iLoveGta Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 hey, Als je de showroom :wang cars hebt gekocht en al die missies die erbij horen(als alle auto's er al in staan)gedaan zijn staan al die wagens in de showroom die je hebt moeten stelen maar nu zit ik met een vraag : Kan je wagens in die showroom zetten bv. je steelt een wagen en zet die in die showroom dat hij daar dan blijft staan want ik heb dat hier al ergens gehoort maar ik ben het niet zeker of het werkt ... dus thx 4 helping me , grtzzzzzzzzzzzz Reageren
.Levi. Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Nee je kunt geen auto's in je showroom neerzetten, zodat ze daar blijven staan. Die auto's die er nu in staan blijven daar in, gewoon voor de sier dus. :'D Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Je kan ze ook door de ruit rijden en je kan ze allemaal tunen bij Wheel Arch Angels Reageren
C.J. Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) ik heb van die wang cars een ferrari garage gemaakt en alle auto's errin ferrari's gemaakt. greetz C.J. [Edit door .Levi.: dit heeft niks met het onderwerp te maken, ontopic blijven.] Bewerkt: 5 augustus 2005 door .Levi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.