageren
bigG Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Ik moets van gunz een of andere stomme update downloaden, na 3 uur is hij eindelijk klaar en wil ik hem weer opstarten en dan krijg ik deze foutmelding: Reageren
.Maze. Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Als je de fout doorleest zie je het al: 'de installer is corrupt of niet compleet.dat kan de oorzaak zijn van een beschadigde disk, een foute download of een virus.' al die dingen goed nagaan, en dan hoop ik dat je eruit kan komen Reageren
Slimm Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Heb je hem via de Auto-update gedownload of manueel? De autoupdate duurt erg lang, probeer daarom de Manuele download, werkte goed bij mij Reageren
bigG Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Hij doet het alweer, alleen er zit een virus of iets dergelijks in wat na 20 minuten je beeldscherm uitzet waardoor je je PC weer opnieuw op moet starten en dat is echt iri. Froop wou samen met m-92 en mij een clan beginnen maar dan hebben we nog 1 iemand nodig? Bewerkt: 5 augustus 2005 door marty Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.