aron24 Geplaatst: 20 november 2017 Rapport Geplaatst: 20 november 2017 22 uur geleden, Dutchy3010 zei: Ongelooflijk weer wat een geluk PSV heeft het lijkt niet op te houden, met die eigen goal in de blessuretijd de vorige wedstrijd. Wel echt genoten van Ajax dit weekend. Maar wat was NAC slecht Geluk van een kampioen. Feyenoord had het vorig jaar ook (wel iets minder extreem). En Ajax heeft vaak genoeg gehad, vandaar ook de term: Lucky Ajax Gewoon gelijk uit de Eredivisie zetten, Ajax had makkelijk met 20-0 kunnen vinden, als ze een beetje de moeite hadden gedaan. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 20 november 2017 Rapport Geplaatst: 20 november 2017 Ik zou willen dat Leiden een club in de eredivisie had... ik zou het zo leuk vinden om een club te kunnen supporten. Vooral nu ik als Oranje-fan voorlopig ook nergens voor te juichen hoef, behalve voor de dames dan. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 november 2017 Rapport Geplaatst: 20 november 2017 1 uur geleden, aron24 zei: Geluk van een kampioen. Feyenoord had het vorig jaar ook (wel iets minder extreem). En Ajax heeft vaak genoeg gehad, vandaar ook de term: Lucky Ajax Gewoon gelijk uit de Eredivisie zetten, Ajax had makkelijk met 20-0 kunnen vinden, als ze een beetje de moeite hadden gedaan. Lucky Ajax heb ik nooit gekend. Sinds ik t echt volg, zo vanaf 2005 ofzo, heeft Ajax niet meer geluk gehad dan de andere topclubs. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 20 november 2017 Rapport Geplaatst: 20 november 2017 Op 7-11-2017 om 14:08, NandroDavids zei: Wat een klote-seizoen zeg, nu al... Ik dacht dat jij voor PEC Zwolle was? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 december 2017 Rapport Geplaatst: 16 december 2017 Tien punten voor... nu nog 5. Als dat even tot de winterstop zo blijft, blijft het ten minste een beetje spannend. Wel bijzonder dat Ajax zo ruim wint van zowel Feyenoord als PSV, maar het toch nog 5 punten achter staat Reageren
aron24 Geplaatst: 23 januari 2018 Rapport Geplaatst: 23 januari 2018 De Klassieker heeft maar weer eens aangegeven hoe slecht het met het Nederlands voetbal gaat op dit moment. De wedstrijd was niet om aan te zien. Malacia en Tagliafico vond ik goed spelen, maar het was echt een matige pot, waar Ajax wel terecht in won overigens. Daarnaast was Kuipers weer drama, zoals altijd. Die man floot de gehele wedstrijd dood, gaf een tweede kaart om niks (hij trapt weer in dat walgelijke theater van Veltvrouw) en was hartstikke inconsequent. Om dan nog maar te zwijgen over zijn duw richting Berghuis en het geen orde kunnen houden. Reageren
Cabyon Geplaatst: 23 januari 2018 Rapport Geplaatst: 23 januari 2018 8 uur geleden, aron24 zei: De Klassieker heeft maar weer eens aangegeven hoe slecht het met het Nederlands voetbal gaat op dit moment. De wedstrijd was niet om aan te zien. Malacia en Tagliafico vond ik goed spelen, maar het was echt een matige pot, waar Ajax wel terecht in won overigens. Daarnaast was Kuipers weer drama, zoals altijd. Die man floot de gehele wedstrijd dood, gaf een tweede kaart om niks (hij trapt weer in dat walgelijke theater van Veltvrouw) en was hartstikke inconsequent. Om dan nog maar te zwijgen over zijn duw richting Berghuis en het geen orde kunnen houden. Je moet wat minder azijn drinken, ik vond het best een leuke pot. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 24 januari 2018 Rapport Geplaatst: 24 januari 2018 Volgende week zondag op mijn verjaardag een leuke wedstrijd. Namelijk Ajax - NAC. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 4 februari 2018 Rapport Geplaatst: 4 februari 2018 Gefeliciteerd nog! Ik wil hier even kwijt dat ik me verschrikkelijk erger aan Tom Egbers als presentator van Studio Voetbal. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 5 februari 2018 Rapport Geplaatst: 5 februari 2018 Extra leuke verjaardag gehad gisteren. Feyenoord verloren en Ajax gewonnen, hoewel heb er toch een dubbel gevoel aan overgehouden. NAC is ook mijn club geworden vanwege familie in Breda. @SpacyColours Thanks. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 8 februari 2018 Rapport Geplaatst: 8 februari 2018 (bewerkt) NAC gisteren met 6-1 gewonnen van Heracles. Mijn neefje (16) heeft dus eindelijk weer eens kunnen genieten in het Rat Verlegh Stadion. xD Bewerkt: 8 februari 2018 door MovieGamer Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 30 april 2018 Rapport Geplaatst: 30 april 2018 Van Champions League naar Jupiler League; FC Twente is toch een naam die hoort op het hoogste niveau, maar dan zullen ze er wel een team van moeten maken, want dat was het zeker niet. Reageren
aron24 Geplaatst: 30 april 2018 Rapport Geplaatst: 30 april 2018 3 uur geleden, Guardian1980 zei: Van Champions League naar Jupiler League; FC Twente is toch een naam die hoort op het hoogste niveau, maar dan zullen ze er wel een team van moeten maken, want dat was het zeker niet. FC Twente had allang weg gemoeten voor dat financiële gesjoemel. Plus, ze hebben geen degradatievoetballers in hun team. Maher, Assaidi, Tighadouini, zomaar wat degelijke voetballers, maar geen spelers die strijd kunnen leveren als het om het degradatie gaat. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 30 april 2018 Rapport Geplaatst: 30 april 2018 (bewerkt) Twexit. Btw, NAC blijft nog een jaartje in de Eredivisie. Bewerkt: 30 april 2018 door MovieGamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.