Jump to content

een echt superrr hoge toren


gertjuh

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • P-Jamma

    6

  • Bradley H.

    3

  • Mark B.

    2

  • Dri3s

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

hallo

kan iemand mij helpen om een toren drie keer zo groot ofzo dan die ene toren waar je vanaf kan springen in het eerste land.

kan iemand me helpen want ik vind dat parashute springen cool maar ik wil een hogere lokatie.

of kan iemand me zeggen waar je het hoogste gebouw hebt?

gertjuh vraagt naar hoge gebouwen in het 1e level en niet over heel San Andreas :t

Hij vraagt om een toren die hoger is dan die in het eerste land en niet dat hij in het eerste land is en dat hij daar een toren wilt. Het beste is gewoon om een savegame met de missie stowa way te hebben en die regelmatig te spelen zonder op te slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vraagt om een toren die hoger is dan die in het eerste land en niet dat hij in het eerste land is en dat hij daar een toren wilt. Het beste is gewoon om een savegame met de missie stowa way te hebben en die regelmatig te spelen zonder op te slaan.

Goed idee, maar die in Las Venturas is toch hoger of heb ik dat verkeerd??

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vraagt om een toren ;)

Ik wil best een jump toren maken, watvoor 1 moet het worden ?, waar je met je auto in kan ?, of dat niet ?

Ik heb er zo 1 gemaakt :Y,

Als er meer interes in is dan maak ik er 1.

Ooooh, bedoelt hij het zo? Kan hij dat niet beter in het Modding Forum vragen dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, hij vraagt gewoon een goede jump plek, maar een hoge toren moddelen is inderdaad de betere oplossing.

Al is het bij de missie stowa way (vooral als je gelijk je parachute opent, dan plijf je ongeveer 45 min. zweven.) al heel erg hoog.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb ik nog een goede jump plek bij mount chiliad van dat hek afspringen

Jah dan blijf je ook wel lang vallen, alleen ben je sneller beneden omdat er ook nog andere rotsen onder zitten, je kunt dan beter met een fietsje kei hard er vanaf rijden ;)

En @ Marty, blijf je dan egt 45 min. zweven?? Wow :bonk:

Dan kun je beter inderdaad dat doen, alleen moet je dan wel steeds die missie overnieuw spelen...

Link to comment
Delen op andere websites

45 min..., overdrijven is ook een vak :clown:

Daar is ook geel lol in, je ziet immer alleen wolken..., en je radar.

Misschien is dit leuk ?

Je kan hier met je auto op, en dan ga je steeds hoger en hoger..., en dan spring je uit je auto...,

Dit is uiteraard niet hoog, maar het idee is om deze meerdere malen boven elkaar te zetten, als je bijvoorbeeld 20 van deze op elkaar stapelt dan is hij echt wel groter als een toren in SA...,

Misschien zet ik hem nog in SA, als ik zit heb

post-19-1126617951.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gaaf gemaakt Bradley! En hoe hoog je toren ongeveer in San Andreas?

Is hij zo hoog dat je er met een Parachute vanaf kan?

Je kan denk ik zelf wel de hoogte inschatten per object...

Je kan de hoogte maken zoals je wilt, 10 verdiepingen / 30 verdiepingen, etc, ik maak waarschijnlijk 3 downloadbare versies

little (5)

medium (20)

large (30)

Maar dit weet ik nog niet

P.S @Nasty-Toilet-Man

Je bent extreem aan het postboosten:

63 berichten in 24 uur is gewoon niet normaal meer, of ben je aan het proberen zo snel mogenlijk bijde 1000 te komen :?

Link to comment
Delen op andere websites

P.S @Nasty-Toilet-Man

Je bent extreem aan het postbussen:

63 berichten in 24 uur is gewoon niet normaal meer, of ben je aan het proberen zo snel mogenlijk bijde 1000 te komen :?

*Reactie Op Bradley: Nou sorry hoor, maar de meeste berichten die ik post, zijn ervoor om mensen te helpen, ben daarvoor ook Superlid geworden he, om mensen te helpen...

Sorry, Maar ik zal eens wat rustiger aan doen :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...