sevaboy Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 dan loopt hij vast, heb ik ook vaak ( echt ****** irritant )ik reinstal he mdan, en probeer het weer of ik start hem opnieuw op ( bij mij was het 94.72 ) Ik moet het niet mer, hij loopt telkens vast bij die launch dus heb ik besloten om te verwijderen! Voor altijd! Reageren
Suburban Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 moet jij weten.... je mist wel wat, want bij de meesten doet ie het gewoon Reageren
Rullez Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Heeft er iemand zin om een potje online te doen... Reageren
ACID Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 voor alle mesnen met het probleem dat ie tijdens het downloaden van bestanden stopt dan moet je de koreaanse versie downloaden, die werkt wel ik had zelf ook dit probleem, koreaanse versie geinstalleerd, en toen was het probleem verholpen Reageren
sevaboy Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) voor alle mesnen met het probleem dat ie tijdens het downloaden van bestanden stoptdan moet je de koreaanse versie downloaden, die werkt wel ik had zelf ook dit probleem, koreaanse versie geinstalleerd, en toen was het probleem verholpen Ik ben bezig de koreaanse versie te downen,maar is dan alles in het koreaans? En kun je ook in nederlandse servers of bestaat dat niet? Ik klik op Gunz en kom op Gunz(Koreaans),wat moet ik nu doen? Bewerkt: 1 juli 2007 door sevaboy Reageren
Rullez Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik ben nu lvl 6, Maar ik zit er niet al te vaak achter. Is wel geinig. Met al die verborgen kamers. En kuilen waardoor j in de hell kan vallen. Er gebeurt altijd wel wat nieuws. PS mijn karacter name is:19Rullez93 Reageren
sevaboy Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik ben nu lvl 6, Maar ik zit er niet al te vaak achter. Is wel geinig. Met al die verborgen kamers. En kuilen waardoor j in de hell kan vallen. Er gebeurt altijd wel wat nieuws.PS mijn karacter name is:19Rullez93 Suburban zei gisteren op msn dat ik iets vergeten te downloaden heb. Wat moet je eigenlijk allemaal downloaden? Reageren
Suburban Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 ik bedoelde de mirrors, die je op die mmorpg site vond. ik heet: Darkdaxter ( lvl 14 ) voor diegene die het willen weten en voor mensen die net beginnen hier met dit spel heb ik ook nog een poppetje die heet SuburbanNL ( lvl 3 ) dan kunnen we samen spelen, want met DD kan ik niet in een lagere server, wel de free channels Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Ik heb Gunz ook een tijdje gespeeld ik was lvl 16 en toen begon het saai te wroden maar, Gunz is voor een Free download game niet slecht het ziet er aardig goed uit enz. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 (bewerkt) ik heb het gedownload en geregistreerd maar waar staan nou de servers? Bewerkt: 20 juli 2007 door -->nick<-- Reageren
leukejesse Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Ik heb het volgende probleem: Er staat bij elk level dat ik bezoek van Not Avabiale en dan krijgt ieder poppetje een raar teken boven een hoofd en staat iedereen stil behalve ik. Wat moet ik doen? Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) ik ben het ook beginnen spelen en ben momenteel lvl 9 mijn character name is gtafreak007 en m'n username is ook gtafreak007 maar hoe add je vrienden ?? mvg gtafreak007 Bewerkt: 30 juli 2007 door gtafreak007 Reageren
Suburban Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 ik ben het ook beginnen spelen en ben momenteel lvl 9 mijn character name is gtafreak07 maar hoe add je vrienden ??mvg gtafreak007 als je in de zelfde server/lobby ( of wat dan ook ) zit, zoek je hem op in de lijst van de mensen die daar spelen ( links onder ) dan druk je met de rechtermuisknop op de naam, en als ik het goed heb dan op add friend ( ofzo, kijk straks wel ff ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.