Ehsan Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Als je probleem hebt met gezakte banden IN de grond bij instaleren van een nieuwe auto in GTA SA, Ga naar ....\GTA.SA\data\ VEHICLES:IDE. Als t niet ierder geopend is, Maak t open met Notpad. Zoek je gewenste auto op. In de EIND van t lijn zijn meestal 2 gelijke Cijfers. " firetruk, firetruk, car, FIRETRUK, FIRETRK, truck, ignore, 10, 0, 0, -1, 1.0, 1.0, -1" Eerste cijfer is Front(Voor)Banden, en tweede is voor ACHTER banden. Van 0.24 tot 1.5 is groots wat je kan vinden. NIET VEEL hoger zetten dan 2.4, anders is kans op vast lopen van PC. Als je Band maat 0.7 is bijvorbeeld, je kan t 0.9 Maken en dan zitten je banden niet meer in De Grond. Heb je nog problemen?!, Replay deze Forum. Ik zal je helpen, ver als ik kan! Cheers Ehsan. Reageren
De Gta Master Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Niemand heeft toch gezegt dat ze die problemen hebben??? -SMILE- Reageren
Little Mister Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Maar het is voor de mensen die dit hebben en die probeert hij te helpen. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Maar het is voor de mensen die dit hebben en die probeert hij te helpen. ja! daar ben ik het mee eens Bewerkt: 1 augustus 2005 door gtamaster184 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.