Jump to content

Stores knocked off

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij de Stats staat er 0/15 stores knocked off?

Ik denk dat dat het overvallen van de winkels is, maar hoe doe je dat dan?

Geplaatst:

Je moet alle 15 winkels overvallen in vc (de winkels waar je wapens, schroevendraaiers, messen, ... kan kopen) Dat doe je door met je mikroos (wit puntje met cirkeltje er rond) op de winkelier te richten. Dan zie je een beetje geld op de balie liggen en heb je de winkel overvallen. ;)

Geplaatst:
Je moet alle 15 winkels overvallen in vc (de winkels waar je wapens, schroevendraaiers, messen, ... kan kopen) Dat doe je door met je mikroos (wit puntje met cirkeltje er rond) op de winkelier te richten. Dan zie je een beetje geld op de balie liggen en heb je de winkel overvallen. ;)

FF een tip als je lang op de winkelier richt krijg je meer geld ;)

Geplaatst:

gebruik best een python,want daarmee zijn ze van de eerste keer dood,geen alarm dus

en richt maar totdat je het eerste pakje geld ziet verschijnen en dan schieten,is ie meteen dood en heb je hem knocked off zonder politie shit

Geplaatst:

Ok dan Thnx ;)

Geplaatst:
Als schiet je hem hier op slag dood, er gaat altijd alarm af.

Op de ps2 tenminste :blink:

bij mij niet

Geplaatst:

kan dat? leuk ga ik ook is probeeren B)

Geplaatst:

ik heb er nu 14, maar de laatste heb ik egt geen id waar die moet zijn, er moet daar ook een kaartje van komen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...