Jump to content

Grave Digger

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej iedereen ik heb mun allereerste mod gemaakt en dat was een grave digger skin voor de monster hier een paar screenies.

http://img294.imageshack.us/img294/9039/ga...allery518wc.jpg

http://img290.imageshack.us/img290/4972/ga...allery522gy.jpg

http://img290.imageshack.us/img290/8808/ga...allery537zu.jpg

http://img290.imageshack.us/img290/1654/ga...allery547wn.jpg

Er zijn wel wat nadelen bijv : je ziet niet als er iets kapot gaat maar dat maakt volgens mij niet zo veel uit.

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Coolguy{NL}

7

• SWYV

6

• bigG

4

• Damos

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
ziet wel mooi en goed uit

geef jij die te downloaden of niet?

Ik zou wel willen maar ik zou niej weten hoe :puh:

Zoals je ziet ben ik net nieuw hier en ik heb eigenlijk alleen maar een klein stukje van monstera.txd veranderd. Maarja als je hem wilt hebben stuur ik je wel anders een mailtje. Pm me anders maar.

Bewerkt: door Cooluy Johnson cj
Geplaatst:
Eerlijk gezegt vind ik dit een superlelijke skin :Y

jullie (jij en jerryk) kwetsen die maker hoor, graag geen negatieve reply's tegen zijn allereerste mod

als jullie dat zeggen, vraag ik wl af of jullie nog beterder dan hij? met dezelfde kleur, skin, tekening? :)

Geplaatst:

jullie (jij en jerryk) kwetsen die maker hoor, graag geen negatieve reply's tegen zijn allereerste mod

als jullie dat zeggen, vraag ik wl af of jullie nog beterder dan hij? met dezelfde kleur, skin, tekening? :)

Natuurlijk niet maar ze mogen toch hun mening geven? Ik vind hem ook niet mooi maar ik zou het hem ook niet na kunnen doen, het is gewoon dat de tekening ed niet zo mooi zijn.

Geplaatst:

Natuurlijk niet maar ze mogen toch hun mening geven? Ik vind hem ook niet mooi maar ik zou het hem ook niet na kunnen doen, het is gewoon dat de tekening ed niet zo mooi zijn.

ja, kijk het is zijn eerste mod he, dus voor eerste modds vind ik wel echt niet slecht hoor

er zijn nog veel meer lelijkerder hoor als ik want ik kan het niet ik wou die brown streak trein een texture van thalys geven maar werd allemaal mislukt dus gaf ik op :(

Geplaatst: (bewerkt)

Het maakt me eigenlijk niej zoveel uit wat jullie allemaal zeggen. Kijk ik had ook niet zo veel van mun allereerste mod verwacht. Ik had ook een hele hoop dingen anders willen hebben. :puh:

Maar ik zou niet weten wat marty zegt over die tekening want het is wel alleemaal van de orginele grave digger dus ...

Bewerkt: door Cooluy Johnson cj
Geplaatst:
Maar ik zou niet weten wat marty zegt over die tekening want het is wel alleemaal van de orginele grave digger dus ...

Sorry ik bedoelde het plaatje op de zijkant bijv., ik zag nu ook pas dat het een plaatje was.

Geplaatst:

noem een onderwerp dat me aanspreek en ik doe een poging voor je, mag je mij daarna ook afzeiken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...