Geplaatst: 2 augustus 200519 jaren comment_198323 Kijk ik wil mijn thema veranderen dus ik ga allereerst naar configuratiescherm daar thema's en selecteer een ander thema bij dit plaatje is het wat mis gegaan mar je moet ophet plaatje rechtsonderin letten .. Ik heb een geselecteerd (Panther) en druk op toepassen (hier is het ook wat mis gegaan maar je moet weer op het plaatje helemaal linksonderin letten ) Zoals je ziet krijgt hij de klassieke style :S (kan je zien aan het venster en bij vormgeving zie ik ook niks weet iemand wat hier aan de hand is ?
Geplaatst: 2 augustus 200519 jaren comment_199156 Je hebt blijkbaar StyleXp gedownload . Zo ja, dan kan het zijn dat je trial verlopen is, dan werken die stylen die je hebt geinstalleerd niet meer . Probeer aan de echte te komen door hem te kopen
Geplaatst: 3 augustus 200519 jaren Auteur comment_199254 Nee ik heb hem niet gedownload .. Daarvoor deden ze ook allemaal zo .. ik download ze gewoon van internet maar ze doen het niet geen een behalve die ik nu heb
Kijk ik wil mijn thema veranderen dus ik ga allereerst naar configuratiescherm daar thema's en selecteer een ander thema
bij dit plaatje is het wat mis gegaan mar je moet ophet plaatje rechtsonderin letten ..
Ik heb een geselecteerd (Panther) en druk op toepassen
(hier is het ook wat mis gegaan maar je moet weer op het plaatje helemaal linksonderin letten )
Zoals je ziet krijgt hij de klassieke style :S (kan je zien aan het venster
en bij vormgeving zie ik ook niks
weet iemand wat hier aan de hand is ?