thomas007 Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Heehee Ik speelde de op 1 na laaste heistmissie uit en toen belde woozy of ik de keycard al had geregeld bij millie, dit had ik niet dus ik ging ff langs voor een date om die naar 35% te krijgen maar elke keer is ze niet thuis , nooit.!! Ik las in de walktrough dat ze van 12 :00 tot 22:00 thuis is maar ik ben al uren bezig maar lukt niet, Ik kan haar dus ook niet killen voor die key want ze is er nooit help!! Reageren
Barcelona Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 heb je een hoog sexappel? want dan is je girlfriend meer thuis maar als nog niet thuis denk ik dat het een bug is ofzo maar ik hoop voor je dat je dat millie nog een keer thuis is! Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Welkom op het forum, thomas007! Als ze echt niet meer thuiskomt, kun je je game bij de Savegames plaatsen, zodat iemand anders die Key-Card voor je op kan halen Bewerkt: 2 augustus 2005 door yordi Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik had alle Storyline missies al uitgespeeld en was wat aant vliegen boven LV met een heli, toen ben ik eens gaan kijken bij millie, toen was ze wel thuis, heb haar maar meteen doodgeschoten en die keycard gepakt. Je hebt deze nodig om 'Breaking the bank at Caligula's ' te kunnen doen. Reageren
Kraay Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Koop een savehouse met garage in de buurt en zet daar een auto met een hoog sexappeal in(bullet etc.) Doe je gimpsuit aan, en ga naar millie op het juiste moment(niet te snel aankomen rijden). Als het goed is is ze er nou . Bij mij werkte het.. Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Je kan dat (spook)huis in Prickle Pine kopen, dat is volgens mij het dichts bij Reageren
Little Mister Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik heb het gewoon zo gedaan als ze er niet is, dan ga ik terug naar mijn Safe House dan save ik weer op welke tijd ze er moet zijn. Als ze er dan weer niet is herhaal ik het gewoon, maar uiteindelijk is het wel gelukt! Reageren
thomas007 Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 ok dank jullie wel, ik ga kijken of het lukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.