Jorge_F Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Ik denk dat dit zijn eerste keer is dat hij zo'n skin maakt. Voor een eerste keer is hij wel mooi, maar hij kan hem wel wat mooier maken daar ben ik het mee eens. Ga zo door 'Cooluy Johnson cj' dan worden je texture mods steeds mooier Bewerkt: 2 augustus 2005 door snorege Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Ga zo door 'Cooluy Johnson cj' dan worden je texture mods steeds mooier Hej snorege thanks en ff tussen ons ... Het was de bedoeling dat ik 'Coolguy Johnson cj' heette was bij registreren de g vergeten Bewerkt: 3 augustus 2005 door Cooluy Johnson cj Reageren
SWYV Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Ga zo door 'Cooluy Johnson cj' dan worden je texture mods steeds mooier Hej snorege thanks en ff tussen ons ... Het was de bedoeling dat ik 'Coolguy Johnson cj' heette was bij registreren de g vergeten jij kan eeen PM sturen naar de admins of een van de admin om je naaam te veranderen, dat is ook mogelijk hoor Reageren
bigG Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 jij kan eeen PM sturen naar de admins of een van de admin om je naaam te veranderen, dat is ook mogelijk hoor Ja maar het mag maar een keertje en om nou die ene kans te vergooien alleen maar om er een G tussen te plakken. Mischien wil hij later wat anders en dan mag het niet meer omdat hij dan die G er tussen heeft staan. Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) Hejj iedereen ondertussen ben ik begon met een gebouw zelf te maken met sketchup en ik vind um zelf aardig gelukt. (lijk misschien wat op die uit de tutorail maar is wel anders en niet bedoel als ramp ) http://img22.imageshack.us/img22/5392/mycr...creation4vd.png Plaatje2 Er komt nog 1 plaatje maar die zie je later. Greetz , Coolguy *edit* p.s. ik ben een week op vakantie en reageer dus niet ... adios Bewerkt: 4 augustus 2005 door Cooluy Johnson cj Reageren
jerryk Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 jezus waarom was je aan het txd'en? wat is dit goed gelukt zeg!, 9, 5 man:Dwanneer komt ie uit? Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Heej hier wat updates: plaatje plaatje 2 En jerryk ik weet niet eens hoe ik um in sa moet zetten (lol) Maarja ik hoop dat ie nu beter is Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 De grave digger truck vind ik niet echt veel op de chte lijken, maar voor je eerste mod vind ik hem wel goed gelukt! Het gebouw is ook mooi! Je kan Wauzie ofzo een PB sturen hoe je hem in SA kunt zetten. Monstertruck: 6.5/10 Gebouw: 8.5/10 Reageren
daniel_p Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Ik vind het wel een leuke monster geworden !! Vooral omdat het je eerste keer is !! Ik kan dat nog niet eens maken !! Zal niet weten hoe het moet !! Wie kan me uitleggen hoe het moet ?? En welke programma`s je ervoor nodig hebt. Gr Daniel Reageren
Blalien Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Hier heb je ook een simpele Grave Digger skin Als ik de model af heb dan plaats ik die skin erop... of kijk op www.freewebs.com/blalien1/models.htm Bewerkt: 15 augustus 2005 door Blalien Reageren
Damos Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 gaaf ik vind hem mooi hoor Reageren
bigG Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik zie de plaatsjes niet. Over het gebouw, een 7, maar er zitten nogal veel onzichtbare lijnen in. Reageren
Damos Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ja je hebt gelijk marty Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Hier heb je ook een simpele Grave Digger skinAls ik de model af heb dan plaats ik die skin erop... of kijk op www.freewebs.com/blalien1/models.htm Hij is erg mooi gemaakt hoor, mijn complimenten Hejj iedereen ondertussen ben ik begon met een gebouw zelf te maken met sketchup en ik vind um zelf aardig gelukt. (lijk misschien wat op die uit de tutorail maar is wel anders en niet bedoel als ramp ) http://img22.imageshack.us/img22/5392/mycr...creation4vd.png Plaatje2 Zoals Marty al zei: er zitten overbodige lijnen in. Over het model opzich: mooi voor als je net begint, maar je moet toch wel nog wat meer oefenen :$ . Reageren
Damos Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 je moet toch wel nog wat meer oefenen ja wel oefenen maar knap gedaan ik kan het zelf helemaal niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.