SWYV Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 ik weet niet of dat wel mogelijk is voor de grote modders jullie weten wel die trein brown streak (passagierstrein) wie kan dat die trein kopieren en 180° draaien en dan vastmaken? en is dat wel mogelijk om een helemaal vernieuwde trein te maken met sketchup? Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 dat heb je al eerder gevraagd maar ik heb ergens een metro gezien, die half klaar was op gtaforums.com Reageren
SWYV Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 dat heb je al eerder gevraagd maar ik heb ergens een metro gezien, die half klaar was op gtaforums.com ja, want ik heb er ook een trein gemaakt, nu wil ik wel weten of dat wel mogelijk is of niet om te kunnen bewegen in gta sa vb in bochten he in gta sa zijn er 3wagons of 4wagons, en de mijne is wel 7wagons dus weet ik niet of het zal lukken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.