Michael Geplaatst: 23 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2017 Je kent het gevoel vast wel. Je gaat op vakantie in het buitenland en je mist iets uit Nederland wat je vaak niet kan vinden in het buitenland. Ik heb het persoonlijk zelf met mayonaise, meestal krijg je hele dunne mayonaise die ook zoet is in plaats van ‘normale mayonaise’ uit Nederland. Soms noemen ze het ook wel salade mayonaise. Ook pindakaas en hagelslag mis ik soms wel. Wat missen jullie in het buitenland? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2017 Het meest mijn eigen bed Daarnaast verlang ik na een lange vakantie ook weer beetje terug "het gewone leven". Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2017 Vooral de Hollandsche snack zoals de frikandel. Verder vooral de routine. Op vakantie ben je toch heel de dag in de weer, en dan ga je na 3 weken toch wel je rustige zondag avond met je voetbal wedstrijdje en je computertje missen. Reageren
PrioX Geplaatst: 24 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2017 M'n bed staat toch wel op nummer 1. Altijd fijn om na een paar weken je eigen bed in te kruipen. Reageren
Dippie Geplaatst: 24 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2017 Het Nederlandse kraanwater. Na twee weken naar Canada en Amerika te zijn geweest was het een verademing om weer kraanwater zonder chloor te kunnen drinken. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 27 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2017 Alledaagse dingen die ze in het buitenland niet hebben. En dan kom je al gauw op eten en drinken wat bij ons net wat anders is dan daar. Qua slapen ben ik nooit zo moeilijk, ik slaap overal wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.