MightyDuck Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 Bij de Stats staat er 0/15 stores knocked off? Ik denk dat dat het overvallen van de winkels is, maar hoe doe je dat dan? Reageren
Robienske Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 Je moet alle 15 winkels overvallen in vc (de winkels waar je wapens, schroevendraaiers, messen, ... kan kopen) Dat doe je door met je mikroos (wit puntje met cirkeltje er rond) op de winkelier te richten. Dan zie je een beetje geld op de balie liggen en heb je de winkel overvallen. Reageren
Crazycj Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 Je moet alle 15 winkels overvallen in vc (de winkels waar je wapens, schroevendraaiers, messen, ... kan kopen) Dat doe je door met je mikroos (wit puntje met cirkeltje er rond) op de winkelier te richten. Dan zie je een beetje geld op de balie liggen en heb je de winkel overvallen. FF een tip als je lang op de winkelier richt krijg je meer geld Reageren
thanatos Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 gebruik best een python,want daarmee zijn ze van de eerste keer dood,geen alarm dus en richt maar totdat je het eerste pakje geld ziet verschijnen en dan schieten,is ie meteen dood en heb je hem knocked off zonder politie shit Reageren
Trax Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 Als schiet je hem hier op slag dood, er gaat altijd alarm af. Op de ps2 tenminste :blink: Reageren
MightyDuck Geplaatst: 10 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 Je moet alle 15 winkels overvallen in vc (de winkels waar je wapens, schroevendraaiers, messen, ... kan kopen) Dat doe je door met je mikroos (wit puntje met cirkeltje er rond) op de winkelier te richten. Dan zie je een beetje geld op de balie liggen en heb je de winkel overvallen. FF een tip als je lang op de winkelier richt krijg je meer geld Ok dan Thnx Reageren
Ironfist Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 Als schiet je hem hier op slag dood, er gaat altijd alarm af.Op de ps2 tenminste :blink: bij mij niet Reageren
matt Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 Je moet alle 15 winkels overvallen in vc (de winkels waar je wapens, schroevendraaiers, messen, ... kan kopen) Dat doe je door met je mikroos (wit puntje met cirkeltje er rond) op de winkelier te richten. Dan zie je een beetje geld op de balie liggen en heb je de winkel overvallen. FF een tip als je lang op de winkelier richt krijg je meer geld kan dat? leuk ga ik ook is probeeren B) Reageren
Lantyz Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Geplaatst: 16 juli 2004 Ook drogisten en sommige andere winkels kan je overvallen. Voor elk pakketje geld krijg je één ster. Reageren
samus (gast) Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 ik heb er nu 14, maar de laatste heb ik egt geen id waar die moet zijn, er moet daar ook een kaartje van komen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.