Together Geplaatst: 25 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2017 (bewerkt) Hallo mensen, Het is weer een tijdje geleden dat ik hier aanwezig was. Nu is het zo dat ik een nieuwe laptop nodig heb voor mijn studie. En ik hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen! Budget: €600 (kan verhoogd worden al krijg ik dan een echt betere laptop er voor terug) Doel: Studie en licht gamen Merk pc of samengesteld: Merk Benodigde randapparatuur: Nvt SSD, ja of nee?: Zou leuk zijn, niet verplicht Besturingssysteem: Windows Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Muis Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Nvt Extra koeling (voor overklokken)?: Nvt Alvast bedankt voor jullie hulp! Bewerkt: 25 augustus 2017 door Together Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2017 Wat moet het ding kunnen, of met andere woorden: wat ga je studeren? Studenten in de informatica of grafisch vormgeving stellen heel andere vereisten aan een laptop dan studenten in de geneeskunde. Reageren
Together Geplaatst: 26 augustus 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2017 Ik ga accountancy studeren. Dus de laptop hoeft niet zware programma's te draaien. Welke merken raden jullie aan/af? Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2017 In dat geval maakt het waarschijnlijk niet zo heel veel uit wat je kiest. Ik zou alleen wegblijven van Acer en Medion. Daar heb ik al te veel horrorverhalen over gehoord. Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 26 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2017 Wat voor games bedoel je met licht gamen? Reageren
Together Geplaatst: 1 september 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2017 Bedankt voor jullie hulp. Ik heb een laptop gekocht. Namelijk de: Lenovo Ideapad 520 Maar dan de versie met de Nvidia Geforce 940mx en 256 gb SSD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.