Eazy_T Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Als ik die mod installeer met imgtool 2.0(zoals het in d readme staat)en sla ik dan dicht bij die garage van cj kom dan loopt ie vast Wie weet wat er aan de hand is?? en zeg niet dat het aan mijn videokaart ligt want daar is nix mis mee Reageren
Giorgo Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Dit is heel erg heb ik ook maar dan werkt de mod niet dan moet je hem eraf gooien. Reageren
PatrickW Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 De meest waarschijnlijke oorzaak, is dat er iets is misgegaan bij de installatie van de mod, omdat je een b.v. een van de noodzakelijke stappen hebt overgeslagen. Heb je alles wat in de readme stond goed begrepen en alle stappen uitgevoerd ? note: verplaatst naar "modding help" forum. Reageren
Eazy_T Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 jah heb ik gedaan, ik heb precies gedaan zoals het in die readme stond maar geen succes ik heb eht meerdere malen geprobeerd maar elke x loopt ie vast en dan moet ik mijn pc telkens uitschalken Reageren
Eazy_T Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 en bedankt voor het verplaatsen van Reageren
Little Mister Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik had het zelfde probleem, als je daar in de buurt kwam liep hij vast. Alles wat ik heb gedaan was die mod eraf gooien en opnieuw installeren. En ik had ook net echt heel me spel eraf gegooid en weer opnieuw. Ik hoop dat dit je heeft geholpen! Reageren
Eazy_T Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 bedankt maar heb ik al gedaan kan iemand mieschein een paar mods op die gta3 bestandje sette en naar mij sture of een link sette waar ik em kan downloade al is die behoorlijk groot Reageren
PatrickW Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Dat gta3.img bestand in veel te groot om te delen. Als je nu de readme eens hier post, dan kunnen we zien, of de maker van de mod, misschien een heel voor de handliggende stap heeft overgeslagen in zijn beschrijving of zo.. Even voor de duidelijkheid... voordat je deze mod ging instaleren, werkte SA nog gewoon, en had je nog geen andere mods geinstaleerd ? Reageren
Eazy_T Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 bedankt maar ik heb het al zelf gefixt thnx voor de hulp Reageren
PatrickW Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Als je er even bij vermeld, wat het probleem was, en hoe je het gefixed hebt, dan kunnen anderen daar ook weer iets van leren... veel plezier met je MOD. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.