LauRenS198778 Geplaatst: 2 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2017 hallo ik ben vandaag gehackt door een hacker waardoor ik van 199 RP(waar ik hard voor heb gespeeld) ben ik naar 1 RP gegaan.. maar ook -7772332424.. dus ik kan nooit meer wat doen.. kan iemand mij weer terug hacken naar 199?? want ik kan helemaal niks meer heb geen auto's.... woningen... helemaal niks meer Reageren
PrioX Geplaatst: 2 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2017 Hallo, welkom op het forum! Vervelend dat je bent gehackt. Wij kunnen je echter niet verder helpen met dit probleem. Het beste is om contact op te nemen met Rockstar Games via hun support website. Door daar een ticket aan te maken en je probleem uit te leggen kunnen ze je misschien verder helpen. Op deze pagina staat meer info. Rechtsonder in kan je een request indienen. Reageren
TryX Geplaatst: 16 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2017 Ben je niet gewoon terug gezet ivm het gebruik van een modded account? Reageren
Dastard Geplaatst: 16 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2017 10 uur geleden, TryX zei: Ben je niet gewoon terug gezet ivm het gebruik van een modded account? Denk dan wel dat hij daar een melding van zou gekregen hebben. Of hij vertelt het niet. Nu, zoals PrioX al gezegd heeft: contact opnemen met Rockstar is het enige wat je kan doen. Success! Reageren
Help mij (gast) Geplaatst: 21 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2017 Ik heb dat ook en kan zelfs niet naar losantos custums Reageren
Zelfde (gast) Geplaatst: 21 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2017 8 minuten geleden, Guest Help mij zei: Ik heb dat ook en kan zelfs niet naar losantos custums Ik kan dat ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.