Jump to content

Gunz Online

Recommended Posts

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• bigG

15

• Froop

9

• sevaboy

7

• Mazzeltje

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

maar daar reageert niemand

>>> Door .Levi.: Topic daarmee samengevoegd. Niet iedereen is verplicht te reageren.<<<

Bewerkt: door .Levi.

Dan speelt men op dit forum blijkbaar geen Gunz (meer). Je zou in dat ander topic evenveel kans hebben om een reactie te krijgen als in dit nieuwe topic.

Bewerkt: door Preddy
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Hehe, je word daar echt super snel gehackt, ik had twee lvl 70's male + female alle items enzoo

Volgende dag *Wrong password*,, ik gooide verdorie bijna mn pc uit me raam man!

• 7 maanden later...
Geplaatst:

Beste leden,

ik heb op de site van Gunz online de game gedownload en daarna geinstalleerd en ik klik op het icoontje en krijg een venster, hij moet iets van Files binnen halen voor dat ik op Start Game kan drukken... Dus ik denk nou zal wel lang duren... Heb hem om 1 uur aangezet ben weggeweest nu rond 6e is hij niks vooruit gegaan hij staat op 0,00%

bij more info staat ook alles op 0,00%... Hoe kan ik dit verhelpen?

Geplaatst:

Ik denk dat hij geen verbinding kan maken met het net doordat je firewall heb blokkeert, probeer de gunz exe of updater (ofzo) te accepteren in je firewall.

Waar kun je Gunz downloaden?

Werkt de download op Windows Vista en bevat hij geen virussen?

En wat is de besturing?

En bestaan er nederlandse servers?

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:
Ik denk dat hij geen verbinding kan maken met het net doordat je firewall heb blokkeert, probeer de gunz exe of updater (ofzo) te accepteren in je firewall.

Dat zou ik ook denken, normaal gezien krijg ik altijd van Windows een venster waaruit ik kan kiezen: Blokering opheffen ect. Maar bij Gunz heb ik dat niet hij start gewoon het vesnter en vervolgens gebeurd er niks... Ik heb ook nog America's Army ook een online shooter daar kreeg ik dus wel de mogelijkheid om de blokering op te heffen...

Geplaatst:

Als je Gunz opstart,dan krijg zo een venstertje van torrenting files en dan laad hij.

Doet hij dat telkens of is dat alleen voor de eerste keer?

Geplaatst:

de eerste keer, moet je ff wachten dan laad ie alles enzo.

als dat klaar is kan je spelen ^_^

dat gebeurd als je het spel later weer opstart niet meer, dan kan je meteen op start game drukken.

enjoy :D

Sub

Geplaatst:
de eerste keer, moet je ff wachten dan laad ie alles enzo.

als dat klaar is kan je spelen ^_^

dat gebeurd als je het spel later weer opstart niet meer, dan kan je meteen op start game drukken.

enjoy :D

Sub

Hij is nu bezig met laden. Maar hij pauzeerd altijd bij 93,20%

Wat nu?

Geplaatst:

dan loopt hij vast, heb ik ook vaak ( echt ****** irritant )

ik reinstal he mdan, en probeer het weer of ik start hem opnieuw op ( bij mij was het 94.72 :duh: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...