Jump to content

een echt superrr hoge toren

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

kan iemand mij helpen om een toren drie keer zo groot ofzo dan die ene toren waar je vanaf kan springen in het eerste land.

kan iemand me helpen want ik vind dat parashute springen cool maar ik wil een hogere lokatie.

of kan iemand me zeggen waar je het hoogste gebouw hebt?

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• P-Jamma

6

• Bradley H.

3

• Mark B.

2

• Dri3s

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ga gewoon hoog vliegen en spring dan uit je helikopter of vliegtuig, of zoek tv torens, die zijn dan niet zo hoog, maar er ligt wel een parachute bovenop.

In San Fierro is er ook een mooi gebouw om vanaf te springen.

Geplaatst: (bewerkt)

Het enigste gebouw in Los Santos die ik kan bedenken is het gebouw dat het rode pijltje aanwijst.

naamloos36iz.gif

Er ligt een parachute op het dak.

@Michaelmps15 nog nooit van de EDIT knop gehoord :?

Bewerkt: door Mark B.
Geplaatst:

Ik denk dat dat gebouw wel de hoogste lokatie zo'n beetje is, maar als je echt hoog wilt gaan kan je het beste wat Michaelmps15 al zei heel hoog vliegen in een vliegtuig/helicopter. Maar verder heb je niet hogere gebouwen als die in LS.

Geplaatst:

Er is ook een Jump Building in San Fierro, daar ligt bovenaan aan de top ook een Parachute voor van af te springen. Ik weet niet de preciese locatie, volgens mij lag het ergens in Downtown.

Geplaatst:
Er is ook een Jump Building in San Fierro, daar ligt bovenaan aan de top ook een Parachute voor van af te springen. Ik weet niet de preciese locatie, volgens mij lag het ergens in Downtown.

die was dacht ik heir :D :

(bij die rode punt, en als het daar niet is in die cirkel :$ )

Het is wel niet superhoog maar op de Garver Bridge ligt een ook parachute.

Zie plaatje voor locatie en dergelijke.

post-19-1122973577.jpg

Bewerkt: door Dri3s
hallo

kan iemand mij helpen om een toren drie keer zo groot ofzo dan die ene toren waar je vanaf kan springen in het eerste land.

kan iemand me helpen want ik vind dat parashute springen cool maar ik wil een hogere lokatie.

of kan iemand me zeggen waar je het hoogste gebouw hebt?

gertjuh vraagt naar hoge gebouwen in het 1e level en niet over heel San Andreas :t

Bewerkt: door Mark B.
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Het beste is volgens mij dat je met een vliegtuig heel hoog gaat vliegen en er dan uitspringt

(tip) de AT-400 vliegt het hoogst van allemaal :D

Geplaatst:

Alle vliegtuigen gaan even hoog hoor. ;) De ene gaat al wat vlugger omhoog dan de andere.

Geplaatst:
Het beste is volgens mij dat je met een vliegtuig heel hoog gaat vliegen en er dan uitspringt

Omdat ie groter is? :schater:

Zoals Dri3s al zei gaan ze allemaal even hoog alleen de Hydra gaat veel sneller omhoog dan de rest.

Maar aangezien hij om het !e level vraagt (LS) hebt hij alleen maar een Dodo en een Shamal tot zijn beschikking.

Het leukste is nog in de missie stow away.

Dan spring je vanuit een Androma naar beneden terwijl je heeeeel hoog vliegt. (deze hoogte kan je daarna nooit meer halen)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...