PrioX Geplaatst: 8 september 2017 Rapport Geplaatst: 8 september 2017 In alle GTA's zijn er cheats aanwezig. Toetsencombinaties die je handige dingen geven zoals wapens, of die de wereld doen veranderen. Maar wat zijn eigenlijk jouw favoriete cheats? Ik persoonlijk heb vaak gebruik gemaakt van de health, armor en money cheat in GTA San Andreas. En een van de leukste cheats vond ik de ''riot cheat'' waardoor heel de stad oorlog ging voeren wat vaak resulteerde in een groot slagveld. Jammer dat ze die in de recente GTA's niet hebben teruggebracht. En natuurlijk niet te vergeten de wanted level cheats waarmee je de politie kwijtraakt. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 september 2017 Rapport Geplaatst: 9 september 2017 Mijn favoriet is toch wel de onsterfelijkcheat in San Andreas. In San Andreas vaak gebruikt om de nog niet vrijgespeelde delen van de map te verkennen Reageren
weedwolfkevin Geplaatst: 10 september 2017 Rapport Geplaatst: 10 september 2017 gwn geen cheats gebruiken ;D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.