Aydnt Geplaatst: 7 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2017 halloo, ik probeer telkens bij de barbershop de heist te nemen, ik heb inmiddels de israelische parach. Bags ik versnder van haar kapsel en dan weer het oude doe ik maar er veranderd dan nikss ik zie geen geen heist tas. Iemand bekend hiermee? Ajb help me word paranoya door dit, gr, Reageren
Tommie59 Geplaatst: 7 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2017 Welkom op het forum, Aydnt! Dit is inmiddels gepatched door Rockstar en is dus niet meer mogelijk. Reageren
Aydnt Geplaatst: 7 augustus 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2017 Pooh alles wat ik dan net wil uitproberen kan opeens niet meer begin echt hekel aan te hebben maja toch bedankt hee Reageren
TryX Geplaatst: 8 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2017 Bij iedere nieuwe updates komen er nieuwe mogelijkheden welke daarna ook weer gepatched worden. Probeer er dus snel bij te zijn! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.