'Overtime Shootout', de nieuwste Adversary Mode die gisteren is toegevoegd aan GTA Online is veel van hetzelfde en eigenlijk een beetje saai. Spelers die 'Overtime Rumble' gespeeld hebben zullen vast denken dat ze de genoemde speltype spelen. Het is ook niet bepaalt een mode waarbij je veel moet doen. Je zal het grootste gedeelte aan het toekijken zijn. Maar wat is de bedoeling eigenlijk van Overtime Shootout?
De bedoeling van Overtime Shootout staat eigenlijk gelijk aan die van Overtime Rumble. Je rijdt met een Ruiner 2000 van een hoge schans af en parachuteert naar platforms toe. Op deze platforms staan punten aangegeven tussen 1-5. Het doel is om op het platform te landen met de meeste punten. Deze punten worden op naam van je team gezet. Het team dat uiteindelijk de meeste punten heeft wint de match.
Het verschil tussen Overtime Rumble en Overtime Shootout is dat je in de laatstgenoemde in een team speelt en je een voor een van de schans springt.
Maak de sprong!
Zweef naar het platform.
Punten scoren!
Wanneer de match begint zal iedereen in een rij staan bovenop een grote schans. Je zal een voor een een startsignaal krijgen waarna je eventjes de tijd krijgt om de sprong te maken. Wanneer je eenmaal de sprong gemaakt hebt moet je met de ingebouwde parachute van de Ruiner 2000 naar het scoreplatform zweven. Dit moet je goed timen. Want wanneer je te snel je parachute opent of juist te laat kan het zomaar zijn dat je het platform niet bereikt. Het resultaat is dat je ontploft en nul punten scoort.
Scorebord.
Onder in beeld is te zien hoeveel punten de teams hebben. Elke speler wordt aangegeven met zijn/haar avatar die vervangen wordt voor het aantal punten die je scoort wanneer je de spong gemaakt hebt. De teams zijn ook omstebeurt aan zet. Je speelt dus eigenlijk altijd tegen één tegenspeler. De punten die jullie beide verdienden worden bij de teams opgeteld.
Toekijken hoe een ander springt.
Wanneer je niet aan de beurt bent moet je wachten. En hier komt het saaie gedeelte om de hoek kijken. Het kan al snel 10 minuten duren voordat je aan de beurt bent. En het enige wat je tijdens het wachten kan doen is kijken hoe de rest de sprong maakt. Aardig saai als je het mij vraagt. Deze Adversary Mode kan dus snel vervelen door het lange wachten. Het feit dat het veel van Overtime Rumble weg heeft help ook niet echt mee.
Verschillende varianten.
Overigens zijn er wel leuke varianten beschikbaar voor deze nieuwe mode. Zo moet je de ene keer op een simpel vlak platform landen, op een cirkel boven een hoge berg, of op pilaren boven het water. Zo zijn er verschillende platforms beschikbaar die allemaal verschillende uitdagingen hebben.
Overtime Shootout is grappig. Maar niet voor lang. Door het lange wachten tussen de beurten gaat het snel vervelen. Op dit moment is er dubbel RP en GTA$ actief voor deze mode. Je kan er goed mee verdienen. Maar je moet er wel geduld en de tijd voor hebben.
Wat is jouw mening over de nieuwe 'Overtime Shootout' mode? Laat het ons weten in de reacties.
'Overtime Shootout', de nieuwste Adversary Mode die gisteren is toegevoegd aan GTA Online is veel van hetzelfde en eigenlijk een beetje saai. Spelers die 'Overtime Rumble' gespeeld hebben zullen vast denken dat ze de genoemde speltype spelen. Het is ook niet bepaalt een mode waarbij je veel moet doen. Je zal het grootste gedeelte aan het toekijken zijn. Maar wat is de bedoeling eigenlijk van Overtime Shootout?
De bedoeling van Overtime Shootout staat eigenlijk gelijk aan die van Overtime Rumble. Je rijdt met een Ruiner 2000 van een hoge schans af en parachuteert naar platforms toe. Op deze platforms staan punten aangegeven tussen 1-5. Het doel is om op het platform te landen met de meeste punten. Deze punten worden op naam van je team gezet. Het team dat uiteindelijk de meeste punten heeft wint de match.
Het verschil tussen Overtime Rumble en Overtime Shootout is dat je in de laatstgenoemde in een team speelt en je een voor een van de schans springt.
Maak de sprong!
Zweef naar het platform.
Punten scoren!
Wanneer de match begint zal iedereen in een rij staan bovenop een grote schans. Je zal een voor een een startsignaal krijgen waarna je eventjes de tijd krijgt om de sprong te maken. Wanneer je eenmaal de sprong gemaakt hebt moet je met de ingebouwde parachute van de Ruiner 2000 naar het scoreplatform zweven. Dit moet je goed timen. Want wanneer je te snel je parachute opent of juist te laat kan het zomaar zijn dat je het platform niet bereikt. Het resultaat is dat je ontploft en nul punten scoort.
Scorebord.
Onder in beeld is te zien hoeveel punten de teams hebben. Elke speler wordt aangegeven met zijn/haar avatar die vervangen wordt voor het aantal punten die je scoort wanneer je de spong gemaakt hebt. De teams zijn ook omstebeurt aan zet. Je speelt dus eigenlijk altijd tegen één tegenspeler. De punten die jullie beide verdienden worden bij de teams opgeteld.
Toekijken hoe een ander springt.
Wanneer je niet aan de beurt bent moet je wachten. En hier komt het saaie gedeelte om de hoek kijken. Het kan al snel 10 minuten duren voordat je aan de beurt bent. En het enige wat je tijdens het wachten kan doen is kijken hoe de rest de sprong maakt. Aardig saai als je het mij vraagt. Deze Adversary Mode kan dus snel vervelen door het lange wachten. Het feit dat het veel van Overtime Rumble weg heeft help ook niet echt mee.
Verschillende varianten.
Overigens zijn er wel leuke varianten beschikbaar voor deze nieuwe mode. Zo moet je de ene keer op een simpel vlak platform landen, op een cirkel boven een hoge berg, of op pilaren boven het water. Zo zijn er verschillende platforms beschikbaar die allemaal verschillende uitdagingen hebben.
Overtime Shootout is grappig. Maar niet voor lang. Door het lange wachten tussen de beurten gaat het snel vervelen. Op dit moment is er dubbel RP en GTA$ actief voor deze mode. Je kan er goed mee verdienen. Maar je moet er wel geduld en de tijd voor hebben.
Wat is jouw mening over de nieuwe 'Overtime Shootout' mode? Laat het ons weten in de reacties.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites