TackleBerry Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 misschien ikkie? add me op je friends list TackleD ik zou graag in die clan zitten als het kan! Reageren
bigG Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 misschien ikkie? In welk level zit je? Reageren
TackleBerry Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Hoe bedoel je?nu zit ik op lvl 8 maar ik heb al wat serieuze uitrusting hoor:nico r2,breaker,dual minic,dual raptor,dual machinegeweer,alles in military clothings en schoenen,sword,rusty dagger enz.kben zeker dat ik vandaag lvl tien heb of op 80 percent bij lvl 9 Bewerkt: 6 augustus 2005 door TackleBerry Reageren
bigG Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ja ik zag het al, ik heb al overlegt met froop tijdens het spelen toen in de villa, we hebben nog een leuke naam nodig? Reageren
TackleBerry Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 The B-Team nou denk maar niet te lang of alle namen zijn gekozen... Reageren
bigG Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Dat zij je idd gister al en toen heb ik het gezegt tegen froop maar hij vond het niet zo leuk, hij dacht meer aan DutchWarrior (de S kan er niet meer achter). Reageren
.Maze. Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Aan alle reacties te zien is het een leuk spel, ik ben het aan het downloaden, kan iemand hier wat screens plaatsen zodat mensen een beter beeld van het spel krijgen Reageren
bigG Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 kan iemand hier wat screens plaatsen zodat mensen een beter beeld van het spel krijgen Hier is froop mee bezig, alvast 1 screen: (gemaakt door mij) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 kan iemand hier wat screens plaatsen zodat mensen een beter beeld van het spel krijgen Hier is froop mee bezig, alvast 1 screen: (gemaakt door mij) Nu ik zie hoe dit spel eruit ziet vind ik het erg jammer dat Gunz het niet bij mij doet. Het lijkt me echt een heel leuk spel zo te zien. Reageren
.Maze. Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Ziet er mooi uit. Ik heb hem nu gedoanload maar ik heb een probleem. Ik start hem op en dan krijgik het beginscherm en dan gaat hij heel de tijd iets loaden en sluit hij af en zo een aantal keer. Op een gegeven moment krijg ik dit: (zie plaatje) Weet iemand hoe ik dit op kan lossen. | Bewerkt: 7 augustus 2005 door BoterBal Reageren
Slimm Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Ik zie geen plaatje Zoals ik al had gezegd, probeer de Manual Download, die kan je downloaden op de site. De Auto Update heeft vaak problemen. Ik ben nu level 13 btw Reageren
.Maze. Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Ik heb de manual Download, gedownload en doe Gunz Launcher dan krijg ik dit: Reageren
bigG Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Dan moet je het nog een keer proberen. Gewoon 1 minuut later. @slimm, hoelang speel je het al want ik ben pas level 12. (wil jij mischien ook in de clan?) Reageren
.Maze. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik heb gedaan wat jij deed, hij gaat alles laden nou, dat was de vorige keer niet en dan is hij klaar en dan krijg ik precies hetzelfde. Reageren
Vinewood Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Dan wil ik hem downloaden gaat ie heel sloom . Hij gaat maar 7.94 kb per seconde , En ik moet 100kb hebben. Hoe kan ik dit oplossen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.