Gino Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Kijk ik wil mijn thema veranderen dus ik ga allereerst naar configuratiescherm daar thema's en selecteer een ander thema bij dit plaatje is het wat mis gegaan mar je moet ophet plaatje rechtsonderin letten .. Ik heb een geselecteerd (Panther) en druk op toepassen (hier is het ook wat mis gegaan maar je moet weer op het plaatje helemaal linksonderin letten ) Zoals je ziet krijgt hij de klassieke style :S (kan je zien aan het venster en bij vormgeving zie ik ook niks weet iemand wat hier aan de hand is ? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Je hebt blijkbaar StyleXp gedownload . Zo ja, dan kan het zijn dat je trial verlopen is, dan werken die stylen die je hebt geinstalleerd niet meer . Probeer aan de echte te komen door hem te kopen Reageren
Gino Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Nee ik heb hem niet gedownload .. Daarvoor deden ze ook allemaal zo .. ik download ze gewoon van internet maar ze doen het niet geen een behalve die ik nu heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.